בניית אתרי תדמית שיוצרים את כל ההבדל

בניית אתרי תדמית

👈 בניית אתרי תדמית שרק נראים יקר ⭐ לעסק שלכם מגיע לבנות אתר תדמית בצורה הטובה ביותר.

התדמית שלכם חשובה ? אם אתם מעוניינים להשאיר את התחרות מאחורה, קודם כל יש צורך לבנות אתר תדמיתי לא פחות ממגנט, מעולה ו-SUPER מקצועי.

בכל מקרה בו אתם מתפשרים על איכות אתר האינטרנט שלכם, אתם למעשה מתפשרים על פני העסק שלכם, על התדמית והמוניטין של החברה.

מחיר בניית אתר תדמית
בניית אתרים תדמיתיים GPR

תהליך בניית אתרי תדמית מקצועיים

הרבה יותר אתרי אינטרנט נבנים בעזרת אנשי מקצוע המבינים גם קידום אתרים, נושמים וחיים בניית אתרים. לא פעם, בעלי עסקים עשויים להציע מוצר או שירות מעולים, אך הפואנטה יכולה להתפספס בעקבות אתר תדמית שאינו משקף את כל מה שצריך לשקף ללקוחות והגולשים.

כאשר פונים אל חברה העוסקת בבניית אתרי תדמית, אותה חברה צריכה לחקור את התחום בו אתם עוסקים. כאשר חברות בניית אתרים אינן שמות את הדגש הראוי על קידום אתרים אפיון צרכי לקוח ומחקר על התחום והמתחרים בו, התוצאה היא נטל ולא נכס, שזה אומר אתר תדמיתי שאינו מספק דיה.

בתחילת התהליך של בניית אתר תדמיתי, צוות של סטודיו לבניית אתרים בדרך כלל יבדוק מה המתחרים שלכם בתחום מבצעים, שגורם להם להגיע לדירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל. אין ספק, לא חובה לשעתק ולהעתיק מהמתחרים בתחום, אך כן ישנה חשיבות גבוהה ביותר להבנת מהלכיהם האינטרנטיים והשיווקיים.

בכל מקרה בו חברת בניית אתרים תדמיתיים מתעלמת מהמתחרים ומהאופן בו אתריהם נבנים, יש לצפות לתוצאה שאולי לא תהיה פחות טובה, אך בהחלט תהיה מנותקת מהתחום שלכם, ממה שקורה בו. בשורה התחתונה, ככל שבונה אתרים או הסטודיו לבניית האתר יהיה מאורע יותר בתחום שלכם, כך התוצאות יהיו מותאמות יותר לשוק. 

בניית אתרי תדמית אשר משקפים תמונה נכונה  

בין אם קיימת דרישה להקים אתר תדמיתי עבור חברה גדולה או קטנה, בית עסק או אדם פרטי, כדאי תמיד לקחת בחשבון שסקירת תיק העבודות של הסטודיו היא אלמנטרית למדיי. מה ז"א? ז"א שעליכם לבקש להתרשם מאתרי אינטרנט אחרים שאותו סטודיו כבר יצר בעבר. על ידי כך, תוכלו להחליט אם אתם מעוניינים להמשיך עם אותו סטודיו לבניית אתרים או שמא אתם בוחרים בסטודיו אחר. 

בימינו הדיגיטליים, רוב רובם של אתרי האינטרנט גם "מצוידים" בדף ביקורות גולשים. בדפים אלו, ניתן להתרשם מחוות דעותיהם של גולשים אשר שכרו בעבר את שירות הסטודיו – אותו אתם שוקלים לשכור בעצמכם. לאחר התרשמות קצרה, תוכלו להבין אם מדובר בסטודיו בניית אתרים תדמיתיים שמספק תוצאות ראויות.

סטודיו מומלץ לבניית אתרים ייקח בחשבון את התמונה המלאה, בעודו מנסה לשקף את החוזקות והיתרונות שלכם על פני המתחרים בשוק. כל זאת ועוד, חייב להיכלל בדף התדמיתי אותו אתם מבקשים ליצור.

הרי, בימים בהם כולנו כבר נחשפנו לכל כך הרבה פרסום ושיווק, מאוד קל עבורנו לזהות דפי אינטרנט אינפורמטיביים ומקצועיים, לעומת דפי אינטרנט שפשוט לא השקיעו בהם דקת מאמץ ואנרגיה.

יוצרים הבדל מהמתחרים בהקמת דפי נחיתה ואתרי תדמית

גם אם כבר יש לכם אתר מכירות פעיל ושמיש באוויר, כדאי תמיד גם לבנות דפים תדמיתיים מקצועיים.

לא פעם, כשאנשים רוכשים מוצרים או שירותים און ליין, הם מבקשים לדעת מהיכן המוצר מגיע, מי הוא היבואן או נותן השירות, מה עוד הוא מציע וכדומה. אתרים תדמיתיים בדרך כלל צריכים לכלול מידע רחב אודותכם, אך יש תמיד לוודא שהגולש אינו מתעייף או מותש בעקבות עודף ידע שאנחנו מעמיסים עליו. 

בכל מקרה בו דף תדמיתי מעוצב באופן מסורבל, אתם מסתכנים בנטישת הלקוחות שלכם מהאתר במהירות יתרה. לרוב, הנטישה של הגולש תתבצע עוד לפני שהוא בכלל ניגש לסל הקניות שלכם, שלא לדבר על להגיע לדף התדמיתי שאותו יצרתם בעמל רב.

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

בניית אתר תדמית יכולה לנועה החל 2500 ועד 9500
כמובן שיש יוצא מן הכלל, כמו בדוגמה הבא

כמה זמן לוקח לבנות אתר תדמית?

הזמן הדרוש עבור בניית האתר הוא בין 7ל 30 ימי עסקים, אנחנו יודעים שתאריך סיום אתר שונה בין כל פרויקט מהסיבות הבאות


בנייה ועיצוב אתרים תדמיתיים | אתרי תדמית לעסקים | בניית אתרי תדמית שרק נראים יקר
האתר התדמיתי צריך רענון קבל הצעת מחיר מנצחת עבור הפרויקט שלך. צור קשר עם GPR עיצוב אתרים עוד היום

מעבר למחירון בניית אתרים

דרגו את המאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *