פסיכולוגיה של צרכנים בדיגיטל

פסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית בדיגיטל של 2020-30

פסיכולוגיה אקזיסטנציאליסטית בדיגיטל בדומה לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT),  הוא מערך של פרקטיקות טיפול פסיכולוגיות המבוססות על שילוב של רעיונות מטיפול התנהגותי וקוגניטיבי. כל שיטות הטיפול מבוססות על ההנחה שהפסיכופתולוגיה מקורן באסוציאציות לא מסתגלות המשפיעות על התנהגותו, מחשבותיו ורגשותיו של של הצרכן או הגולש באתר.

מה בעצם מנעיה גולשים לבצע פעולות באתר

פסיכופתולוגיה של אנשים באה לידי ביטוי באמצעות תהליכים קוגניטיביים והתנהגותיים אדפטיביים.


אדפטיבי – מטרת הטיפול היא לבחון מצבים מעברו האחרון של המטופל בהם הופיעו התסמינים הפסיכופתולוגיים ולהבין את הקשר הופעתם. לכן, רבות מהגישות מעודדות היזכרות רגשית במצבים "בעייתיים", שלאחריהן התרחקו.

התרחקות יכולה להיות אתגר קוגניטיבי (בחינה מחודשת של המחשבות שעלו במצב) או בחינה של התנהגויות משתמש באתר.


הגישות אלטרנטיביות בהן ניתן להשתמש קיום לשיווק מותג בדיגיטל

בלטי אדפטיבי– הגישה ההתנהגותית מבוססת, בחלקה, על מודל ההתניה הסמוי, לפיו נרכשים תהליכים קוגניטיביים, כמו מחשבות אוטומטיות, בתהליכי למידה הדומים ללמידה התנהגותית. הגישה הקוגניטיבית מבוססת על ההנחה שכולם מגיבים למציאות לפי הפרשנות שהם נותנים לה.

השיטה משלבת את הרעיון שעל מנת ליצור שינוי אצל המטופל, יש צורך לשנות את תפיסת המציאות, כפי שנעשה בטיפול קוגניטיבי, ברעיון שיש צורך ליצור שינוי בהתנהגות המטופל. ולכן לימוד ותרגול התנהגויות חדשות, כמקובל בטיפול ההתנהגותי.

עם זאת, רוב הגישות העכשוויות משולבות, העוסקות בגורמים קוגניטיביים, התנהגותיים, רגשיים, בינאישיים וביולוגיים.


תיאוריות קליניות מסוג זה עוסקות בעיקר בגורמים המשמרים של ההפרעה ולא באטיולוגיה שלה.
💡– בניגוד לגישות הפסיכודינמיות, מרבית הטיפולים הקוגניטיביים-התנהגותיים אינם מייחסים חשיבות לשיח המטפל-מטופל על הקשר הטיפולי.


הוכח כי – טיפול משולב יעיל לטיפול בהפרעות חרדה ופאניקה, דיכאון והפרעות אכילה.


היעיל ביותר – לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי יש גם הצלחות במצבים של פוביה חברתית, הפרעת דחק פוסט-טראומטית, הפרעות כפייתיות והפרעת חרדה כללית.

זהו רק קצה המזלג של הפסיכולוגיה מאחורי שבהן לקוחות מעוניים לתקשר איתכם בלנדסקייפ הדיגיטלי

הגדירו את חווית לקוח (CX) הכי טובה עבור הגולשים שלכם

חווית של הלקוח עם מותג מא ועד ת. זו לא תמונת מצב בזמן, כמו נקודת מגע מרכזית או אינטראקציות וביקורות.

ב GPR שיווק דיגיטלי אנו מאמינים שאחת הדרכים הטובות ביותר להעביר את החוויה ההוליסטית הזו מא ועד ת היא להציע מערכת יחסים כל-ערוצית מכל מכשיר או אפליקציה שהלקוח שלכם מחזיק בידו.

משמעות הדבר היא התקשרות עם לקוחות דרך ערוץ – SMS, צ'אט, שיחת טלפון וידאו וכו '- כל ערוץ תקשורת שהלקוח שלכם מעוניין להשתמש בו, בתנאים שלו ובכל מקום שהוא רוצה לתקשר.

שיווק דיגיטלי מקצועי, כחם, אישי וייחודי

שיווק דיגיטלי מקצועי, כחם, אישי וייחודי באמצעות משימות התרגול מתגאות בבחינת תובנות ייחודיות על המסע של כל לקוח – כל אינטראקציה שהיתה לקוח עם המותג – מתלונות קודמות, לסטטיסטיקות שימוש והתנהגות רכישה כדי לספק אינטראקציה בהתאמה אישית אחת לאחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *