שיפור תהליכי מכירה

אנשים רבים אשר פותחים עסקים שונים, יודעים שעליהם להקים אתר ולקדם אותו, חלק
פותחים אתר מקוון למכירת מוצרים אך חלק פותחים אתר אשר מציע קטלוגים ותכנים
שיספקו ידע על המוצר או השירות שהם מציעים.. מצד שני כמות האתרים רק גדלה וישנם
מאות אלפי אתרים בתחומים תחרותיים. רבים משקיעים משאבים, אתר מושקע ומקודם.
התנועה אפילו רבה באתר, אך אינכם רואים רווחים. דמיינו את עצמכם פותחים חנות
מעוצבת, סחורה מדהימה ואנשים נכנסים לחנות מציצים בסחורה ויוצאים מהחנות מבלי
שרכשו מאומה.


זה בדיוק מה שקורה באתר שלכם אם גם אתם משתייכים לקטגוריה הזאת של בעלי אתרים.
על מנת לבצע שיפור תהליך מכירה, יש לנקוט באסטרטגיות שונות שהראשונה בהן היא
שיפור יחס ההמרה. שיפור יחס המרה, למעשה הינו תחום הכולל מגוון פעולות שיווק, מחקר
ואפילו ניתוח מעמיק. פעולות אלה נעשות על מנת להעלות את אחוז המבקרים אשר יבצעו
המרה באתר.על מנת שתבינו מהי המרה, זה בעצם עשוי להיות רכישה של מוצר או שירות,
הרשמה לניוזלטר, מילוי טופס יצירת קשר, הרשמה למועדון חברים, הורדת אפליקציה
וכדומה, כאשר היא מתבצעת ע"י האתר שלכם.


זו לא כמות הגולשים כי אם איכות הגולשים


תחום העסק או האתר שלנו, פונה לקהל יעד מסוים, אם נגרום לתנועה רבה של גולשים,
אשר אינם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, לא נרגיש עם זה טוב, היות ולא נמכור את
המוצרים אבל אם נכנסים לאתר שלנו גולשים שהם למעשה הלקוחות הנכונים, אולי
בהתחלה לא נתלהב מי יודע מה, אבל האתר יתחיל להביא אליכם לקוחות פוטנציאלים אשר
רוכשים והכמות שלהם רק תגדל. הכוונה היא ליחס ההמרה שלכם באתר, אשר הממוצע הוא
בין 1%-4%. יחס המרה אשר נחשב לטוב ביותר, הינו בין 4%-8%..
על פי הנתונים הללו, 6 גולשים מתוך מאה, יבצעו פעולה המקדמת מכירה. המטרה של
שיפר יחס ההמרה הינה זיהוי הבעיה והסרת המכשולים שיעמדו בפני הגולשים. אלה הן
משימות שרק מקדמי אתרים מומחים, אשר מעורים ומעודכנים בכל אסטרטגיות השיווק,
יוכלו לבצע עבורכם. הבעיה הנוספת היא כמות האתרים הפונים גם לגולשים שלכם כאשר
הם מוכרים מוצרים דומים, יש להתחרות ולהחזיר מלחמה אבל למעשה זו אינה הבעיה
העיקרית, היות ואין מדובר בכמות גולשים רבה, כי אם היא יכולה להיות כמות מעטה יותר
אבל גולשים אשר יבצעו רכישה.


שיפור המכירה או ההמרה אינו מיועד רק לחנויות מקוונות כי אם לכל אתר ובכל תחום
בעבר את המושג יחס ההמרה, היינו שומעים רק על חנויות אינטרנטיות {מקוונות} היות
ומטרת האתר הינה למכור מוצרים. היום מדובר על כל סוג של אתר, היות וכולנו כבעלי עסק
מקימים אתר ומקדמים אותו למטרה אחת- הגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים = מכירות
ורווחיות לעסק. היום לא רק גוגל הוא השחקן הראשי, כי אם הרשתות החברתיות, כאשר
בראשן עומדת פייסבוק. המטרה של הרשתות החברתיות, היא לשמור על קשרי לקוחות
קיימים ולהביא לדף העסקי גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים.


פוסטים קולעים ומושכים, יכולים לגרום לדף העסקי שלכם למשוך יותר לקוחות, תמונות
ברורות ומושכות של המוצרים שאתם מעוניינים למכור או שירות שאתם מציעים. יש לפרסם
קופון לחברי עמוד הפייסבוק שלכם, כך שמי שחבר שלכם ברשת החברתית פייסבוק, יזכה
לקבל אותו.

אם הגולשים נטשו את האתר שלכם לא תבררו למה?


אם שמתם לב שאחוז מסוים של גולשים נטשו את האתר שלכם, אולי באמת יהיה לכם שווה
לבדוק למה הם עשו זאת. אולי תנסו להחזיר אותם לאתר שלכם אם באמצעות ניוזלטר או
רימרקטינג. יש לנסות ליצור עמם קשר ולהחזיר אותם. לדוגמא, אם גולש שכבר רכש מכם
וצר או שירות היה באתר שלכם, הסיכוי הגבוה שלכם להמיר אותו, יהיה גבוה בהרבה מאשר
גולש שאינו מכיר את האתר או המוצרים שלכם. כל הפעולות הללו, הן למעשה שיפור הליך
המכירה.


חברת הקידום אשר תגרום לכם להישאר בחוד החנית


אם גם אתם מרגישים שהאתר שבניתם וקידמתם, לאחר שהשקעתם בו הרבה כסף וזמן,
עדיין לא משפר את יחס ההמרה. אנו בחברת GPR קידום ועיצוב אתרים, נדאג לקצר
עבורכם את חבלי הלידה באתר ולגרום לכך באמצעות אסטרטגיות שיווקיות וחדשניות,
לתנועה של לקוחות אשר ירכשו ויבצעו את הפעולות הנדרשות באתר שלכם, כך שהוא יהיה
רווחי עבורכם. שיפור תהליך מכירה זו המומחיות שלנו ועל כך יעידו מאות בעלי עסקים. אז
אם אתם מרגישים שהגולשים המגיעים לאתר עדיין לא ביצעו מספיק פעולות, אתם מוזמנים
ליצור עמנו קשר.