אתם בוודאי רוצים לדעת איך לכתוב את הסלוגן המושלם בקלות ומקצועיות?
הגעתם למקום הנכון החיפוש אחר הסלוגן המושלם יכול להיות מתיש ומתסכל אבל בהחלט אפשרי.
למזלכם, חוקרים מגלים לאט לאט את סודות הסלוגן המושלם, ומקלים על חייכם בהרבה.
אני רוצה לדעת את השיטה הטובה ביותר לסלוגן מנצח – קצר וקולע – הסלוגן הטוב ביותר לקידום אתרים או כתיבה שיווקית.
קצת היסטוריה על הסלוגן המושלם
אחד הסלוגנים האהודים ביותר בעולם נוצר בשנת 1997, עד אז החברה התקשתה לצאת מהתדמית האפורה והמשעממת שנדבקה בה משנות ה-80, הסלוגן הצליח לשנתות את נקודת המבט של אנשים. והקריין הוא בעצם סטיב ג'ובס עצמו.
איך לייצר סרטון תדמית איכותי | איך לייצר הנעה לפעולה
אז מה באמת הופך סלוגן לסלוגן מושלם ואיך תמצאו את הנכון?
כאן נסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת על כתיבת סלוגן מושלם, וניתן טיפים משלנו שתוכלו ליצור אחד משלכם.
שווה בדיקה איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח עם תבנית מבנה לעמודי תוכן שיווקי GPR
אבל ראשית, בוא נסקור את היסודות.
היו הרבה תיאוריות לגבי מציאת הסלוגן המושלם אחד כזה שנשמר לאורך זמן. סלוגן טוב צריך להיות קליט, קצר, מתחרז, ומזכיר את שם המותג, אבל בשנת 2019 חוקרים חשפו כמה תובנות מעניינות המעידות על מה באמת נקלט אצל הצרכן.
החוקרים זיהו 13 מאפיינים החוכמה הקונבנציונאלית רואה בהם יעילות. כמו חריזה, אורך או חשיפה חוזרת במדיה, החוקרים הגישו בפני הנשאלים כ-100 סיסמאות/ תגיות וביקשו לדעת איזה מהן הכי קליטות ואהודות.
לפי ניסוי זה ניתחו החוקרים את הפופולריות ביותר וכך הבינו מהם המאפיינים המשותפים להם.
- חביב קצר וקולע
- קשור למותג ומייצר הזדהות ואהדה
- בלתי נשכח אשר נצרב עמוק בתודעה
ההבדל הבולט בין זיכרון לאהדה
הסלוגנים האהודים ביותר – אנשים יכולים לזכור סלוגן מסוים מכיוון שנחשפו אליו שוב ושוב, אך זה לא אומר שהם אוהבים אותו יותר.
💡א.ב של שיווק תוכן דיגיטלי חכם כאשר יוצרים סלוגן טוב, ישנם רק שלושה דברים שיהפכו אותו למנצח.
יצירתיות בניסוח –
הוספת הטבה, תטיב עם מותגים קטנים. אתם לא צריכים להיות כמו נייקי או אפל כדי להיות בעל סלוגן נהדר. לא משנה אם העסק שלכם גדול או קטן. שדרו צלילות, יצירתיות ויתרון, רק ככה תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם. הכירו את לב המותג שלכם. הסלוגן שלכם הוא רק עוד הרחבה של לב המותג שלכם (המטרה, החזון, הייעוד והערכים שלכם). אם אינכם מחוברים לפרמטרים אלה, תתקשו למצוא את הדיוק במסר.
הצג את עצמך ואת העסק שלך –
השתדל להיות ממוקד וענייני, חסוך בפרטים מיותרים זה רק יכול לבלבל. תן במה למסר שאתה מנסה להעביר ושמור על עדינות ואלגנטיות
- יהיה ברור ממוקד ואל תתפזר-
אל תגרום לבלבול, תהפוך משעמם וחסר טעם.
- הוסף רגש –
סלוגן משכנע צריך להיות רגשי, הקשור ישירות לתועלת המותג., שלב רגש בצורה סמויה זה רק יועיל למיתוג.
- פחות אינו בהכרח יותר –
רגש מוצלח בסלוגן יכול לטשטש את המסר, היצירתיות והיעילות. ודא כי התמונה ברורה ולא מעורפלת.
סלוגן דוגמאות
קבלו דגמאות לכתיבת סלוגנן מהטופ של הטופ העולמי, אז לפני שתתחילו בסיעורי המוחות לכתיבת הסלוגן המושלם שלכם, שווה לבדוק את רשימת 10 הסלוגנים הטובים ביותר בעולם.
סלוגן פירוש
סלוגן (הרלדיקה) או תג ליין- הסלוגן הוא ביטוי קצר (באנגלית) המתמצת חידוש, הבלחה או רעיון, שאיפה או דרך⁻חיים, הסלוגן הוא בעצם משפט קאלט זכיר שבא להעביר את המסר, בצורה שתיחרט בתת מודע שלנו.
סלוגן בעברית-
הפירוש העברי למילה סלוגן הוא סיסמה באות ה' ולא ב-א' כמו לדוגמה סיסמת בחירות או כל אות מוסכם כזה או אחר.
לסיכום
כדי להגיע לסלוגן המושלם רצוי לא לקפוץ גבווה מידי, התחל היכן שהעסק שלך נמצא ואל תשכח שמה שעובד עבור החברות הכי גדולות בעולם עלול לא להתאים לעסק הקטן- בינוני שלך. תאגידים וחברות ענק עושות שימות בביטויים מעורפלים ושאפתניים, בנוסף הן מגובות בתקציבי ענק וחשיפה מסיבית בשוק.
תמיד אפשר להוסיף את מילות המפתח של של העסק/ המותג שלך כדי להצליח לצמוח, להיות רלבנטי ולבסס את הסלוגן המושלם שלך. עם הצמיחה תמיד ניתן להסיר בהדרגתיות את מילות המפתח מהסלוגן, לדוגמה בעבר אחד ממותגי הסופרמרקטים הגודל בישראל התחיל עם הסלוגן "רמי לוי -סל הקניות הזול במדינה" וכיום הוא מפרסם רק את שם המתוג עצמו "רמי לוי".
התייעצץ וקבל חוות דעת –
בדוק מה מהדהד, איך אנשים מגיבים, האם יש אסוציאציות לא צפויות שאנשים מעלים. המשך לחקור וללטש עד שתגיע למצב המושלם, כאשר כולם כולל הצוות שלך מרגישים נוח ושלמים איתו. נוכל לסייע לכם ב: משפטי סלוגן, סלוגן שירות כתיבה עם סבבי תיקונים ללא הגבלה, סלוגן לתכשיטים, סלוגן נדלן, למסעדות ועוד..
-איך לכתוב את הסלוגן המושלם GPR סוכנות קידום אתרים
[button type="real" shape="rounded" size="jumbo" href="https://share-eu1.hsforms.com/1jYo9RgEzRcS3doFPvFMbIwfkjsc" circle="true" block="true" title="סבבי תיקונים עד לשביעות רצון הלקוח" info="popover" info_place="top" info_trigger="hover" info_content="אפיון ומחקר מקצועי"]כתיבת הסלוגן המושלם שלכם[/button]