OFF PAGE SEO

קידום מחוץ לאתר (off page seo)

OFF PAGE SEO זה בעצם פעולות קידום שמתבצעות מחוץ לאתר שלכם. אסביר למה הכוונה..

קידום אתרים בנוי מהרבה גורמים המשפיעים על מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש של
גוגל כאשר הינם מתחלקים לשתי קטגוריות. Seo off page ו seo on page.

OFF PAGE SEO הינן כל הפעולות אשר מתבצעות לצורך קידום האתר מבלי לבצע שינויים באתר באופן ישיר ואילו seo on page הינם כל העדכונים והשינויים שנעשים באתר עצמו.

שני האלמנטים מהותיים לצורך קידום האתר בצורה מקצועית וכאשר שוכרים את שירותיהם של חברת קידום אתרים הינן פועלות בשני האופנים הללו, במאמר זו אפרט מהן הפעולות שמתבצעות בצד ה-off page .


בניית קישורים

בניית קישורים הינה פעולה אותה עושים מקדמי האתרים על מנת לאשש את האתר של
הלקוח כאתר איכותי בפני האלגוריתם של גוגל. פעולה זו נעשית על ידי הפצת קישורים המפנים אל האתר אותו מקדמים באתרים הנחשבים לאתרים איכותיים.

כך למשל ייקנה מקדם האתרים כתבות או מאמרים באתרי מקומונים (הנחשבים לאיכותיים משום שהינם מתעדכנים בתוכן באופן שוטף ונהנים מתנועה רבה) ובעמוד המאמר או הכתבה יטמיע מקדם האתרים קישור אל האתר אותו הוא מעוניין לקדם. כאשר גוגל תסרוק את עמוד הכתבה שבאתר הנחשב לאיכותי תסיק גוגל שאם ישנו קישור מאתר זה אל אתר אחר גם האתר האחר הינו איכותי וכתוצאה מכך יקודם האתר.


נטרול קישורים מזיקים

כמו שקישורים מאתרים איכותיים יכולים להועיל לצורך קידום האתר כך קישורים מאתרים
הנחשבים ללא איכותיים בפני גוגל יכולים להזיק לנו.

להיות מקדם אתרים פרילנסר. האם כדאי?

מקדם אתרים פרילנסר שהוא בעצם מומחה לקידום אתרים הינה אלמנט קריטי להצלחתו של כל עסק מקוון. אם ככה, כיצד בונים סמכות משלך כמומחה בתחום זה? במאמר הבא נבחן את המיומנויות הדיגיטליות והחוש שצריך לפתח בכדי להיות מומחה עצמאי בתחום SEO. ראשית נבחן את נפח החיפושים לביטוי, רק אציין שלביטוי המדויק נפח חיפושים יחסית נמוך, אבל אל…

כיצד לפתוח את מילות המפתח ה ‘not provided’ ב- Google Analytics

כיצד לפתוח את מילות המפתח ה ‘not provided’ ב- Google Analytics Google Analytics הוא משאב נפלא לכל בעל אתר. מאתרי בלוג קטנים קטנים ועד ארגונים ממשלתיים, Google Analytics הוא מכרה יהלומים של מידע שימושי על מעקב אחרי המרות, ניתוח מגמות והתנהגות מבקרים באתר. יחד עם זאת, יש תחום אחד בו Google Analytics מאוד מתסכל את…

מהו קובץ רובוט.טקסט.?

המפתח לחלק מהאופטימיזציה שלכם באתר הוא ה- robots.txt.file. אז מהו קובץ רובוט.טקסט.? קובץ רובוט.טקסט. הוא קובץ אשר לעתים קרובות מתעלמים ממנו, המלצה שלי היא כי הדבר חיוני בהתחייס לתקשורת בין אתר למנועי חיפוש. קובץ זה לבדו יכול להיות יותר מכמה בתים ולכן כדאי לכלול אותו באסטרטגיית האופטימיזציה שלכם. לרוב ניתן למצוא את קובץ robots.txt.file בספריית…

מדוע זמן טעינת אתר קריטיים עבור קידום (ומה ניתן לעשות)

רוב העסקים טוענים כי שיפור זמני הטעינה ומהירות האתר הוא חוויה נעימה בערך כמו משיכת שיניים. ולעיתים קרובות, תהליך שיפור זמני הטעינה של האתר מרגיש מייגע וגוזל זמן כמו משיכת שיניים. אם זה נשמע כמו הגישה שלך לקידום אתרים במהירות אתרים, אנו מוכנים להמר שזו אחת משלוש סיבות: אתה מרגיש ש- SEO זקוק לידע טכני…

מה זה תוצאות עשירות (Rich Snippets)?

בטח שמתם לב בשנים האחרונות שיש חיפושים בגוגל שמביאים תוצאות וויזואליות במקום אותם לינקים כחולים שהתרגלנו אליהם. אלו הן תוצאות עשירות (Rich Snippets), ובמאמר הבא נסביר בקצרה מה זה תוצאות עשירות. תוצאות עשירות הן העתיד של הקידום האורגני ולשם גוגל חותרת ומנווטת את הספינה. בארה"ב מרבית תוצאות החיפוש כבר מוצגות בפורמט תוצאות עשירות, בעוד בארץ…

מה זה קידום אורגני (אופטימיזציה למנועי חיפוש)?

מה זה קידום אורגני? אני בטוח ששמעתם כבר את המושג קידום אורגני, במיוחד אם כבר ניסיתם לשאול את מנוע החיפוש של גוגל למה העסק שלכם לא מופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. כפי שהשם מרמז, קידום אורגני זו אסטרטגיית שיווק ופרסום עסקים בדיגיטל (אך לא רק) שמטרתה לייצר תנועה לאתר שלכם ודירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש…

כאשר בעל מקצוע מתחיל לקדם את הוא בודק את מערך הקישורים הקיים לאתר ברחבי הרשת, במידה ובפניה לבעלי האתר לא יוכל להסיר את הקישורים יוכל מקדם האתרים דרך כלי מנהל האתרים להעלות קובץ לצורך דחיית קישורים. הקישורים אמנם יישארו באתר אך בזמן שגוגל תסרוק את האתרים, המערכת שלה תתעלם מהקישורים ואלו לא יזיקו לדירוג האתר בגוגל. כלי של סם ראש לאיתור וטיפול בקישורי ספאם באתר שלכם backlink audit tool


הסרת תוכן משוכפל

גוגל איננה אוהבת כפילויות. כאשר מדובר בפעולות ישירות בתוך האתר, יסיר מקדם
האתרים מאמרים שזהים לחלוטין למאמרים אחרים באותו האתר. באותה מידה, כאשר
מתחרה או אתר אחר העתיק כתבה או מאמר מהאתר שלכם באופן זהה יש לדאוג להסירו
שמא גוגל לא "תעניש" אתכם. OFF PAGE SEO

זה אמנם לא הוגן שלפעמים דווקא האתר שדאג ליצור את המאמר המקורי נענש אך לפעמים זהו המצב. מקדם האתרים יפנה בפועל אל האתרים המכילים את התוכן המשוכפל לצורך בקשה להסירם ובמידה ומהלך זה לא יצלח, עדיף לפעמים לספוג את המכה ולהוריד את המאמר מהאתר המקורי על מנת להימנע מיריד בדירוג על ידי המערכת האוטומטית של גוגל.


תחזוקה של דפים ברשתות החברתיות


כמו במערך בניית הקישורים, כאשר אתר מוזכר שוב ושוב ברשתות החברתיות זהו סימן טוב
בפני גוגל. על כן יש לדאוג שלאתר יש דף עסקי ברשתות החברתיות הרלוונטיות כמו
פייסבוק ולינקדין ולהעלות פוסטים עם קישור לאתר מפעם לפעם.


קידום האתר בצורה מקומית


אם בעבר תוצאות החיפושים המקומיים היו מתבצעות בעיקר כאשר בנוסף לביטוי המחופש
היה מצורף של עיר או אזור, היום גוגל יותר ויותר מקדמת אתרים בצורה מקומית לפי

מיקומם הפיזי של המחפשים וכתובתם של האתרים. לצורך כך ובמידה והעסק מקבל קהל במיקום פיזי יש לפזר אזכורים לכתובת הפיזית של העסק עם קישור לאתר באזורים נרחבים ברחבי הרשת. בנוסף, יש לקדם את האתרים בתוצאות החיפוש המקומיות גם בצירופי שמות של ערים רלוונטיות ואזורים על ידי בניית מערך קישורים ובנוסף גם כאשר מדובר ב-seo on
page.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *