איך לכתוב עמוד תוכן שיווקי מנצח

איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח [תבנית עמוד תוכן שיווקי] 💡🌵 GPR

איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח? בדרך כלל שיווק באמצעות תוכן תורם ומשפר את תהליכי המכירה באתר שלכם, כאשר אנחנו מייצרים תוכן רלוונטי ובעל ערך רב קהל היעד מקבל נחת והמון סיפוק, אבל זה לא נגמר כאן. 

חד משמעית! בעידן הנוכחי, עסקים צריכים גם להרוויח כסף, אז התוכן השיווקי לקידום ופרסום באתר יהיה לא רק מאמר רגיל אלא באמת 100% תוכן שיווקי בעל ערך מוסף, לשם כך חשוב להגדיר יעדים ומטרות.

לאחר שהגדרנו את המונח הראשי לכתיבה שיווקית, כעת נסביר למה חשוב שהקורא יבין את הרעיון מאחורי המאמר ומה אתם מנסים לומר, כמו גם יהיה מסוגל לבצע בעצמו את מה שאתם מדריכים אותו עליו במאמר ה- "איך ל…" שבניתם.

איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח

חלק זה אמור להוות את עיקר הכתיבה בפוסט הבלוג שלך.

 את התוכן שיצרתם עליכם לפרק למקטעים יחסית קצרים המאפשרים קריאה קלה ונוחה יותר. יותר מדי טקסט ברצף, ללא חלוקה לפסקאות קצרות, פוגע בחוויית המשתמש.

כמו כן, כל כמה פסקאות באותו נושא או רעיון חשוב ביותר שתהיה כותרת ברורה ורלוונטית, לארגון מיטבי, כמו גם בהירות לקורא ואופטימיזציה למנועי החיפוש. 

בנוסף, פירוט הוראות לפי מקטעים מאפשר לך לכלול עזרים חזותיים לכל שלב, לפי הצורך, בצורה של GIF, תמונה או וידאו. 

חשוב לזכור כי אתם חייבים להיות ברורים, תמציתיים ומדויקים במקטעים שאתם מספקים לקוראים שלכם. 

כל "משפט חסר משמעות" נוסף למאמר עשוי לבלבל אותם, וכתוצאה מכך הקוראים לא ישיגו את התוצאות שהם התכוונו אליו. כנאמר, כל המוסיף גורע. 

מבוא לכתיבה שיווקית נכונה

  • טיפים ושיטות 
  • מחקר ואיסוף נתונים רלוונטיים
  • הצעות, דוגמאות כתיבה ופורמולות מוכנות לכתיבה מנצחת

איך בונים נכון עמוד תוכן שיווקי

כותרת

0

זמן צפיה

סה"כ זמן צפיייה: 14 minutes 49 seconds

  1. מבנה עמוד תוכן שיווקי

    1. זוהי התכונה הברורה ביותר של דף נחיתה ארוך או טופס קצר

      לתת ערך מוסף ללקוחות שלכם
      נסו להיות קצרים וענייניים, לגעת בנקודת כאב ולנסות לסנכרן את הגולש לגלות את המשך התוכן במאמר שלכם. אבל הגושפנקה כאן היא שאם הגולשים מסוגלים לקרוא ולהפנים את המסר החשוב ביותר שלך (כלומר הכותרת שלך), יש סיכוי טוב יותר שהם יצרכו אותו ויקבלו החלטות אתו. אם גולש לא יכול למצוא את הרלוונטיות בכותרת המפתח שלך, הוא לא יכול לצרוך אותה וההמרות עלולות להיות מושפעות לרעה.

      שלא יעבדו עליכם, הגודל כן חשוב… למעשה, גודל הכותרת הוא קריטי. כותרת אמורה להיות כתובה בגופן הגדול ביותר. אבל שלא תחשבו שגודל ומיקום הם הגורמים היחידים. התוכן עצמו חשוב באותה מידה, אם לא יותר.

      הכותרת מובילה אל, ומתמזגת עם כותרת המשנה ועם הפסקה הראשונה במאמר.

    2. כותרת משנה

      מובילה ומתמזגת עם אם הכותרת המשנית ואם הפסקה הראשונה באמר
      1

      אחרי כל כותרת נהדרת מגיעה כותרת משנה נהדרת לא פחות. כותרת המשנה משמשת לחיזוק והבהרת הכוח התופס את תשומת הלב של הגולש, ומדגישה את היתרונות שלה.

      יש למקם את כותרת המשנה ממש בסמוך לכותרת הראשית. תמיד. הן הולכות יחדיו.

    3. תמונה או וידאו אם צריך

      2

      תמונה

      על פי מחקר פורסטר של מקקוויוי כיצד הווידיאו ישתלט על העולם' סרטון שווה 1.8 מיליון מילים. 1.8 מיליון מילים בדיוק. הנימוק שלו פשוט עד כדי מעצבן: אם תמונה שווה אלף מילים סרטון חייב להיות שווה לפחות 1.8 מיליון מילים. אבל תודו שיש משהו במה שהוא אומר.

    4. עיקרי הדברים או היתרונות הבולטים

      השירות
      3

      עד כה דנו רק בכמה מהתכונות הקצרות, שאף אחת מהן לא הופכת את הטופס או העמוד לארוך מספיק.

      הנקודה שלי היא שזה המקום בו אתה פורס את עיקרי הדברים שלך. אבל שוב, הממטרה, לפחות בשלב זה, היא לא לכתוב עכשיו את מגילת אסתר. לפחות בשלב ההתחלתי, אנחנו לא מחפשים שיהיה פה משהו ארוך מדי.

      אתה רק רוצה להסביר מה הם יתרונות המוצר ו / או השירות שאתה מציע, ומדוע הוא מדהים. ארבעה-חמישה משפטים, 200 תווים מקסימום. וזהו 😎.

    5. קריאה לפעולה

      לפעולה
      4

      מקמו את הקריאה לפעולה שלכם כמה שיותר מוקדם בעמוד. תמיד יהיו כמה משתמשים שפשוט רוצים לבצע רכישה מוקדמת. אתה חייב להתאים למשתמשים האלה את חווית המשתמש על ידי אפשרות המרה מהירה.

      לדוגמה, דף הנחיתה של LimitOS עשה זאת ביעילות בכך שנתן למשתמשים הזדמנות להמיר מבלי לגלול.

    6. תווי תקן, תעודות הסמכה וסיגנלים שמייצרים אמון

      אמון
      5
    7. הסבר על המוצר או השירות

      על על מוצר
      5
      תיאור מוצר
      שפר את התנועה וההמרות באתר שלך באמצעות תיאורי מוצר מקוריים, מיוחדים ומשכנעים שכתובים היטב
    8. היתרונות של המוצר או השירות

      על המוצר או השירות
      6
    9. המלצות

      משכנעות
      7
    10. יותר CTA עם קריאה לפעולה אחרונה

      what is call to Action Why is it so important
      8

      תמיד תסיים חזק, עם קריאה לפעולה נוספת. באופן אידיאלי, מומלץ לפזר קריאות לפעולה בכל הדף.

      תנו למשתמש אפשרות להמרה בהתחלה, אמצע וסוף .

    11. ניסוי, בדיקה והפקת תובנות באופן רפטטיבי

      ab testing
      9

      חשוב מאוד שלאחר עליית דף הנחיתה לאוויר, תתחיל לבדוק אותו ולנתח את המידע. כל הנקודה במיטוב דפי הנחיתה היא לנסות לנצח את דף הנחיתה המקורי שלך עם גרסה משופרת. יכול להיות שתהיה זו כותרת חזקה יותר, או שאולי יש לך יותר מדי תמונות מסיחות דעת. לא משנה מה ההשערה שלך – צור גרסאות שונות ובדוק אותן, שוב ושוב!

מסקנות איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח

כתיבת עמוד נחיתה מושלם
10

כּוֹתרת

כותרת משנה

תמונה

וִידֵאוֹ

עותק קצר

קריאה לפעולה

אותות אמון

הסבר על המוצר או השירות

היתרונות של המוצר או השירות

המלצות

יותר CTA (המרות)

A/B טסט

גיל… תחזור אלי גיל רותם,"GPR"

כותב תוכן מנוסה ומנהל רשת אתרי תוכן, כתיבה שיווקית וקופירייטינג ב 'FIVERR' ובאתר חדשות ובלוגים ברחבי הרשת

איך לכתוב את הסלוגן המושלם

אתם בוודאי רוצים לדעת איך לכתוב את הסלוגן המושלם בקלות ומקצועיות? הגעתם למקום הנכון החיפוש אחר הסלוגן המושלם…

  • להיות מקדם אתרים פרילנסר. האם כדאי?
    מקדם אתרים פרילנסר שהוא בעצם מומחה לקידום אתרים הינה אלמנט קריטי להצלחתו של כל עסק מקוון. אם ככה, כיצד בונים סמכות משלך כמומחה בתחום זה? במאמר הבא נבחן את המיומנויות הדיגיטליות והחוש שצריך לפתח בכדי להיות מומחה עצמאי בתחום SEO. ראשית נבחן את נפח החיפושים לביטוי, רק אציין שלביטוי המדויק נפח חיפושים יחסית נמוך, אבל אל …
  • כיצד לפתוח את מילות המפתח ה ‘not provided’ ב- Google Analytics
    כיצד לפתוח את מילות המפתח ה ‘not provided’ ב- Google Analytics Google Analytics הוא משאב נפלא לכל בעל אתר. מאתרי בלוג קטנים קטנים ועד ארגונים ממשלתיים, Google Analytics הוא מכרה יהלומים של מידע שימושי על מעקב אחרי המרות, ניתוח מגמות והתנהגות מבקרים באתר. יחד עם זאת, יש תחום אחד בו Google Analytics מאוד מתסכל את …
  • מהו קובץ רובוט.טקסט.?
    המפתח לחלק מהאופטימיזציה שלכם באתר הוא ה- robots.txt.file. אז מהו קובץ רובוט.טקסט.? קובץ רובוט.טקסט. הוא קובץ אשר לעתים קרובות מתעלמים ממנו, המלצה שלי היא כי הדבר חיוני בהתחייס לתקשורת בין אתר למנועי חיפוש. קובץ זה לבדו יכול להיות יותר מכמה בתים ולכן כדאי לכלול אותו באסטרטגיית האופטימיזציה שלכם. לרוב ניתן למצוא את קובץ robots.txt.file בספריית …
  • מה זה CRM (ניהול תוכן בענן)
    במידה ושמעתם את המונח הזה בזמן האחרון אתם בטח שואלים מה זה CRM מערכות ניהול בענן – כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול בהמשך המאמר.. הקדמה מערכות ניהול בענן הן מערכות שפועלות באופן אלחוטי. מערכות אלו שומרות את כל מאגרי המידע שלנו על גבי שרתים מרכזיים. כאשר יש לנו צורך במידע, …
  • מדוע זמן טעינת אתר קריטיים עבור קידום (ומה ניתן לעשות)
    רוב העסקים טוענים כי שיפור זמני הטעינה ומהירות האתר הוא חוויה נעימה בערך כמו משיכת שיניים. ולעיתים קרובות, תהליך שיפור זמני הטעינה של האתר מרגיש מייגע וגוזל זמן כמו משיכת שיניים. אם זה נשמע כמו הגישה שלך לקידום אתרים במהירות אתרים, אנו מוכנים להמר שזו אחת משלוש סיבות: אתה מרגיש ש- SEO זקוק לידע טכני …

147 מילים לסיכום

כתבו לקהל היעד שלכם | בצעו מחקר מילות מפתח בכדי לעשות גם קידום אתרים | התוכן חייב להיות מעניין, רלוונטי ועדכני | באמצעות תוכן עם ערך מוסף תגדילו משמעותית את אחוזי ההמרה שלכם | אל תתביישו לשכור שירותי כתיבת תוכן או כתיבה שיווקית של אנשי מקצוע | השיווק שלכם מתחיל ונגמר באיכות הכתיבה |

איך עושים זאת בצורה עקבית? יוצרים שיטה אחידה לכל התכנים שלכם | לאתר שלכם נכנסים גולשים לפני או אחרי שהם ביקרו באתרים של המתחרים שלכם | לכתיבת תוכן אישית אתם צריכים מיקור חוץ | ערך מוסף זה דבר דינמי, הקפידו לשנות ולבצע עליו A/B טסטים | כתיבת תוכן לאתר במחיר של 0.12- 0.16 אגורות = זה לא תוכן שיווקי טוב! | לכתוב תוכן שיווקי נכון זאת אומנות | התוכן שלכם זה הפנים של העסק שלכם | באתר שלכם הקוראים שלכם יכולה להיות "ווינדו שופרס" או הקליינטים הכי טובים בעולם, הגבול ביניהם דק מאוד

צריכים תוכן איכותי לאתר שלכם? אז למה אתם מחכים, שכרו את שירותיהם של מקצוענים שיעשו זאת עבורכם

איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח | תבנית עמוד תוכן שיווקי | קבוצת GPR קידום ושיווק עסקים באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *