ניהול מדיה חברתית

social-media


מי אינו מכיר את ערוצי המדיה החברתית כגון: פייסבוק או טוויטר. השאלה היא האם אתם
אכן יודעים כיצד ניתן לפרסם או לבצע ניהול מדיה חברתית באופן מקצועי ונכון? יחסי
ההמרה ברשתות החברתיות יכולות להיות גבוהות. למעשה, ניהול המדיה החברתית הינו
הליך של ניהול האינטראקציות במדיה שהיא מקוונת ויש לפרסם תכנים רלוונטיים וממוקדים
בפייסבוק, טוויטר, לינקאדין, אינסטגרם, יוטיוב ופינטרסט. יש לחפש הזדמנויות חדשות
להגביר את החשיפה. למשל ברשת החברתית הגדולה מכולם כמו פייסבוק, יש קרוב ל-2
מיליון משתמשים פעילים בכל חודש והם מגיעים מרקע שונה. קיים איזון נהדר בין המינים
וקבוצות הגיל.


שיקלו תחילה אילו מהרשתות החברתיות תתאמנה עבורכם


ראשית, חובה עליכם לשקול היטב, אילו רשתות חברתיות על פי הנתונים של המוצר שלכם,
עשויות להתאים לפני שתתחילו ליצור תכנית עבודה עבור ניהול מדיה חברתית
האינסטגרם לדוגמא, הוא גם ערוץ מדיה חברתית, הוא ערוץ צעיר יותר עם יותר משתמשים
שהן נשים מאשר גברים. פלטפורמה זו, עשויה להיות מושלמת, עבור מי שמעוניין לפרסם
מוצרי קוסמטיקה או ביגוד לנשים, אמנות או כל נושא הקשור אל חזותיות.

מה זה מדיה חברתית


יו טיוב

היום יוטיוב הפכה להיות מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. ניתן להעלות
תכני וידאו, בכדי שתוכלו ליצור מעורבות וקשר עם הקהל שלכם. אחסון הוידיאו ביוטיוב הוא
ללא הגבלה, מה שבהחלט עשוי להיות לטובתכם


לינקאדין-

הינה רשת חברתית לחברות שמתנהלות מול ספקים כמו B2B, כך שבהחלט ניתן
יהיה ליצור בערוץ חברתי זה אינטראקציה, לשתף תכנים עם אנשים על פי סוג של חברה,
תפקיד או תעשייה.


טוויטר

גם רשת חברתית די גדולה עם 328 מיליון משתמשים פעילים מכל העולם. זהו
המקום החם ביותר למעשה, עבור בעלי מותגים שמטרתם הינה הצטרפות לדיון לגבי נושאים
חמים הקשורים לתעשייה שלהם. ניתן בהחלט לגרום למשתמשים בטוויטר, להעריך את
המותג שלכם, כאשר אתם משתפים תכנים מול גורמים בעלי השפעה.


פינטרסט

זהו בעצם ערוץ נהדר שניתן לשתף בו תוכן עם תמונות להמחשה. למשל מי
שמתעניין בשיפוץ בית, כושר גופני, תזונה, שיטות להכנת כל מיני דברים בשיטת "עשה זאת
בעצמך", תכנים על אופנה, עיצוב, ארכיטקטורה ועוד. במידה ואתם מוכרים שירות או מוצר ואתם מעוניינים
להעלות תמונות, זה המקום.,


בחרו את קהל היעד שיתאים למותגים שלכם


ראשית, יש לבצע פילוח נכון של הקהל אשר עשוי להתעניין במוצר או בשירות שלכם. ראשית
חשבו מה אתם באמת יודעים על קהל היעד שלכם? מה התוכן שהם עשויים לאהוב? לאחר
שעניתם את התשובות הנכונות, יש ליצור תוכן רלוונטי שייצור אינטראקציה ויתייחס לצרכים
של קהל היעד. חשבו על תכנון ויצירת מעורבות ויש להגיב באופן עקבי כדרך של ניהול
המדיה החברתית שלכם. יש ליצור אסטרטגי נכונה אם בהעלאות דיון ובאיזה אופן אתם
מעוניינים ליצור את האינטראקציה שלכם.


דעו, כי חלק בלתי נפרד של ניהול המדיה החברתית שאתם מתכננים לבצע, תכלול תוכן
למדיה ויצירת פרסום.יש לפתח גם את נושא הקריאייטיב ע"י תמונות או ווידאו.

ישנם עסקים רבים יבחרו תוכן ממקור אחר שיהיו בהם נושאים רלוונטיים בנוסף לתכנים שהם העלו במדיה החברתית שאותה הם בחרו לנהל. יש להכיר את התחום של הרשתות החברתיות
לעומק ואת קהל היעד וכן את השיטות השונות ולהבין, באיזה סוג תוכן עליכם להשתמש על
מנת שיעניין את קהל היעד שלכם.


אתם בטוחים שתוכלו לנהל לבד את ניהול המדיה החברתית? אולי תנו למומחים את
העבודה?


בעלי עסק, אשר סברו כי הם יכולים לבצע בכוחות עצמם את ניהול מדיה חברתית יכולים
להיתקל בקשיים ואף יגרמו נזק יותר מאשר תועלת, כאשר מטרתה של ניהול המדיה
החברתית הינה חשיפה למוצר או לשירות שבעלי העסקים מעוניינים לפרסם. על מנת לנהל
נכון את הקמפיין יש לקחת אותו צעד אחד קדימה ולהפעיל נכון את הדוברות והשיווק ולכן
סיוע באנשי מקצוע המתמחים בתחום הניהול של המדיה החברתית יעשה את העבודה על
הצד הטוב ביותר, מה שיביא לתוצאות הרצויות .


לייקים

יכולים לסייע לכם אבל אין זה מספיק, היות והמטרה העיקרית של פרסום נכון
ברשתות החברתיות היא לייצר דו שיח =קשר עם הגולשים. באופן זה, תדעו כיצד להקשיב
לגולשים ולכוון את דעתם לטובת המיתוג. אנו, בחברת GPR, לא מסתפקים בבינוניות
ושואפים להגיע למקום הגבוה ביותר שיעניק את התוצאות שתהיינה מעל ומעבר למצופה.
אנו נוקטים בשיטות ובאסטרטגיות החדישות ביותר כך שתקבלו את התגובות הנכונות שיניעו
את הגולשים ברשתות החברתיות לפעולה, מה שיגדיל לכם את הרווחים.