איך לכתוב את הסלוגן המושלם

איך לכתוב את הסלוגן המושלם

אתם בוודאי רוצים לדעת איך לכתוב את הסלוגן המושלם בקלות ומקצועיות?
הגעתם למקום הנכון החיפוש אחר הסלוגן המושלם יכול להיות מתיש ומתסכל אבל בהחלט אפשרי. 

למזלכם, חוקרים מגלים לאט לאט את סודות הסלוגן המושלם, ומקלים על חייכם בהרבה. 

אני רוצה לדעת את השיטה הטובה ביותר לסלוגן מנצח – קצר וקולע – הסלוגן הטוב ביותר לקידום אתרים או כתיבה שיווקית

אז מה באמת הופך סלוגן לסלוגן מושלם ואיך תמצאו את הנכון?

כאן נסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת על כתיבת סלוגן מושלם, וניתן טיפים משלנו שתוכלו ליצור אחד משלכם.

שווה בדיקה איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח עם תבנית מבנה לעמודי תוכן שיווקי  GPR

אבל ראשית, בוא נסקור את היסודות. 

היו הרבה תיאוריות לגבי מציאת הסלוגן המושלם אחד כזה שנשמר לאורך זמן. סלוגן טוב צריך להיות קליט, קצר, מתחרז, ומזכיר את שם המותג, אבל בשנת 2019 חוקרים חשפו כמה תובנות מעניינות המעידות על מה באמת נקלט אצל הצרכן.

איך כותבים סלוגן מנצח
מדעי הכתיבה – איך לכתוב סלוגן מנצח

החוקרים זיהו 13 מאפיינים החוכמה הקונבנציונאלית רואה בהם יעילות. כמו חריזה, אורך או חשיפה חוזרת במדיה, החוקרים הגישו בפני הנשאלים כ-100 סיסמאות/ תגיות וביקשו לדעת איזה מהן הכי קליטות ואהודות.

לפי ניסוי זה ניתחו החוקרים את הפופולריות ביותר וכך הבינו מהם המאפיינים המשותפים להם.

  • חביב קצר וקולע
  • קשור למותג ומייצר הזדהות ואהדה
  • בלתי נשכח אשר נצרב עמוק בתודעה

ההבדל הבולט בין זיכרון לאהדה

הסלוגנים האהודים ביותר – אנשים יכולים לזכור סלוגן מסוים מכיוון שנחשפו אליו שוב ושוב, אך זה לא אומר שהם אוהבים אותו יותר. 

💡א.ב של שיווק תוכן דיגיטלי חכם כאשר יוצרים סלוגן טוב, ישנם רק שלושה דברים  שיהפכו אותו למנצח.

יצירתיות בניסוח –

הוספת הטבה, תטיב עם מותגים קטנים. אתם לא צריכים להיות כמו נייקי או אפל כדי להיות בעל סלוגן נהדר. לא משנה אם העסק שלכם גדול או קטן. שדרו צלילות, יצירתיות ויתרון, רק ככה תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם. הכירו את לב המותג שלכם. הסלוגן שלכם הוא רק עוד הרחבה של לב המותג שלכם (המטרה, החזון, הייעוד והערכים שלכם). אם אינכם מחוברים לפרמטרים אלה, תתקשו למצוא את הדיוק במסר.

הצג את עצמך ואת העסק שלך –

השתדל להיות ממוקד וענייני, חסוך בפרטים מיותרים זה רק יכול לבלבל. תן במה למסר שאתה מנסה להעביר ושמור על עדינות ואלגנטיות

  • יהיה ברור ממוקד ואל תתפזר- 

אל תגרום לבלבול, תהפוך משעמם וחסר טעם.

  • הוסף רגש – 

סלוגן משכנע צריך להיות רגשי, הקשור ישירות לתועלת המותג., שלב רגש בצורה סמויה זה רק יועיל למיתוג.

  • פחות אינו בהכרח יותר –  

רגש מוצלח בסלוגן יכול לטשטש את המסר, היצירתיות והיעילות. ודא כי התמונה ברורה ולא מעורפלת.

התייעצץ וקבל חוות דעת –

בדוק מה מהדהד, איך אנשים מגיבים, האם יש אסוציאציות לא צפויות שאנשים מעלים. המשך לחקור וללטש עד שתגיע למצב המושלם, כאשר כולם כולל הצוות שלך מרגישים נוח ושלמים איתו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *