on page seo

on page seo -איך לקדם בתוך האתר ?(קידום אתרים בתוך הדף)

קידום אתרים בתוך הדף ( on page seo) מתחלק בגדול לשתי קטגוריות ראשיות המכילות תתי קטגוריות ונושאים רבים,הקטגוריות הראשיות הינן OFF PAGE SEO ו- ON PAGE SEO

Seo off page הינן כל הפעולות שאינן מתבצעות באתר עצמו אלא ברחבי הרשת לצורך קידומו ו- seo on page הינן כל הפעולות שמתבצעות ממש בתוך האתר המקודם.

ב ON PAGE SEO יש פעולות רבות שצריך לעשות ובמאמר זה אסביר על כמה מהמהותיות שבהן.


תוכן באתר

תוכן איכותי באתר זו ביותר אחת הדרכים החזקות לקידום מאמרים הינה באמצעות שימוש בתוכן. כמו כן תוכן הינו נושא רחב מאוד שמקדמי אתרים מתרכזים בו מכמה סיבות.

  1. גוגל מקדמת אתרים אשר מתעדכנים באופן שוטף משום שזה מצביע על אתר שנשאר אקטואלי לאורך זמן.
  2. על ידי כתיבת מאמרים והוספתם לאתר ניתן להתפרס על פני שטח ביטויים רחב יותר,
    אתן דוגמא.

קידום אתרים לעורכי דין נחשב לתחום מאוד תחרותי, חיפוש הביטוי "עורך דין פלילי"
יעלה עמודים רבים של תוצאות חיפוש בגוגל, שיטה מסוימת להצליח להתברג במהירות
יחסית בתוצאות החיפוש בגוגל הינה על ידי כתיבת מאמרים המכילים ביטויים מורכבים יותר
כמו לדוגמא "עורך דין לייצוג בעת הליכי מעצר".

On Page Seo Search Engine Optimization On Page
on page seo search engine optimization on-page meta title

ביטוי זה הינו בתחרותיות נמוכה יותר וכאשר יש באתר בלוג מאמרים המכיל ביטויים רבים האתר יופיע ביותר חיפושים ספציפיים שכאלה.

כאשר האתר מופיע בחיפושים הפחות תחרותיים האתר מקבל חשיפות, במידה
והמשתמשים נכנסו אל האתר דרך גוגל, גוגל בודקת כמה זמן המשתמשים בילו באתר.


במידה והמשתמשים בילו באתר למשך זמן סביר, גללו קצת למטה או אפילו עברו לעמוד נוסף באתר, המערכת של גוגל מזהה את האתר כאתר איכותי ובעל חווית משתמש גבוה המתאים להימצא בתוצאות החיפוש הספציפיות ומקודם בתוצאות החיפוש הללו, בנוסף, במידה ועמודים מסוימים נמצאו כאיכותיים בעיני גוגל, האתר מקודם במידה מסוימת ככללותו.


קישורים פנימיים


כמו במערך בניית קישורים ב-seo off page, גם פה נבנה מערך קישורים אך הפעם בין
עמודים שונים בתוך האתר.

את הקישורים מומלץ לעשות בין מאמרים הקשורים האחד לשני והממשיכים אחד את השני. יש לשים לב להבדל בין קישורים פנימיים הנמצאים בתפריט האתר ולקישורים פנימיים הנמצאים ממש בתוך תוכן האתר כמו למשל קישורים המולבשים על מילים מסוימות בתוך מאמרים לצורך הרחבה.

ארכיטקטורה נכונה במבנה קישורים – SEO SILO STRUCTURE

SEO SILO STRUCTURE זה אבן בניין ליבה של ON PAGE SEO ובדרך כלל נושא מתקדם ומורכב מאוד. מקור המונח siloing הוא בעצם קלי אחסון ואגירה, מיכל הסילו עוזר לקרולרים ולמנועי החיפוש לזהות את קיבוץ המידע בארגון לחלקים נפרדים באתר.

Seo Silo 1 2
בדומה למיכלי אחסון של סוכריות בקיוסק, מיכלי הסילו מייצגים קבוצות של תוכנים/ נושאים או מקבץ ספציפי לנושא באתר שלכם.


תגיות מטא תיאור ומתא כותרות

תגיות מטא תיאור ומטא כותרות (באנגלית) = META DESCRIPTION & META TITLES.
תגיות אלו מוטמעות בקוד של כל עמוד באתר, התגיות שחייבות להיות בשימוש בכל עמוד
באתר הינן תגיות הכותרת וההסבר.

תגיות אלו למעשה יהיו הכותרת וההסבר הקצר שגוגל יציג בתוצאות החיפוש.

כמו כן ישנן כמה עשרות של תגיות נוספות שחלקן שימושיות לצורך קידום האתרים.

אחד הדגשים החשובים לדוגמא בתגיות הכותרת וההסבר על העמוד שמופיעות במנוע החיפוש של גוגל הינו שהכותרת וההסבר יתאמו את מה שהעמוד מציג.

במידה והתגיות יהיו מטעות, כאשר משתמש ייכנס לאתר שלכם דרך מנוע החיפוש של גוגל ולא ימצא את מבוקשו, סביר להניח שיעזוב את האתר מיד.

מכיוון שגוגל עוקבת אחר פעולות המשתמשים באתרים השונים, לאחר מקרה כזה גוגל תדרג את האתר כאיכותי פחות.

זמן הטעינה של האתר

גוגל שמה דגש על חווית המשתמש של הגולשים בגוגל והאתרים אליהם הם מגיעים. חשוב
של אתרים יהי זמן טעינה טוב גם כאשר גולשים מהמחשב וגם כאשר גולשים מהמכשירים
הניידים. אתר שזמן טעינתו ארוך יקבל נקודות שליליות לעומת אתר אחר וניתן לטפל בזה בכמה דרכים.

  1. ניתן לעבור לאחסון אתרים מהיר יותר,
  2. AMP-משמע ( Accelerated Mobile Pages) – דפים ניידים מואצים כאשר מדובר בזמן טעינה ארוך לטלפונים הניידים ניתן למשל במערכת וורדפרס להתקין תוסף שמכין גרסת HTML במיוחד למשתמשי המובייל שנטענת במהירות שיא.
  3. תוסף מהירות וזיכרון מטמון – LITESPEED , WP-ROCKET, EZCACHE, כוכו'
  4. CND- cloudflare CND- https://bunnycdn.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *