קידום אתרים לכירופרקט

קידום אתרים לכירופרקט
לקוחות פוטנציאלים המגיעים אליכם דרך האתר שלכם ודרך גוגל נחשבים היום ללקוחות
האיכותיים ביותר. הסיבה לכך היא שבניגוד לשיווק בפייסבוק לדוגמא בו אתם מוצאים את
הלקוחות ומנסים לעניין אותם, כאשר הינם מגיעים אליכם דרך מנועי החיפוש ובדגש על גוגל
(שאחראית בישראל על נפח חיפושים העולה על 95%) הלקוחות הגיעו אליכם לאחר שכבר
גיבשו את המסכנה שהינם מעוניינים בשירות או שהלקוחות מקבלים מכם מידע וערך תחילה
ולפני הפניה אליכם כנותני השירות.
מדוע כדאי לכירופרקט לקדם את האתר שלו
נכון לכתיבת שורות אלו, החיפוש אחר המילה "כירופרקט" בגוגל מוביל בעמוד הראשון
בעיקר לאתרים של קופות החולים השונות ואתרי מידע אך לא לאתרי כירופרקטים. קידום
עצמאי של אתר פרטי של כירופרקט על ידי סיפוק תוכן, מידע וערך רב ללקוחות יכול לבסס
כירופרקטים כאוטוריטה בתחומם ולעלות אל תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. בנוסף,
מכיוון שאנשים רבים אינם מודעים לצורך הקיים במצבם הבריאותי להיעזר בשירותי
כירופרקט, קידום אתרים לכירופרקט על ידי קידום ביטויים הקשורים לנושאים בהם
הכירופרקט מטפל יכולים להשיג ולהפנות אל הכירופרקט מטופלים שמחפשים ברגע זה רק
פתרון כלשהו לבעיותיהם. לאחר שיבקרו בבלוג המאמרים של הכירופרקט ייוודעו הלקוחות
הפוטנציאלים שהכירופרקט יכול לתת להם מענה ובמידה ואזור נתינת השירות שלכם קרוב
לאזור מגוריהם זהו סביר בהחלט שיפנו אליכם דרך האתר.
כיצד קידום האתרים מתבצע בפועל
ישנן כמה דרכים לקדם אתרים כאשר הינן מתחלקות לשתי קטגוריות עיקריות. קידום אורגני
וקידום ממומן. קידום ממומן הינו קידום בו אנו משלמים באופן ישיר למנוע החיפוש של גוגל
על מנת להופיע בראש תוצאות החיפוש. התשלום לגוגל מתבצע כאשר מתבצעת לחיצה על
הקישור המוביל לאתר או לדף הנחיתה שלנו. החיסרון בשיטה זו הינו שישנו צורך ממשי
להמשיך ולשלם לגוגל בעבור קידום האתר וברגע שנפסיק לשלם לגוגל כך גם האתר ירד
מראש תוצאות החיפוש. קידום אורגני הינו קידום שבו לא מתבצע תשלום באופן ישיר לגוגל
אלא מקדמי האתרים מוסיפים תוכן לאתר, משנים לו את הקוד כך שיקרא יותר טוב על ידי
גוגל ובונים קישורים על מנת לבסס את האתר כאיכותי בפני גוגל. יתרונו הגדול של הקידום
האורגני הינו שלאחר שהאתר קודם למיקום הרצוי בגוגל ניתן להוריד במעט את הרגל
מדוושת הגז והאתר איננו נופל ממיקומו הרצוי, לפחות לא באופן מידי וזה תלוי בתחרות על
הביטויים השונים.
כיצד לבחור חברת קידום אתרים לכירופרקט
כאשר מבקשים לקבל שירותי קידום אתרים יש לשים לב לכמה דגשים ולבחון את החברות
השונות לפי כמה קריטריונים. ראשית יש לוודא שחברת קידום האתרים הינה מומחית גם
בקידום אתרים אורגני. דבר נוסף שחשוב לבדוק הינו האם אתם מבינים על מה אתם
משלמים. לא פעם נשמעות טענות כלפי חברות קידום אתרים לאחר שעבדו עם לקוח
לתקופת זמן ממושכת כאשר איננו יודע עבור מה שילם. שירותי חברות קידום האתרים
מתבססות לרוב על סיפוק מאמרים באופן שוטף הכתובים בצורה המתאימה לקידום בגוגל
לצורך הטמעה באתר, בניית מערך קישורים איכותיים מאתרים הנחשבים לאיכותיים בפני
גוגל. בניית מערך קישורים הינה שיטה בה מקשרים אתרים הנחשבים איכותיים בעיני גוגל
אל האתר שרוצים לקדם. דוגמא לפעולה זו הינה קניית זכות למאמר באתר של עיתון מקומי
ובגוף המאמר מטמיעה חברת קידום האתרים לינק המפנה אל האתר של הכירופרקט. כלל
אצבע נוסף הינו להימנע מחברות קידום אתרים אשר משתמשות בדרכי קידום הנחשבות
לפסולות על ידי גוגל. ניתן לקרוא באתר גוגל אילו שיטות נחשבות לקבילות בעיניהם.