3 הדרכים הקלות ביותר לאתר, להשיג את 70 הקישורים הראשונים שלו - 2019

מדריך בניית קישורים

ללא בסיס יציב של קישורים, האתר שלכם לא יהיה תחרותי ב- בתוצאות הדף במנועי החיפוש, גם אם אתם מבצעים כל דבר נכון אחר. לכולם קורה שבנית הקישורים הראשונים הופכת למרתיעה ואפילו קשה במובן מסוים, במיוחד עבור אתרי אינטרנט חדשים. החוכמה היא לא לחשוש כאן.

אחלוק איתכם שלוש שיטות מהירות ויחסית וקלות ללא כלים מתקדמים שזה אומר בחינם, מה שיסייע לכם לבנות בסיס יציב ולהרוויח קישורים שאתם בניתם.

מדריך למתקדמים של AHRAFS
מדריך למתקדמים של AHRAFS למעבר לחצו על התמונה

ברוכים הבאים, הפעם, נדריך אתכם כיצד ניתן להשיג את הקישורים הראשונים, היות וכל אתר אינטרנט צריך להיות מסוגל להתחרות מול אנשים רבים. אני יודע שכאשר אתם מתחילים בבניית קישורים, רבים מכם נרתעים כי זה עלול להיות מורכב מאוד. אז תנו לי להוביל אותכם בדרך שלוקחת לאחרים כ3-4 שעות או אפילו חצי יום עבודה. נסו את שלושת הטקטיקות הבאות ואני ודי בטוח באופן וודאי, שהן הולכות לגרום לעסק שלכם להיות מאורגן נכון.

נתחיל עם הקומץ הראשון של 50/70 קישורים שתצטרכו להתחיל להתחרות איתם. באמצעות כתיבת תוכן ומאמרים לדוגמא, הדרך תהיה ארוכה יותר, גם באמצעות מילות מפתח, הדרך תהיה ארוכה יותר. גם מעורבות ואינטראקציה עשויים להאריך את הדרך, אבל בכל זאת אתם פשוט חייבים שיהיה לכם בסיס מוצק לקישורים, בואו ונתחיל מכאן..

שם המותג שלכם. שם הדומיין. שם בעלים

בעיקרון הראשון זה לחפש קישורים המגיעים תחת שם העסק או האתר, הדומיין שלך או מהשמות המייסדים או האנשים אשר הם מייסדי החברה או אלה המנהלים אותה.


שלב ראשון: חפשו בגוגל את השמות "במרכאות".

אז, אם זה היה אני, גיל רותם וGPR, הייתי מחפש במרכאות את צמד המילים הבאות: "גיל רותם" או "GPR קידום אתרים" ולא את שם הדומיין בכתובת ה-URL. אבל בסרגל הכלים של גוגל, הייתי מבצע חיפוש על פי "GPR.CO.IL", כפי שציינתי כאן, או לפי "GPR+קידום אתרים". למילה GPR יש לה גם משמעויות אחרות, לדוגנה כמו התוכנית הכוכב הבא, מה שגורם לבלבול. אם זה מה שקורה גם לך, יש להשתמש בשם המותג שלך ועוד סימן מזהה, היות וזה נדיר שיקרה מצב אשר בו הכוכב הבא יוזכר יחד עם האופטימיזציה למנועי החיפוש. לעיתים קרובות, GPR מוזכר יחד עם המילה קידום אתרים, עכשיו לדוגמה שלעסק שלכם קוראים חן הניקיון, עם הזמן וניתן לשלב את זה בחיפוש עצמו כך שכל אחד מחיפושים אלה, יגרום לרשימה ארוכה וכמויות אדירות של תוצאות החיפוש בגוגל.


שלב שני: בדוק ידנית את הדף נניח בין 50-100 תוצאות, בכדי לאשר כי..

1.הם מקשרים למקום הנכון ואם לא, במידה וקיימים אזכורים של גיל רותם אשר אינם מקושרים לGPR, אנו נצטרך לתקן את זה ואנו ניצור קשר עם האנשים הללו.

תקסט עוגן (anchor text

2.אם אתם יכולים לשלוט על טקסט העוגן ולראות מהיכן נקודות מיקום הקישור, עדכנו זאת. דוגמא, תוכלו ללכת אל "הלינקאדין שלי". ומשם יהיה קישור אל GPR. אני אוכל למשל לעדכן את זה, במידה והייתי בחברה אחרת או אם שם התחום של GPR השתנה מ- GPR SEO AGENCY רק ל-GPR.

3.אם יש טעות או משהו חסר, יש למצוא את האנשים הנכונים לשלוח להם מיילים שיתקנו זאת. כתוצאה
מכך, אני אבצע את המהלך הבא- כל אזכור בגוגל, צריך שיהיה לו קישור בדף של האתר שלי, ניתן קבל את הקישור מתוך שם המותג, מתוך כתובת האתר, וממייסדים/בעלים ומנהלים. בדרך זו, ניתן יהיה להוציא המון קישורים מוצלחים, סמכותיים ורלוונטים.

אתרים המפרטים את המתחרים שלך

אז למעשה זה אומר שאנו הולכים ל… SPY ON THE ENEMY

צעד ראשון- זהה את 5 או 10 האתרים הבולטים ביותר של המתחרים שלך

אתרים כאלה שאנו מעוניינים להתחרות בהם ואף אנו רואים אותם כל הזמן בחיפוש, מוזכרים המון פעמים באתרי חדשות. או בכל פרסום אחר.


שלב שני- חפש בגוגל לא כל אחד בנפרד, אלה בשילובים של שניים, שלושה או ארבעה קישורים יחד

לדוגמא, אם אנו מעוניינים לפתוח חברה שמייצרת חומרי ניקיון, הייתי מחפש חברות ידועות כגון "סנו"ו "יעקובי" ו "H.G" ו סנט מוריץ ואז, אני אחפש ב- סנו, יעקובי חומרי ניקיון או H.G ו סנט מוריץ חומרי ניקיון , כל אלה הן רביעיות של שילובים אך הם עדיין שונים.

שלב שלישי- בקר בכל האתרים של SERP's באתר המכיל רשימת מתחרים רבים בכל סוג של פורמט, {מבנה, ספריות, השוואות, רשימה וכו'}

בכל אחד מהמקרים האלה, הייתי שולח, או הייתי מנסה ליצור קשר עם מי שמנהל את הרשימה והייתי אומר לו :"הי הארגון או החברה שלי גם שייכת לכאן, ממש כשם שהכנסת לרשימה את שאר החברות. אנו עושים את אותו הדבר בעצם, אם זה כאן , המותגים של מרקרים מחיקים ללוחות לבנים כגון: סנו, יעקובי, סנט מוריץ והאתר שלך שצריך יהיה להיות בקישור אל שם האתר שלך.


3. רשימת אתרים בשדה שלך אשר מפרטים אנשים, ארגונים, גיאוגרפיה עם אותן התכונות של האתר שלכם

זה האתר אשר מציב רשימות של אנשים או ארגונים בתחום מסוים, שדה מסוים, אזור מסויםותכונות מסוימות או אפילו שילוב של שלושת אלה.אז אם הם מציינים אז כאן יש הרבה סוג עטים מחיקים מתוצרת אירופה כאשר חברות אלה יוסדו ע"י נשים. אז תוכל להגיד, ובכן,אלה הן תכונות מיוחדות, זוהי גיאוגרפיה וזה השדה שלי. אני עצמי בעסקי ייצור, אני מייצר עטים ללוחות מחיקים, המייסדת של המפעל שלנו היא גם אישה ואנו נמצאים באירופה. זו למעשה הסיבה שאנו מחשיבים את שלושת הנתונים הללו. לפיכך, אנו צריכים להיות ברשימה. אז בעצם אתה מחפש רשימות נסוג זה שלא יציגו את המתחרים שלך, אבל זו הזדמנות טובה במיוחד לקבלת קישורים טובים.


שלב ראשון:

1.הכינו רשימת תחומי פעולה של הארגון שלכם. אז אנו נהיה רשומים בתחום הטכנולוגיה, או כיצרנים או תוכנה, שירותים, מימון או כל דבר אחר. תוכל להתחיל מהמאקרו ולהמשיך למיקרו בכל אחת מן הרמות הללו.

2.מקם את האזור הגיאוגרפי שלך באותו הפורמט של מאקרו למיקרו
אם אתם מעוניינים להתפרס רחוק יותר, כל הארץ או ערים אחרות. לכל מחוז, אזור, עיר ואפילו שכונה, קיימים אתרי אינטרנט ברשימה. אלה הם למעשה סטארט אפים אשר מבוססים על כל הארץ, מחוזות( צפון/דרום/מרכז), ערים (ירושלים/תל אביב), שכונות וקהילות. פשוט תוכלו לומר לעצמכם:"אוקי אני הולך על זה וזה בהחלט עשוי להתאים לי".

3 רשום את המאפיינים הייחודיים של העסק שלך האם העסק שלכם נוסד ע"י אדם שתכונותיו שונות מהרגיל? GPR ברור שמייסדת היית הייתה אימי דורית. אז GPR בעצם נוסד ביזמות נשית. האם אתם ידידותיים לסביבה? או שאתם משקיעים בנפט ומעשנים במקומות ציבוריים, או שמע יש לכם מדיניות של חיסכון ושימוש באנרגיה ידידותית לסביבה, או שאתם חשים מחויבות כלשהי לתרום לצדקה כפי שחברת "טבע " עשתה. או שיש לכם צוות שליטה מרחוק, שאתם מזדהים עם קהילת הלהטב"ים , או שיש לכם מדיניות של משפחה מאוד נדיבה. לא משנה אילו תכונות מעניינות יש לכם, כדאי לערוך רשימה ולשלב אותן.

Green energy word seo agency


שלב שלישי- חפש בגוגל רשימות של אתרי בעלי עסקים או ארגונים אשר הם בעלי תכונות
דומות באזור שלך או בפוקוס שלך.

לדוגמא: נשות עסקים מקבלות תמיכה מאתרי יזמות או ארגונים למעמד האשא, GPR, הינה חברה שיוסדה על ידי יזמות נשית, כך שאני בהחלט יוכל להשיג את הקישור מרשימת אתרים כאילו. או את רשימת החברות שנמצאות באיחוד/ארגון שיוסדו ע"י נשים, אני יכול להיות ברשימה של יצרנים כמו סנו ויעקובי לתכשירי ניקוי שגם נמצאים ברשימה כזו. תוכלו למצוא הרבה כאלה. אם אתם מבצעים רשימה מסוג זה, תוכלו להתחיל ולחפש בגוגל ולמצוא את התוצאות ולהשתמש באותו תהליך שהזכרתי כאן.

האם אתם יודעים מה הדבר הנפלא בכל שלושת השיטות הללו? אין צורך בכלים. אתם לא תצטרכו לשלם עבור אף כלי ולא תצטרכו לדאוג עבור רישוי הדומיין, או כל הליך הסמכה אחר או לדאוג עבור אישור לכל מיני סוגים של קישורים ולשלם מחיר יקר.

יהיה ניתן לעשות זאת באופן ידני בעצמכם, באמצעות גוגל וזה מה שיביא להבאת הקישורים הראשונים שלכם באתר. במידה ויש לכם הצעות נוספות, תוכלו בבקשה להשאיר אותן כאן למטה בהערות ואני אצפה לשוחח עמכם שם. נתראה שוב בקרוב עם עוד מאמרים ומדריכים לקידום אתרים.