מה זאת כתיבה שיווקית ומדוע היא כה חשובה בשנת 2024?

מה זה תוכן שיווקי? ולמה הוא כל כך חשוב ב 2020

מה זאת כתיבה שיווקית ומדוע היא כה חשובה בשנת 2021?

בשנים האחרונות הכתיבה השיווקית פשוט טרפה את כל הקלפים בעולם השיווק. מדובר באסטרטגיית שיווק המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן ממוקד עם ערך מוסף שמושך קהל יעד פוטנציאלי, במטרה להפוך אותם ללקוחות. אז למה הכתיבה השיווקית נועדה בעצם?

למד את חשיבות תוכן ממומן עבור העסק שלך

התוכן איכותי? אם תחשבו שאנשים נוטים לברר על זה אז שיהיה לכם בהצלחה. במקום זאת הייתם רוצים שאנשים באמת ישימו לב לפרסום שלכם, אז אתם חייבים להתאמץ בכדי לגרום לזה להראות כמו מאמר עם תוכן איכותי ואמיתי. הדרך שבה תצליחו לפרסם מודעות מוצלחות היא על ידי כתיבה של 70% תוכן טוב, בשילוב עם כ- 30% קידום של המוצר, המותג או מילות מפתח. 

מאמר איכותי בעל ערך מוסף

מדוע תוכן שיווקי חשוב כל כך

מדוע התוכן חשוב כל כך באתר סרטון תוכן שיווקי

0

זמן צפיה

סה"כ זמן צפיייה:1 hour 17 minutes 12 seconds

  1. שיפור מוניטין לעסק שלך

    1. שפר את המוניטין של המותג על ידי בניית אמון באמצעות כתיבה שיווקית

      בניית מוניטין
      לכתוב ולדבר עם הגולשים ולא עבורם ולבנות מוניטין של מותג איכותי באמצעות הכתיבה השיווקית

      אחד מהיתרונות הגדולים שתכלס מבטאים את חשיבותה של כתיבה שיווקית הוא בניית מוניטין של תוכן נהדר ומושקע ברשת האינטרנט העמוסה של 2021.

      בניית מוניטין ברשת הינה גורם קריטי וחשוב בו כדאי לעסקים להשקיע על מנת לבנות את האמון מול והלקוחות שלהם.

    2. תוכן נהדר עוזר לשפר אחוזי המרות

      שיפור המרות באמצעות תוכן שיווקי

      אם אתה תוהה מדוע כתיבה שיווקית כל כך חשובה, אתה לא צריך ללכת רחוק כל כך. קבל כמה נתונים סטטיסטיים על המרות. להלן מקרי בוחן מגוגל אנליטיקס שבאמת מדברים על חשיבות התכנים השיווקיים בכל הקשור לשיפור אחוזי המרה באתר:

      כתיבה שיווקית מספקת שיעורי המרה גבוהים פי 7 מטכניקות שיווק דיגיטלי אחרות (ABG Essentials).

      אחרי שקראו פוסט שיווקי מצוין בפייסבוק של UNPAIR, הצרכנים ברשת בישראל החליטו לבצע מהם רכישה, מה שהקפיץ את המכירות ב- 2500%.

      74% מהחברות שנסקרו ציינו כי כתיבה שיווקית הגדילה את ההפניות השיווקיות שלהן, הן בכמות והן באיכות (Curata).

      בנוסף, שיווק באמצעות וידאו יכול לספק החזר עצום על ההשקעה (ROI) ולהגדיל באופן משמעותי את יחס ההמרות, על פי 72% מהעסקים שנסקרו (CrazyEgg).

      משווקי תוכן נכנס (Inbound Marketing) מסוגלים להגדיל את שיעור ההמרות הממוצע של האתר גם ב- 1700%, בין היתר בשל יכולות מיטוב תוכן על פי פלטפורמה וסוג קהל יעד (inboundmantra).

    3. אופטימיזציה של תכנים תעזור לקידום האורגני שלך

      החשיבות של כתיבה שיווקית מתבהרת עוד יותר כשמסתכלים על התפקיד המשמעותי של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לבניית העסק שלך ושיפורו המתמיד.

      קידום אתרים ממלא תפקיד מפתח בשיפור הנראות שלך ברשת, אך עם זאת, אם ברצונך לשפר את קידום האתר שלך, עליך ליצור תוכן מנצח.

    4. 4. כתיבת תוכן איכותי היא דרך חסכונית ליצירת לידים חדשים

      למי שתוהה מדוע כתיבה שיווקית חשובה כל כך, הנה הדרכים בהן תוכן יכול לעזור לעסק שלך להביא לידים חדשים.

      יצירת לידים חיונית לעסקים קטנים ועסקים מקומיים המסתמכים על תנועה חזקה ויציבה בכדי לצמוח כלכלית או לפחות להתפרנס בכבוד. שיווק תוכן נהדר לא רק ליצירת לידים, אלא שהוא גם לא כזה יקר.

    5. התוכן מאפשר למותג שלך להציג את מומחיות של בתחום

      צרכנים רוצים לדעת שיש להם עסק עם מומחים שמכירים את הנושאים השונים בענף. זו תשובה נוספת מה זו כתיבה שיווקית ולמה היא כה חשובה.

      כתיבת תוכן איכותי מאפשרת למותג שלך להפגין את המומחיות שלך בתחום תוך מתן ידע חשוב שיכול לעזור לקוראים לקבל החלטת רכישה חכמה יותר.

    6. רוצה לבנות מועדון לקוחות? פרסם תוכן מעולה

      אם אתה עדיין תוהה מה זו כתיבה שיווקית ולמה היא כל כך חשובה? כדאי שתשקול כיצד כתיבה שיווקית מעולה יכולה לעזור לך לבנות מערכות יחסים עם הלקוחות שלך.

      בעבר דנו כיצד התוכן הוא חלק בלתי נפרד מבניית אמון וביסוס מוניטין של מותג חיובי.

      זה יכול לעזור לך להגדיל את נפח הקהל ולהגיע למערכת שמייצרת לידים חדשים כמעט ללא שום עלות.

    7. קהל הלקוחות שלך רוצה כתיבה מעולה!

      אינפוגרפיה של תוכן שיווקי

      מדוע כתיבה שיווקית חשובה כל כך? ובכן, הלידים והלקוחות שלך רוצים לקרוא תוכן נהדר. למעשה, 22% מהזמן שמשתמשי האינטרנט מבלים און ליין מוקדש רק לקריאת תכנים.

      אם אתם חושבים שאנשים לא רוצים לבזבז זמן בקריאת תוכן פרסומי, חשבו שוב. כפי שמראה האינפוגרפיה שלהלן, כמעט 70% מהאנשים אוהבים להקדיש זמן קריאה ממותגים שהם מתעניינים בהם.

      בנוסף, 80% מהגולשים ברשת אוהבים ללמוד על חברות באמצעות התוכן המותאם אישית שהן מספקות.

    8. הכתיבה מבדילה אותך מהמתחרים שלך

      ליצור בידול באמצעות תוכן.

      ברשת הדיגיטלית העמוסה, חשוב שהעסק הקטן שלך יבדיל את עצמו מהמתחרים. זו החשיבות של כתיבה שיווקית. התוכן השיווקי הוא דרך יעילה בה עסקים קטנים יכולים להבדיל את עצמם מהאחרים בענף ולהראות מה הופך את המותג שלהם למיוחד.

      הנושאים עליהם אתה יוצר תוכן והערך המוסף שאתה מספק בעזרתם יכולים להיות ההבדל בין לקוח פוטנציאלי הבוחר את המותג שלך על פני חברה מתחרה. למשל, אם לקוח פוטנציאלי מתלבט, בודק אפשרויות ומנסה למצוא תשובות, כאשר אתה מספק פתרונות ופותר התנגדויות בדרך כלל גם תהיה מכירה.

    9. כתיבה שיווקית חשובה בכל שלב במשפך השיווקי שלכם

      משפך מכירות נכון באתר
      משפך מכירות נכון באתר

      עכשיו, בואו ונחשוב על חשיבות הכתיבה השיווקית בכל הנוגע למשפך השיווק שלך. ישנם 5 תחומים עיקריים במשפך השיווקי שלך שעליך לחשוב עליהם בזמן שאתה מפתח את מסעות הפרסום שלך בשיווק הדיגיטלי, וכתיבה שיווקית ממלא תפקיד בכל שלב במשפך.

      כתיבה שיווקית ממלאת תפקיד בכל שלב במשפך.

    10. כתיבה שיווקית עוזרת לתמוך כמעט בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי אחרת.

      שיפור תהליכי מכירה דיגיטלים

      חשיבות נוספת של כתיבת שיווקית היא שתוכן איכותי ועקבי עוזר לתמוך בכל חלק אחר באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. לרוב העסקים הקטנים יש יותר מכלי אחד בארגז הכלים השיווקי שלהם בדיגיטל. משיווק במייל, דרך ניהול מדיה חברתית ועד מודעות PPC, ישנן טקטיקות רבות ושונות בהן אתה יכול להשתמש כדי למשוך את הקהל האידיאלי שלך ולרתק אותו.

      האם אתה רוצה לדעת מה המשותף לכל האסטרטגיות הללו?

      תוכן מעולה!

מסקנה

עם כל היתרונות שתוארו לעיל, קל לראות מדוע כתיבה שיווקית איכותית חשובה לעסקים בכל הגדלים. לא רק כתיבה שיווקית עוזרת לך להגביר את הנראות, אלא שהיא גם יכולה לעזור לך לבנות מערכות יחסים חזקות יותר עם הלידים והלקוחות שלך.

אם אתה באמת רוצה לראות את החשיבות של כתיבה שיווקית בפעולה, הגיע הזמן להתחיל. עבוד על פיתוח אסטרטגיית שיווק תוכן שיש בה את קהל היעד שלך. לאחר מכן תוכל להיות בדרך ליצירת תוכן בעל ערך העוזר להגביר את ההמרות ולשפר את שימור הלקוחות.

אם ברצונך ללמוד עוד כיצד שיתוף פעולה עם סוכנות לשיווק תוכן כמו GPR שיווק דיגיטלי יכולה לעזור לך להניע תנועה רבה יותר ולהגדיל את ההמרות, הקפד לעיין בדף שירותי שיווק תוכן שלנו לקבלת מידע נוסף. שמעת מספיק ומוכן להתחיל? צור קשר עם הצוות שלנו כדי לדון בתוכנית שיווק התוכן שלך.

הכינו רשימה לפני הפרסום 

  • האם הגדרת צעדים ברורים הניתנים לפעולה / לביצוע המשימה שהקורא זקוק לעזרתה?
  • האם סיפקת עובדות וסטטיסטיקות רלוונטיים ומדויקים כדי להוכיח את הבנתך בנושא?
  • האם הדגשת את החשיבות בהבנת מושג זה אם הוא לא ידוע כבר?
  • האם ציטטת את המקורות שלך כראוי וקישרתם מחדש?
  • לבדוק כראוי את האיות והדקדוק
  • יש לפחות 1-2 תמונות?
  • האם הפוסט הוא 800-1,000 מילים לפחות?

מאמרים נוספים בנושא כתיבה שיווקית – כתיבה שיווקית מבנה עמוד נחיתהקורס כתיבה שיווקית

טיפים ותזכורות חשובות בכתיבה שיווקית

  • הקפידו על טון וסגנון דיבור שמתאים לקהל הלקוחות שלכם ( ניטרלי, רשמי, מצחיק, לא רשמי או בגובה העיניים- קז'ואל, מצחיק, נלהב.
  • הגדרת ציפיות- מה את מצפים מאנשים אחרי שהם קוראים את התוכן שלכם. מהם הצעדים שעליהם לנקוט? אילו רגשות התוכן שלכם צריך להעביר לקוראים.
  • בצעו מחקר מתחרים בכדי לקבל דוגמאות טובות לתוכן באותו נושא/ תחום שירות.
  • לשלב כתיבה שיווקית – כתבו תוכן אמתי. זה יעזור הרבה יותר בקידום אתרים וגם עבור תוכן ממומן.

לסיכום- תוכן רלוונטי ובעל ערך הוא תוכן מנצח 

כל מי שגולש באינטרנט יודע שיש מיליון תכנים ברשת, בטח ובטח שבזמן כתיבת המאמר הזה נכתבים עוד נוספים.

כאשר אתם מייצרים תוכן איכותי אתו הגולשים יודעים מה לעשות, אתם תרוויחו מהם למשך שנים.

בנוסף, תשומת הלב שלהם נשארת במאמר, התכנים נטמעים במוחו של הקורא והינה לכם שיטת פרסום מצויינת.

אז למה אתם מחכים? קחו מקצוען שיכתוב עבורכם! 

גיל… תחזור אלי גיל רותם,"GPR"

כותב תוכן מנוסה ומנהל רשת אתרי תוכן, כתיבה שיווקית וקופירייטינג ב 'FIVERR' ובאתר חדשות ובלוגים ברחבי הרשת

דרגו את המאמר

דרגו את המאמר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *