מה זה הנעה לפעולה ולמה היא חשובה?(CTR)

what is call to Action
ציון כללי

אז מה זה בעצם הנעה/קריאה לפעולה( call to action)? CTA

🚀 קחו את העסק שלכם לשלב הבא עם הנעה לפעולה

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם עבור שירותי הנעה לפעולה!

what is call to Action Why is it so important
cta

הנעה לפעולה (Call to action) CTA זאת ההוראה שאתם נותנים לגולש באתר שלכם על מנת לעודד אותו לבצע את הפעולה שאותה בה את מעוניים.

לדוגמה: התקשר עכשיו, הזמן עכשיו, נשארו מקומות אחרונים הרשמו לפני שההרשמה לקורס תסגר וכו' וכו'..

למה הנעה לפעולה כל כך חשובה ?

אם אתם מעוניינים לקדם אתר בכל תחום שהוא, אתם לבטח יודעים שהתוכן הוא זה שיניע
לפעולה למעשה,. הבעיה היא שאפילו אם תנסו להתיישב ולכתוב בעצמכם את התוכן,
תכתבו, אך תחושו שבעצם כלום לא זז…השלב הבא יהיה כאשר תשאלו את עצמכם מדוע
עליכם לבצע את העבודה הזאת ואולי כדאי כי חברת תוכן מקצועית, אשר מעסיקה כותבים
מקצועיים תבצע עבורכם את עבודת כתיבת התוכן. ראשית, עליכם לזכור כי קיימת עבודה
מקדימה אשר תכלול הנחיות ברורות לכותב היות ואף אחד אינו מכיר את בית העסק שלכם
כמוכם.


קיים צורך במחקר מקדים. יש לשים דגשים לכותב והמשימה הזו, תהיה מוטלת עליכם
בלבד. חברות או בעלי עסקים אשר הקימו אתר באמצעות חברה מקצועית יודעים, כי תוכן
טוב הינו תוכן אשר יניע לפעולה, מה שיהיה יעיל ואף יחזיר לכם את ההשקעה.

כותב מקצועי מדבר עם הגולש ולא לכתוב לו

כותבי תוכן מקצועיים העובדים שנים, מכירים בעובדה כי, על מנת לכתוב תוכן שיהיה רלוונטי
וידבר אל הגולשים, הוא יהיה חייב להכיר את האתגרים שהם מתמודדים מולם ועליו לשים
את רגליו בנעליהם על מנת שיוכל לדבר אל ליבם ולכן, על הכותב להכיר את קהל היעד
והכוונה היא למי מכוון התוכן. הכתיבה חייבת להיות עניינית וזורמת ממש "בגובה העיניים"
מבלי להשתמש בשפה גבוהה מדי כך שהתוכן ידבר לאנשים מכל מיני שכבות אשר
מתעניינים במוצר או בשירות הספציפי שמציע האתר.

כותב תוכן מקצועי שמניע לפעולה
גיל רותם כותב תוכן ועצמתי ומקצועי שיודע להניע את הגולשים שלכם לבצע את הפעלות הנכונות

כדי שהתוכן יניע לפעולה צריך לדעת עבור מי הוא נכתב


יש להגדיר עבור מי אתם כותבים ולכן, ככל שתגדירו נכון את קהל היעד שלכם, כך התוכן
שייכתב לאתר, יניע יותר אנשים לפעולה. החוכמה בכתיבת תוכן אשר יניע לפעולה היא לא
הכמות, כי אם האיכות. ייתכן ותהיינה כניסות רבות לאתר אבל אם לא תגדירו ספציפית את
קהל היעד שאליו אתם כותבים, התוכן ידבר אל כולם ור חלק מהגולשים אכן מתעניין במוצר
או בשירות ויש להגיע רק אליו.


איך להגיע לקהל היעד הנכון?


מי שאמון על הגדרת קהל היעד הוא מקדם האתרים כאשר הוא פונה לקהל היעד על פי: גיל,
מגדר, תחומי עניין, המיקום הגיאוגרפי, האתגרים, הקשיים, החולשות, החששות וכל מה
שעשוי להיראות לנכון למקדמים, כך שיוכלו לקלוע למטרה במציאת קהל היעד שיהיה רלוונטי
לאתר וכמובן לתוכן.

לאחר שמקדמי האתר וכותב התוכן, יש לפענח במה אותם גולשים מתעניינים . אם תיכנסו עמוק יותר למאפיינים של קהל היעד, תדעו אילו מסרים שיווקיים ניתן יהיה להגדיר עבור התוכן. יש להבין מה מניע את קהל היעד וזאת לאחר שבוצע מחקר מקיף, בדיקה וזאת, לאחר שנשאלו השאלות השונות וכאשר כבר קיבלנו עליהם את התשובות הנכונות.


כתבו תוכן רלוונטי ומושך כזה שלא יגרום לגולשים לעבור לדף הבא…


הגולשים, כאשר הם נכנסים לאתרים שמציעים מוצרים או שירות שהם מתעניינים בהם, הם
מרפרפים בתוכן, אך אם הם יראו כי התוכן שנכתב, אכן מושך אותם, הם יתעכבו יותר ולכן,
מומלץ כי התוכן אשר ייכתב באתר יהיה נגיש ואף קל לסריקה.

תוכן אשר יניע לפעולה, הוא זה אשר לוקח בחשבון את המאפיינים של הגולשים, האישיות שלהם, צרכיהם ורצונותיהם, מה שיביא לכתיבה של מאמר מדויק שיהיה רלוונטי לגולשים. כותב התוכן, צריך לקבל את המאפיינים המדויקים וזאת לאחר שמקדם האתר ביצע מראש את המחקר המעמיק, כך שהתוכן עצמו יגרום לתוצאות, אשר לא תאחרנה להגיע.

המרות (Conversion)

המרות (Conversion) באתרי אינטרנט מתייחסת לכל פעולה שגולשי האתר ביצעו, כאשר אנו מגדירים אותה מראש. התהליך שהגולש הופך מ"סתם גולש" ל"מתעניין", "לכזה שקונה או יוצר קשר". דוגמה להמרה נפוצה היא – מילוי פרטים, בכל פעם שגולש באתר מילה טופס השאתר פרטים, נוצרת המרה באתר.
יש שלל דוגמאות להמרות באתרי אינטרנט: מילוי טופס השרת פרטים (לידים), צור קשר/שיחה/צ'ט או היעד הראשי "רכישה באתר".
קיים תחום שלם העוסק בשיפור המרות ובנוסף יש אין ספור כלים ומונחים אשר עוזרים לנו למדות ולהגדיר אותן. יש לכך הבטים טכנים ופסיכולוגים אשר צריך לחקור ולגלות.
גלו עוד על מה הם ה- CTA, CTR, RYO למה הם כל כך חשובים לשיפור יחסי ההמרות שלנו?

הנעה לפעולה- כאשר הגולש יהפוך לצרכן


למעשה הנעה לפעולה, מטרתה היא למכור ולשווק. קריאה לפעולה עשויה להתבצע בכמה
דרכים, אם בצורה עדינה יותר, באופן פסיבי, אקטיבי ואפילו אגרסיבי. כל הדרכים הללו
מובילות למטרה אחת- להפוך את הגולש לצרכן. הגולש יהיה אמור לרכוש מוצר או שירות
שאנו מציעים לו. ישנן הנעות לפעולה באתר, באמצעות לינק, כפתור או אפילו באנר אשר יש
להקליק עליו. לאחר ההקלקה, תגענה הנחיות מפורטות כמו:"להזמנה יש ללחוץ כאן" או
"קבל ספר הדרכה חינם" השלב הבא יהיה השארת פרטי הגולש כגון: כתובת, מייל ואף
מספר הטלפון.

משפך מכירות נכון באתר
דוגמה למשפך מכירות באתר

ממה צריך להיזהר?

לא הכל ורוד ופשוט..
יש להיזהר מהנעה לפעולה אשר תיראה כמו ספאם. למשל, אתר אשר יקפיץ פופ אפ
שיפריע לגלישה, ייצור בגולש תחושה אגרסיבית, מה שעשוי לגרום לאתר לאבד את הגולש
אם באותו הרגע או אם בעתיד בכלל.

יש לכתוב תוכן שיהיה משולב עם מידע בעל ערך.
דוגמא, אם מדובר על ריהוט לסלון, ניתן יהיה לתת טיפים בתוכן על סגנונות של מערכות
ישיבה והאלמנטים אשר יתאימו לעיצוב הסלון בסגנונות השונים וקריאה לפעולה במקרה זה,
תיראה טבעית, לא מאיימת או אפילו במובן מסוים כפייתית.


שתפו את הגולשים ושאלו את דעתם

יש לראות את הגולשים כשותפים, כאשר הקריאה לפעולה תתבסס על ראיית הגולש שיחוש
כשותף. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שאלה כמו:"האם נהניתם מהמאמר?" או :"האם מצאתם את התשובה שחיפשתם?" בדרך זו, תוכלו לבצע אפילו הזמנה להרשמה על
מנת שהלקוח יקבל מידע נוסף כגון שליחת קטלוג של המוצרים אשר הגולש מתעניין בהם
וכדומה.


לסיכום- לכל הנעה לפעולה קיימת מטרה שונה ולא כל הנעה כזאת מתאימה לכל בעל עסק
וגם לא לכל אתר ובכל תחום. מי שבאמת מעוניין למכור ויהיה מעוניין לאגד כמה שיותר
לקוחות, עליו לשלב בדפי המכירה שלו באתר כל מידע או ידיעה שמטרתה תהיה הנעה
לפעולה כגון משפט חזק ברור שיעביר ללקוח הפוטנציאלי מסר כגון: "תקליק" "כדאי לך" "אם
תקליקו תרוויחו".

חברת קידום אתרים אשר רואה את העתיד ושואפת עבורכם ליותר


קיימות המון חברות לקידום אתרים בישראל וחברות אלה, תנסנה להרוויח כמה שיותר
בטווח הקצר. אם אנו נמצאים בשנת 2019, חברת הקידום GPR , כבר חושבת על
אסטרטגיות קידום האתר שלכם שתתאים לשנת 2020… אנו מעניקים חוויה יוצאת מגדר
הרגיל בכל הקשור לשירות, מחיר ותוצאות. הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לבנות
לכם את אסטרטגיית השיווק הנכונה, על פי סוג העסק, קהל הלקוחות הפוטנציאלי וזאת
לאחר שנבצע חתך מתאים ומאפיינים שיפגעו בדיוק לקהל היעד שלכם.

  • רוצים להיות מסטרים ביצירת המרות והנעות לפעולה מגולשים באתר שלכם?
  • רוצים ללמוד לעומק את הנושא?
  • רוצים מאמרים נוספים בנושא "CALL TO ACTION"

כאן תמצאו את…
המאמרים וסרטוני ההדרכה הכי טובים שיכולתי למצאו ברשת. מוגש עבורכם באהבה (-:

blug.hubspot

מאמר מקצועי בנושא הנעה לפעולה של נייל פאטל (crazy eeg)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מדיניות פרטיות

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות - התשפ"ד 2024

תאריך עדכון המדיניות: אוגוסט 2025 | בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות

היי! 👋 אנחנו ב-GPR שמחים שהגעתם לאתר שלנו. הפרטיות שלכם חשובה לנו מאוד, ואנחנו רוצים להיות שקופים לחלוטין לגבי איך אנחנו מטפלים במידע שלכם.

עם כניסתו לתוקף של תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות (התשפ\\\"ד 2024), אנחנו לא רק עומדים בכל הדרישות החוקיות - אנחנו שואפים להיות הסטנדרט הזהב בישראל לגבי הגנת הפרטיות. למה? כי זה פשוט הדבר הנכון לעשות! 🌟

הנה העסקה: אתם לא חייבים לתת לנו שום מידע אישי. אבל אם אתם בוחרים לעשות זאת (למשל, כדי שנוכל לעזור לכם עם שיווק דיגיטלי), אנחנו מתחייבים להגן עליו כמו על זהב 🛡️

❤️ אני מאשר/ת שקראתי והבנתי את מדיניות הפרטיות של GPR, אני מעל גיל 18, ואני מרגיש/ה בטוח/ה לתת לכם לטפל במידע שלי בהתאם למה שכתוב כאן.

תוכן עניינים
  • מי אנחנו - מידע כללי
  • מידע אישי - הגדרות
  • איסוף מידע - מה ואיך
  • מדיניות Cookies וטכנולוגיות דומות
  • שימוש במידע - למה ואיך
  • שיתוף מידע עם צדדים שלישיים
  • הסכמה ואי הסכמה
  • זכויות המשתמש
  • תקופת שמירת מידע
  • אבטחת מידע
  • פרטיות קטינים
  • יצירת קשר ובעלות על המאגר
מי אנחנו - בואו נכיר! 😊

שלום וברוכים הבאים לבית שלנו ברשת! 🏠 אנחנו GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי, צוות של מומחים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים שפשוט אוהבים מה שהם עושים. האתר שלנו https://seoagency.co.il הוא המקום שבו אנחנו חולקים את הידע שלנו ועוזרים לעסקים לגדול ברשת.

מי אנחנו בקצרה:
  • החברה שלנו: GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי
  • הבית שלנו ברשת: https://seoagency.co.il
  • הממונה על הפרטיות (זה גם המנכ\\\"ל): גיל רותם
  • רוצים לדבר איתנו? GPRCOIL@GMAIL.COM
  • איפה אנחנו: ירושלים הקדושה ❤️

אנחנו מאמינים שכל אדם זכאי לפרטיות מלאה ברשת. לא משנה אם אתם פשוט מבקרים באתר כדי לקרוא מאמר, משאירים תגובה, או רוצים לשמוע עלינו יותר - הפרטיות שלכם קדושה בעינינו! זה לא רק משפט יפה - זה באמת מה שאנחנו מאמינים ולפי זה אנחנו פועלים 💪

עד כמה אנחנו רציניים בקשר לזה?

ברצינות המקסימלית! מדיניות הפרטיות הזאת לא רק עומדת בכל הדרישות החוקיות החדשות (ואנחנו גאים בזה!), אלא גם כתובה בשפה ברורה וחברותית כי אנחנו חושבים שמגיע לכם להבין בדיוק מה קורה עם המידע שלכם.

ההסכם שלנו איתכם

השימוש באתר הזה אומר שאתם מסכימים למדיניות הפרטיות שלנו. אבל אל תדאגו - אם משהו לא ברור, אנחנו כאן לענות על כל שאלה! פשוט תכתבו לנו 📧

מה זה \\\"מידע אישי\\\"? בואו נסביר! 📚

אוקיי, אז קודם כל - מה זה בעצם \\\"מידע אישי\\\"? זה לא משהו מסובך! בעצם זה כל דבר שיכול להגיד למישהו מי אתם. החוק החדש (תיקון 13) מגדיר את זה באופן מאוד ברור:

דוגמאות למידע אישי (הרשימה הפשוטה):
  • השם שלכם (ברור, נכון? 😊)
  • האימייל שלכם
  • מספר הטלפון שלכם
  • כתובת ה-IP של המחשב/נייד (זה מספר שמזהה את הממתסב שלכם)
  • איך אתם גולשים באתר (איזה דפים, כמה זמן וכד\\\')
  • מה שאתם כותבים בטפסי יצירת קשר
  • התגובות שאתם משאירים באתר

בקיצור - אם משהו יכול להוביל אלייכם באופן אישי, זה נחשב מידע אישי. אנחנו מתייחסים לכל המידע הזה עם כבוד מקסימלי וזהירות מקסימלית! 🛡️

איך אנחנו אוספים מידע (ומתי ולמה) 🤝

בואו נדבר בכנות - מתי ואיך אנחנו אוספים מידע עליכם? אנחנו נותנים לכם את התמונה המלאה בלי \\\"אותיות קטנות\\\":

מידע שאתם נותנים לנו ברצון (כי אתם רוצים!) 💝
  • טפסי יצירת קשר: כשאתם רוצים לדבר איתנו על פרויקט או שאלה - השם, אימייל, טלפון והודעה שלכם
  • תגובות באתר: כשאתם משתפים את הדעה שלכם על מאמר (אנחנו אוהבים תגובות! 😊)
  • הרשמה לניוזלטר: כשאתם רוצים לקבל את העדכונים הכי חמים שלנו על שיווק דיגיטלי
  • העלאת תמונות: אם אתם משתפים תמונות באתר (אנחנו לא שומרים מידע על המיקום שלכם מהתמונות)
מידע שנאסף אוטומטית (זה טכני, אבל נסביר!) ⚙️
  • איך אתם גולשים: איזה דפים אתם אוהבים, כמה זמן אתם נשארים, מאיזה דפדפן אתם משתמשים
  • כתובת IP: זה כמו כתובת דיגיטלית של המחשב שלכם (צריך לנו כדי שהאתר יעבוד!)
  • קבצי יומן: מידע טכני שעוזר לנו לשמור על האתר בטוח ותקין
השותפים החיצוניים שלנו (השירותים המגניבים) 🌟
  • Gravatar: זה מה שמביא את תמונת הפרופיל שלכם לתגובות (אופציונלי לגמרי!)
  • YouTube ו-Vimeo: כשאנחנו מציגים סרטונים מגניבים באתר
  • Google Fonts: זה מה שעושה את הגופנים באתר יפים וקריאים

הדבר החשוב להבין: כל המידע הטכני הזה נחוץ כדי שהאתר יעבוד טוב ויהיה בטוח. זה לא שאנחנו צריכים את זה כדי לרגל אחריכם - זה פשוט איך אתרים עובדים! אנחנו משתמשים במידע הזה רק כדי לתת לכם חוויה טובה ולשמור על האתר בטוח 🔒

בואו נדבר על עוגיות! 🍪 (לא הסוג הטעים)

אז מה זה בעצם עוגיות (Cookies)? אלה קבצים קטנטנים שנשמרים במחשב או בנייד שלכם ועוזרים לנו לזכור אתכם ולתת לכם חוויה טובה יותר באתר. בואו נפרק את זה לכם:

איזה סוג עוגיה?בשביל מה?כמה זמן?האם חובה?
עוגיות בסיסיותכדי שהאתר יעבוד (ללא זה פשוט לא עובד!)עד שתסגרו את הדפדפןכן, חובה
עוגיות תגובותלזכור את השם שלכם בתגובות (נוחות!)שנה אחתאופציונלי
Google Analyticsלהבין איך אתם משתמשים באתר (אנונימית!)עד שנתייםנשמח להסכמה
עוגיות שיווקלהציג לכם תוכן רלוונטיעד שנהרק אם אתם רוצים
איך אתם שולטים על העוגיות? 🎛️

אתם הבוסים! אתם יכולים לחסום, למחוק או לנהל את כל העוגיות דרך הדפדפן שלכם. זה פשוט!

מקורות מידע מועילים:

רק שתדעו: אם תחסמו את כל העוגיות, יכול להיות שחלק מהדברים באתר לא יעבדו כל כך חלק. זה לא הסוף העולם, אבל החוויה עלולה להיות פחות נעימה 😅

שימוש במידע - למה ואיך

שימושנו במידע אישי נעשה רק בהתאם למטרות הבאות:

מתן שירותים
  • מענה לפניות ובקשות שירות
  • מתן הצעות מחיר מותאמות
  • ביצוע פרויקטים והתקשרויות
  • תמיכה טכנית ושירותי לקוחות
תקשורת ושיווק
  • שליחת ניוזלטר ועדכונים (רק לרשומים)
  • התראות על שירותים חדשים
  • קמפיינים שיווקיים מותאמים
  • פנייה יזומה ללקוחות קיימים
שיפור השירות
  • ניתוח התנהגות משתמשים באתר
  • שיפור חוויית המשתמש
  • פיתוח שירותים וכלים חדשים
  • זיהוי ומניעת תגובות זבל
דרישות חוקיות
  • תיעוד לצורכי רגולציה
  • הגנה משפטית
  • עמידה בדרישות רשויות
שיתוף מידע עם צדדים שלישיים

אנו נעביר את המידע האישי שמסרתם לנו לצדדים שלישיים רק במקרים הבאים:

נותני שירות טכניים
  • שירותי אחסון ענן: אחסון גיבויים מאובטחים
  • שירותי אימייל: משלוח ניוזלטרים והודעות
  • שירותי אנליטיקס: Google Analytics לניתוח תעבורה
  • מניעת זבל: שירותים אוטומטיים לזיהוי תגובות זבל
שירותים חיצוניים באתר
  • YouTube (Google LLC): הטמעת סרטונים
  • Vimeo Inc.: הטמעת סרטונים
  • Google Fonts: גופני אינטרנט
  • Gravatar (Automattic): תמונות פרופיל
דרישות חוק
  • צו בית משפט או הוראת רשות מוסמכת
  • הגנה על זכויותינו החוקיות
  • מניעת הונאה או פעילות בלתי חוקית

העברת מידע לחו\\\"ל: חלק מהצדדים השלישיים (Google, YouTube, Vimeo) פועלים מחוץ לישראל, בעיקר בארה\\\"ב ואירופה. אנו נוקטים באמצעים מתאימים להבטחת הגנת המידע גם לאחר העברתו לחו\\\"ל.

התחייבותנו: אנו לא מוכרים או משכירים מידע אישי לצדדים שלישיים למטרות מסחריות. כל העברת מידע נעשית אך ורק לצורך השגת המטרות המפורטות במדיניות זו.

הסכמה ואי הסכמה

מחובתנו להדגיש כי אינך מחויב/ת למסור לנו מידע אישי, וכי כל מסירת מידע אישי נעשית מתוך בחירתך החופשית להשתמש באתר ו/או ליצור קשר בדרכים אחרות.

משמעות ההסכמה:

שימושך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות הנוכחית זאת לרבות איסוף, עיבוד ושיתוף המידע האישי כמפורט בה.

משמעות אי-הסכמה:
  • ללא מסירת פרטי קשר, לא נוכל להשיב לפניות או לספק מידע נוסף
  • אי מסירת פרטים בטפסי הרשמה עלולה למנוע קבלת עדכונים שיווקיים
  • אי הסכמה לשימוש בעוגיות עשויה להגביל את יכולתנו להציג תוכן מותאם אישית
  • ללא הסכמה לתגובות, לא תוכלו להשתתף בדיונים באתר
שינויים במדיניות

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן את מדיניות הפרטיות בכל עת. המשך שימוש באתר לאחר עדכון המדיניות ייחשב כהסכמה למדיניות העדכנית. אנו ננקוט באמצעים סבירים לעדכן על שינויים מהותיים במדיניות.

זכויות המשתמש

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות, יש לכם הזכויות הבאות:

זכויותיכם המלאות:
  • זכות עיון: לקבל מידע על הנתונים השמורים עליכם
  • זכות תיקון: לבקש תיקון מידע שגוי או לא מדויק
  • זכות מחיקה: לבקש מחיקת המידע שלכם (\\\"הזכות להישכח\\\")
  • זכות הגבלה: להגביל את השימוש במידע במקרים מסוימים
  • זכות ניידות: לקבל את המידע בפורמט מובנה וניתן להעברה
  • זכות התנגדות: להתנגד לעיבוד מידע למטרות שיווק
  • זכות ביטול הסכמה: לבטל הסכמה שניתנה בעבר
איך להפעיל את זכויותיכם?

ניתן לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • שליחת אימייל ל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • מילוי טופס יצירת קשר באתר
  • פנייה בכתב
זכויות ספציפיות באתר
  • תגובות: ביכולתכם לערוך או למחוק תגובות שהשארתם
  • חשבון משתמש: במידה ויש לכם חשבון, תוכלו לעדכן את המידע האישי בכל עת
  • ניוזלטר: ביכולתכם לבטל מנוי בכל עת באמצעות הקישור בהודעות

זמן תגובה: אנו מתחייבים להגיב לבקשותיכם תוך 30 יום ממועד הפנייה. לפניות כלליות נגיב תוך 48 שעות.

במקרה של חוסר שביעות רצון מטיפולנו בפנייתכם, תוכלו לפנות לרשות הגנת הפרטיות: https://www.gov.il/he/pages/contact_us_1

תקופת שמירת מידע

אנו שומרים את המידע שלכם לתקופות הבאות:

לפי סוג מידע
  • פניות שירות: עד 3 שנים מתום מתן השירות
  • תגובות באתר: ללא הגבלת זמן (לזיהוי תגובות זבל)
  • מנויי ניוזלטר: עד לביטול המנוי
  • נתוני אנליטיקה: עד 26 חודשים (ברירת מחדל של Google)
  • עוגיות: לפי ההגדרות שבחרתם (עד שנה)
  • טפסי יצירת קשר: 90 יום (מחיקה אוטומטית)
מחיקה אוטומטית

במקרים הבאים המידע יימחק באופן אוטומטי:

  • בתום התקופה שנקבעה לכל סוג מידע
  • לאחר ביטול הסכמה למשתמשי ניוזלטר
  • בעקבות בקשה מפורשת למחיקה
  • טפסי יצירת קשר - מחיקה אוטומטית כל 90 יום

שמירה לצרכים חוקיים: מידע שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות יישמר בהתאם לדרישות החוק גם לאחר בקשת מחיקה.

אבטחת מידע

אנו מפעילים מערכות ונהלים מתקדמים על מנת להגן על המידע האישי של המשתמשים באתר:

אמצעים טכניים
  • הצפנה: כל המידע מועבר בחיבור מוצפן (SSL/HTTPS)
  • חומות אש: הגנה מפני גישה לא מורשית
  • גיבויים מאובטחים: גיבוי קבוע ובטוח של כל הנתונים
  • עדכוני אבטחה: עדכון שוטף של כל המערכות
אמצעים ארגוניים
  • גישה מוגבלת למידע לעובדים מורשים בלבד
  • הדרכות אבטחת מידע לכל הצוות
  • נהלי עבודה קפדניים לטיפול במידע רגיש
  • מעקב וניטור פעילות במערכות

הגבלות אבטחה: חשוב להבהיר כי אתרי אינטרנט ומערכות ממוחשבות אינן יכולות להיות מאובטחות ב-100%. לכן, אין אנו יכולים להבטיח חסינות מוחלטת מפני סיכוני אבטחה או גישה ללא הרשאה למידע. אנו לא נהיה אחראים לנזק שיגרם ככל שיגרם למשתמשים ו/או לכל גורם אחר.

פרטיות קטינים

האתר מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה, ואין בכוונתנו לאסוף מידע אישי על משתמשים מתחת לגיל זה.

מדיניות לגבי קטינים:
  • איננו אוספים במודע מידע אישי מקטינים מתחת לגיל 18
  • שימוש באתר על ידי קטינים מותר רק בהשגחת הורים
  • הורים אחראים לפעילות ילדיהם באתר
  • במקרה של איסוף מידע מקטין ללא הסכמת הורים, נמחק אותו מיידית

להורים: אם אתם מאמינים שילדכם שיתף מידע אישי באתר שלנו, אנא צרו עימנו קשר מיידית ונמחק את המידע.

יצירת קשר ובעלות על המאגר

GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי הינה בעלת השליטה במאגרי המידע בכל הנוגע לפעילות המתוארת במדיניות זו.

ממונה על הגנת הפרטיות
  • שם: גיל רותם
  • אימייל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • אתר: https://seoagency.co.il
  • עיר: ירושלים
פניות ותלונות

בכל פנייה/בקשה/תלונה/שאלה/הצעת ייעול בנוגע למדיניות זו, אנא צרו עימנו קשר:

  • אימייל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • טופס יצירת קשר באתר
  • תגובות באתר (למידע כללי בלבד)
זמני תגובה
  • פניות כלליות: תוך 48 שעות
  • בקשות הפעלת זכויות: תוך 30 יום
  • תלונות: תוך 7 ימי עבודה
  • בקשות מחיקה דחופות: תוך 24 שעות
פנייה לרשויות הפיקוח

במקרה של חוסר שביעות רצון מטיפולנו בפנייתכם, תוכלו לפנות גם ל:

  • רשות הגנת הפרטיות: www.gov.il/privacy
  • רשם מאגרי המידע: 02-6467652
הדין החל

על מדיניות פרטיות זו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע למדיניות זו יהיה בבתי המשפט בישראל.


זכויות יוצרים © 2025 גיל רותם GPR שירותי פיתוח ושיווק דיגיטלי. All rights reserved.

אין להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך מבלי לקבל אישור מראש מהבעלים.

זכויות יוצרים © 2025 גיל רותם GPR שירותי פיתוח ושיווק דיגיטלי. All rights reserved.
אין להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך מבלי לקבל אישור מראש מהבעלים.