מה זה ניהול מדיה חברתית

ניהול מדיה חברתית

social-media


מי אינו מכיר את ערוצי המדיה החברתית כגון: פייסבוק או טוויטר. השאלה היא האם אתם אכן יודעים כיצד ניתן לפרסם או לבצע ניהול מדיה חברתית באופן מקצועי ונכון?

יחסי ההמרה ברשתות החברתיות יכולות להיות גבוהות. למעשה, ניהול המדיה החברתית הינו
הליך של ניהול האינטראקציות במדיה שהיא מקוונת ויש לפרסם תכנים רלוונטיים וממוקדים
בפייסבוק, טוויטר, לינקאדין, אינסטגרם, יוטיוב ופינטרסט. יש לחפש הזדמנויות חדשות להגביר את החשיפה. למשל ברשת החברתית הגדולה מכולם כמו פייסבוק, יש קרוב ל-2
מיליון משתמשים פעילים בכל חודש והם מגיעים מרקע שונה. קיים איזון נהדר בין המינים
וקבוצות הגיל.

אופטימיזציה נכונה ואיכותית של מדיה חברתית תורמת גם לקידום האתר בגוגל!

אופטימיזציה נכונה ואיכותית של המדיה חברתית שלכם בתוספ תיחסי ציבור מעולים מסייעת בבניית היסוד של האתר ומשפרת את הנראות המקוונת, מסייעת בבניית מוניטין ומיתוג חזק לכל עסק או אתר אינטרנטץ

אסטרטגיית קידום אתרים מחוץ לעמוד ( OFF PAGE SEO ), אפקטיבית ביותר וגורמת לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש של גוגל.

בסוכנות שלנו G PR אני יוצר באופן ידני פרופילים ייחודיים באתרי מדיה חברתית עם PR גבוהה אני מתאים ומייעל פרופילים קיימים ובנוסף יודע לנתב את כל הפרופילים בצורה נכונה ומקצועית עבור מקסימום המרות ומעורביות.

מטרת העל שנו ב GPR היא לקבע מערכת ניהול רשתות חבריות באוטומטציה מדורגת עם פרופילים מקושרים לאתר / בלוג RSS או בערוצי היו טיוב שלכם.

שירותי הקמה, ניהול ושיווק מקצה לקצה ברשתות המדיה שלכם

השירות כולל: פרופילי אינטרנט / חשבונות אינטרנט 2.0 WEB איכותיים מאומתים באמצעות דוא"ל / מס טלפון + רישום ידני.

✅ אופטמיזציה וקישורים מאומתים Gmail / yahoomail פירוט דוח עבודה בפירוט בגוגל דרייב,

איזור אישי קל לתפעול:
(הוסף פרטי כניסה ושחזור מותאמים אישית עם לוגו, תמונות שער, ביו, כתובת, url אתר url מותאם אישית לכל המדיה האפשרית).

במקום ב 1400₪ רק 975 ₪ לחודש
סך של 1000 ש"ח כתשלום חד פעמי לצורך פיתוחים והקמה ראשונית לפי לצרכי הלקוח.

ובנוסף גם גם בונוס …

חשבון twitter ממותג במלואו עם קישורים ומידע אקטואלי, אופטימיזציה מקצועית וקישורים חזקים!!

עוד בנוסף נוסף לסיום..

✅ אופטימיזציה של SEO בצורה מושלמת מבוססת על הסמנטיות בסטנדרטים המחמירים של Livestream אל תהססו, פנו אלנו עכשיו ותתחילו בביסוס היעדים שלכם.


שיקלו תחילה אילו מהרשתות החברתיות תתאמנה עבורכם

בתחום ניהול מדיה חברתית ראשית, חובה עליכם לשקול היטב, אילו רשתות חברתיות על פי הנתונים של המוצר שלכם, עשויות להתאים לפני שתתחילו ליצור תכנית עבודה עבור ניהול מדיה חברתית האינסטגרם לדוגמא, הוא גם ערוץ מדיה חברתית, הוא ערוץ צעיר יותר עם יותר משתמשים
שהן נשים מאשר גברים. פלטפורמה זו, עשויה להיות מושלמת, עבור מי שמעוניין לפרסם מוצרי קוסמטיקה או ביגוד לנשים, אמנות או כל נושא הקשור אל חזותיות.

צריכם ייעוץ, חייגו עכשיו

זה חינם, תמיד

מה זה מדיה חברתית


יו טיוב

היום יוטיוב הפכה להיות מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. ניתן להעלות תכני וידאו, בכדי שתוכלו ליצור מעורבות וקשר עם הקהל שלכם. אחסון הוידיאו ביוטיוב הוא ללא הגבלה, מה שבהחלט עשוי להיות לטובתכם.

רצוי לבדוק את המדריך לשיווק בוידאו שלנו


לינקאדין- ניהול מדיה חברתית

הינה רשת חברתית לחברות שמתנהלות מול ספקים כמו B2B, כך שבהחלט ניתן
יהיה ליצור בערוץ חברתי זה אינטראקציה, לשתף תכנים עם אנשים על פי סוג של חברה,
תפקיד או תעשייה.


טוויטר- ניהול מדיה חברתית

גם רשת חברתית די גדולה עם 328 מיליון משתמשים פעילים מכל העולם. זהו
המקום החם ביותר למעשה, עבור בעלי מותגים שמטרתם הינה הצטרפות לדיון לגבי נושאים
חמים הקשורים לתעשייה שלהם. ניתן בהחלט לגרום למשתמשים בטוויטר, להעריך את
המותג שלכם, כאשר אתם משתפים תכנים מול גורמים בעלי השפעה.


פינטרסט

זהו בעצם ערוץ נהדר שניתן לשתף בו תוכן עם תמונות להמחשה. למשל מי
שמתעניין בשיפוץ בית, כושר גופני, תזונה, שיטות להכנת כל מיני דברים בשיטת "עשה זאת
בעצמך", תכנים על אופנה, עיצוב, ארכיטקטורה ועוד. במידה ואתם מוכרים שירות או מוצר ואתם מעוניינים
להעלות תמונות, זה המקום.,

ניהול מדיה חברתית
ניהול מדיה חברתית


בחרו את קהל היעד שיתאים למותגים שלכם


ראשית, יש לבצע פילוח נכון של הקהל אשר עשוי להתעניין במוצר או בשירות שלכם. ראשית
חשבו מה אתם באמת יודעים על קהל היעד שלכם? מה התוכן שהם עשויים לאהוב? לאחר
שעניתם את התשובות הנכונות, יש ליצור תוכן רלוונטי שייצור אינטראקציה ויתייחס לצרכים
של קהל היעד. חשבו על תכנון ויצירת מעורבות ויש להגיב באופן עקבי כדרך של ניהול
המדיה החברתית שלכם. יש ליצור אסטרטגי נכונה אם בהעלאות דיון ובאיזה אופן אתם
מעוניינים ליצור את האינטראקציה שלכם.


דעו, כי חלק בלתי נפרד של ניהול המדיה החברתית שאתם מתכננים לבצע, תכלול תוכן למדיה ויצירת פרסום.יש לפתח גם את נושא הקריאייטיב ע"י תמונות או ווידאו.

מה זה CRM (ניהול תוכן בענן)

במידה ושמעתם את המונח הזה בזמן האחרון אתם בטח שואלים מה זה CRM מערכות ניהול בענן – כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול בהמשך המאמר.. הקדמה מערכות ניהול בענן הן מערכות שפועלות באופן אלחוטי. מערכות אלו שומרות את כל מאגרי המידע שלנו על גבי שרתים מרכזיים. כאשר יש לנו צורך במידע, ניתן לשלוף אותו בקלות רבה מהשרת באמצעות תוכנות ייעודיות. השימוש בטכנולוגיית ענן הפך להיות מקובל מאוד במאה ה-21. שימוש במערכות אלו מייעל את העבודה ומרכז את כל המידע העסקי במקום אחד מרכזי.  מארים בנושא כלים מתקדמים ופיתוח אתרים | כלים לשיווק דיגיטלי salesforceMicrosoft azureamazon AWShubspotGoogle WORKSPACEzoho crm מערכות מתקדמות אלו נוחות מאוד לשימוש, וסט היכולות שלהן הוא כמעט אין סופי. ראו דוגמה למערכת ניהול בענן מערכות ניהול בענן – לאיזה עסקים זה מתאים? מערכות ניהול בענן מתאימות כמעט לכל סוגי העסקים. חברות הייטק רבות עושות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת זו. גם חברות רפואה' חברות כלכליות או עורכי דין עושים שימוש יום יומי במערכת ניהול בענן באופן טבעי ונוח מאוד. בעזרת העבודה עם טכנולוגיה זו נוח וקל מאוד לנהל את העסק שלנו מול ספקים ולקוחות שונים. אפילו חנויות בגדים או מפעלי תעשייה עושים שימוש שוטף בטכנולוגיה מתקדמת של ניהול בענן. אנחנו ב GPR לא יכולים לזוז ימינה…

איך לייצר סרטון תדמית לעסקים ב- 5 שיטות שונות

בטוח שכבר מצאתם את עצמכם צופים בסרטון תדמית לעסקים שונים, שנתקע לכם בראש ופשוט מסרב לצאת. במאמר הבא נבין כיצד גם אתם יכולים להקפיץ את יחס ההמרה של המותג שלכם בעזרת סרטון תדמית לעסקים. הקדמה בנינו, לא צריך להיות גאון כדי להבין שאנחנו חיים בתקופה בה כל אחד יכול לשדר כל דבר, מכל מקום, בכל זמן. הטכנולוגיה כבר בכף ידנו, תרתי משמע, ורק נותר לנו להפיק ממנה את המרב. כמות הסרטונים, מכל הסוגים, הקיים ברשת היא עצומה והולכת וגדלה אקספוננציאלית בכל רגע נתון. כיום מדובר על כך שיותר מ- 80 אחוזים מהתוכן באינטרנט הוא בסרטונים. רק תחשבו על כמות הסרטונים שאתם מקבלים מקבוצות בוואטסאפ, קופצים לכם בפייסבוק או בטוויטר, כמה פעמים נכנסתם ל Ynet והקלקתם על סרטון חדשות, וזה עוד לפני שהזכרנו YouTube. עכשיו אתם מתחילים להבין עד כמה סרטונים הם כלי חזק. היום כבר ברור כי עסק השואף להתקדם ולגדול לא יכול להרשות לעצמו לא לשחרר לרחבי הרשת לפחות סרטון תדמית אחד. קדמו את המותג שלכם עם סרטון תדמית לעסקים שיקפיץ לכם את יחס ההמרה. מה זה סרטון תדמית לעסקים סרטון תדמית לעסקים הוא פשוט סרטון שהופק על ידי עסק או ארגון. המטרה העיקרית של סרטון תדמית לעסקים היא בדרך כלל העלאת מודעות למותג וקידום מכירות. סרטון תדמית לעסקים…

מה זה פרסום בגוגל?

במאמר זה נסקור בקצרה מה זה פרסום בגוגל ואיך עושים את זה? קשה להתכחש לכך ששוק מנועי החיפוש נשלט כמעט באופן מוחלט על ידי גוגל, בטח בישראל. אם כך, למה לא לפרסם על שלט החוצות הגדול ביותר בעולם? פרסום בגוגל או קידום ממומן משמעו תשלום ישירות לגוגל עבור מודעות לבחירתכם, שיוצגו (בדרך כלל) בראש עמוד תוצאות החיפוש (SERP), במנוע החיפוש עצמו או במפות (Google Maps), מה שמגדיל את החשיפה למותג שלכם, מייצר לידים ובעצם מבטיח לכם כי תופיעו בכל פעם שגולש כזה או אחר מחפש את מה שאתם מציעים. מעבר מהיר לקטגורית שיווק דיגיטלי Google Ads (לשעבר Google AdWords) פרסום בגוגל אפשרי אך ורק בעזרת פלטפורמת הפרסום Google Ads, או בשמה הקודם Google AdWords, ועל כן עליכם קודם כל לפתוח חשבון Google Ads. פלטפורמת Google Ads מאפשרת לכם להגדיר ולשלוט באסטרטגיית השיווק והפרסום שלכם, לנהל מספר קמפיינים במקביל, לבצע מעקב המרות, לתזמן מועדי הצגת המודעות, הגדרת סבב בין מודעות שונות שברשותכם, התאמת מילות מפתח, מעקב אחר מילוי טפסים, ויצירת דוחות ביצועים, בקרת תקציב חודשי, טירגוט לפי מיקום גיאוגרפי ועוד. PPC – תשלום לפי קליק עדיין תוהים מה זה פרסום בגוגל? PPC- Pay Per Click הוא מודל שיווק באינטרנט בו גוגל משתמשת במודעות הממומנות. תשלום לפי קליק פשוט אומר שאתם משלמים…

מה זה שיווק דיגיטלי ?

אתם בטח שואלים את עצמכם מה זה שיווק דיגיטלי. לפניכם סקירה קצרה מה זה שיווק דיגיטלי באינטרנט. שיווק באופן כללי מתייחס למגוון הפעולות שמטרתן למשוך את תשומת לב הלקוחות ולקדם בסופו של דבר מכירה של מוצר או שירות. שיווק דיגיטלי אינו שונה, ומהווה אסטרטגיית קידום ושיווק מכירות, רק במרחב האינטרנטי באמצעים דיגיטליים. שיווק באופן כללי מתייחס למגוון הפעולות שמטרתן למשוך את תשומת לב הלקוחות ולקדם בסופו של דבר מכירה של מוצר או שירות. שיווק דיגיטלי אינו שונה, ומהווה אסטרטגיית קידום ושיווק מכירות, רק במרחב האינטרנטי באמצעים דיגיטליים. אופציה #1 היא לימוד עצמי של שיווק דיגיטלי . התחום שיווק הדיגיטלי הינו מהתחומים היותר מבוקשים בעידן הנוכחי. למעבר ל 5 מקומות מובילים ללימוד שיווק דיגיטלי לחץ כאן איך עושים שיווק דיגיטלי באינטרנט שיווק דיגיטלי באינטרנט מתייחס למגוון טקטיקות קידום ופרסום לשימוש ברחבי האינטרנט- רשתות חברתיות, מנועי חיפוש ואפילו בדואר אלקטרוני. טקטיקות אלו כוללות בין היתר: קידום אורגניקידום ממומןרשימת תפוצה (Email Marketing)שיווק ברשתות חברתיות (SMO) קידום אורגני כאשר שואלים מה זה שיווק דיגיטלי אי אפשר להיות אדישים לקידום אורגני. קידום אורגני הינה טקטיקת שיווק ופרסום עסקים במרחב הדיגיטלי שמטרתה לייצר תנועה איכותית לאתר ודירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש באופן טבעי. קידום אורגני הוא תהליך ארוך ומתמשך המצריך תחזוקה שוטפת. תהליך הקידום האורגני לוקח…

פסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית בדיגיטל של 2020-30

פסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית בדיגיטל בדומה לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT),  הוא מערך של פרקטיקות טיפול פסיכולוגיות המבוססות על שילוב של רעיונות מטיפול התנהגותי וקוגניטיבי. כל שיטות הטיפול מבוססות על ההנחה שהפסיכופתולוגיה מקורן באסוציאציות לא מסתגלות המשפיעות על התנהגותו, מחשבותיו ורגשותיו של של הצרכן או הגולש באתר. מה בעצם מנעיה גולשים לבצע פעולות באתר פסיכופתולוגיה של אנשים באה לידי ביטוי באמצעות תהליכים קוגניטיביים והתנהגותיים אדפטיביים.אדפטיבי – מטרת הטיפול היא לבחון מצבים מעברו האחרון של המטופל בהם הופיעו התסמינים הפסיכופתולוגיים ולהבין את הקשר הופעתם. לכן, רבות מהגישות מעודדות היזכרות רגשית במצבים "בעייתיים", שלאחריהן התרחקו. התרחקות יכולה להיות אתגר קוגניטיבי (בחינה מחודשת של המחשבות שעלו במצב) או בחינה של התנהגויות משתמש באתר. הגישות אלטרנטיביות בהן ניתן להשתמש קיום לשיווק מותג בדיגיטל בלטי אדפטיבי– הגישה ההתנהגותית מבוססת, בחלקה, על מודל ההתניה הסמוי, לפיו נרכשים תהליכים קוגניטיביים, כמו מחשבות אוטומטיות, בתהליכי למידה הדומים ללמידה התנהגותית. הגישה הקוגניטיבית מבוססת על ההנחה שכולם מגיבים למציאות לפי הפרשנות שהם נותנים לה. השיטה משלבת את הרעיון שעל מנת ליצור שינוי אצל המטופל, יש צורך לשנות את תפיסת המציאות, כפי שנעשה בטיפול קוגניטיבי, ברעיון שיש צורך ליצור שינוי בהתנהגות המטופל. ולכן לימוד ותרגול התנהגויות חדשות, כמקובל בטיפול ההתנהגותי. עם זאת, רוב הגישות העכשוויות משולבות, העוסקות בגורמים קוגניטיביים, התנהגותיים, רגשיים, בינאישיים וביולוגיים. תיאוריות קליניות…

קידום אתרים אוטומטי- לאן נגיע ב-2021 והלאה?

להבדיל מסדר יום של קידום אתרים אוטומטי כיום סדר היום של מקדם אתרים סטנדרטי מתחיל בערך כך: הוא קם בבוקר, ורגע לפני שהוא שוטף את הפנים הוא רץ למחשב ובודק את AHREFS או אולי SEMRUSH כדי לבדוק את מילות המפתח של הלקוחות שלו, הוא מקווה שכבר קרה משהו בפרוייקט שהוא קיבל לפני חודש, ואז מתבדה וחוזר לשטוף את פניו. לאחר הקפה הוא מתחיל להיכנס קצת יותר לעומק ומתחיל לדבר עם כמה קולגות כדי למצוא קישורים חדשים, מקווה שכבר יהיה מספיק רציני כדי למצוא לעצמו כותב תוכן במשרה מלאה במקום שהוא יעשה את כל העבודה השחורה הזאת שוב ושוב ושוב על מנת להיות ראשון בגוגל. אבל כל זה הולך להשתנות, זה כבר התחיל, משיחה שערכתי עם מומחה וורדפרס (אדי אלון) עלה נושא זה לאוויר לא פעם ולא פעמיים,, לכן החלטתי להביא בפנכים ממש על קצה המזלג את התהליכים האוטומטים שכבר קיים כיום בקידום פרסום ושיווק דיגיטלי מקצועי ברשת האינטרט.. קידום אתרים אוטומטי בפלטפורמות שאנו מכירים קבלו סקירה קצרה על המגמות שהבינה המלאכותית טומנת בחובה עבורינו המקדמים ב-2021: אז כבר יש לנו כלים אוטומטיים למעקב אחר מיקומי הפרוייקטים שלנו, אבל בעתיד הלא מאוד רחוק הבינה המלאכותית "תחליט" עבורינו לבד מהן המילים המדויקות על בסיס סקירה מהירה של כל הנתונים ברשת בארץ ובעולם. היא תיקבע…

ישנם עסקים רבים יבחרו תוכן ממקור אחר שיהיו בהם נושאים רלוונטיים בנוסף לתכנים שהם העלו במדיה החברתית שאותה הם בחרו לנהל. יש להכיר את התחום של הרשתות החברתיות
לעומק ואת קהל היעד וכן את השיטות השונות ולהבין, באיזה סוג תוכן עליכם להשתמש על
מנת שיעניין את קהל היעד שלכם.


אתם בטוחים שתוכלו לנהל לבד את ניהול המדיה החברתית? אולי תנו למומחים את
העבודה?


בעלי עסק, אשר סברו כי הם יכולים לבצע בכוחות עצמם את ניהול מדיה חברתית יכולים
להיתקל בקשיים ואף יגרמו נזק יותר מאשר תועלת, כאשר מטרתה של ניהול המדיה
החברתית הינה חשיפה למוצר או לשירות שבעלי העסקים מעוניינים לפרסם. על מנת לנהל
נכון את הקמפיין יש לקחת אותו צעד אחד קדימה ולהפעיל נכון את הדוברות והשיווק ולכן
סיוע באנשי מקצוע המתמחים בתחום הניהול של המדיה החברתית יעשה את העבודה על
הצד הטוב ביותר, מה שיביא לתוצאות הרצויות .


לייקים

יכולים לסייע לכם אבל אין זה מספיק, היות והמטרה העיקרית של פרסום נכון
ברשתות החברתיות היא לייצר דו שיח =קשר עם הגולשים. באופן זה, תדעו כיצד להקשיב
לגולשים ולכוון את דעתם לטובת המיתוג. אנו, בחברת GPR, לא מסתפקים בבינוניות
ושואפים להגיע למקום הגבוה ביותר שיעניק את התוצאות שתהיינה מעל ומעבר למצופה.
אנו נוקטים בשיטות ובאסטרטגיות החדישות ביותר כך שתקבלו את התגובות הנכונות שיניעו
את הגולשים ברשתות החברתיות לפעולה, מה שיגדיל לכם את הרווחים.

צריכם ייעוץ, חייגו עכשיו

זה חינם, תמיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *