מדריך לפרסום האתר בפלטפורמת גוגל חדשות (Google News) קידום ופרסום ב-Publisher Center

איך מגדירים אתר ב גוגל חדשות - Publisher Center (1)

אופטימיזציה של חשבון מרכז המפרסמים שלך לנראות טובה יותר בפלטפורמת גוגל חדשות (Google News)

גלה את האסטרטגיות המרכזיות לאופטימיזציה של חשבון מרכז המפרסמים שלך ושיפור הנראות של התוכן שלך בפלטפורמת גוגל חדשות (Google News). על ידי הגדרת ההגדרות שלך וניצול כוחו של Google Publisher Center, תוכל לשפר משמעותית את הביצועים של המאמרים והסרטונים שלך. למד כיצד למקסם את הגעת התוכן שלך צעד אחר צעד ולשחרר את הפוטנציאל המלא של Google News.

1. אופטימיזציה של חשבון Publisher Center עבור פלטפורמת גוגל חדשות (Google News)

אופטימיזציה של חשבון מרכז המפרסמים שלך היא קריטית לשיפור הנראות של המותג שלך בפלטפורמת גוגל חדשות (Google News). עם מיליוני משתמשים הניגשים לפלטפורמות Google News מדי יום, חשוב להבטיח שהתוכן שלך מופיע באופן עקבי בקרוסלות הסיפורים המובילים, בלשונית החדשות ובמקטעים רלוונטיים אחרים. על ידי אופטימיזציה של חשבון מרכז המפרסמים שלך, תוכל למקסם את ההגעה והביצועים של המאמרים והסרטונים שלך.

לחשבון מרכז מפרסמים שעבר מיטוב מקצועי יש השפעה משמעותית על הנראות וההצלחה של התוכן שלך. כאשר החשבון מוגדר כראוי, הוא מחזק את סמכות ישות המותג שלך בגרף הידע של Google, שהוא מסד נתונים של דברים מובנים. על ידי שימוש בשם המותג הרשמי, אישור עובדות מפתח על המותג שלך, וביסוס יחסי שותפות סינדיקציה, Google יכולה לחבר במדויק את התוכן שלך למותג שלך. חיבור זה מגביר את הסיכויים שהתוכן שלך יופיע בגוגל חדשות ויגיע לקהל רחב יותר.

2. ניצול הגדרות Google Publisher Center לשיפור נראות המותג

כאשר מדובר בשיפור הנראות של המותג שלך בפלטפורמת גוגל חדשות (Google News), ניצול ההגדרות הנכונות ב-Google Publisher Center הוא קריטי. על ידי אופטימיזציה של הגדרות אלה, תוכל להגדיל את הסיכויים שהתוכן שלך יופיע בקרוסלות הסיפורים המובילים, בלשונית החדשות ובמקטעים רלוונטיים אחרים. היבט מפתח אחד הוא שימוש בשם המותג הרשמי בהגדרות הפרסום שלך. זה עוזר ל-Google לחבר במדויק את התוכן שלך לישות המותג שלך בגרף הידע, מחזק את הנוכחות המקוונת שלך. על ידי אישור עובדות מפתח על המותג שלך, כגון יעד גיאוגרפי, שפת הקהל שלך וארגון האב, אתה מספק ל-Google מידע רב ערך שיכול לשפר עוד יותר את הנראות של המותג שלך.

בנוסף לשימוש בשם המותג הרשמי, אימות הדומיין הקנוני וביסוס יחסי שותפות סינדיקציה הם חיוניים להגברת הנראות של המותג שלך. אימות הדומיין הקנוני מבטיח ש-Google מזהה ומקשר את כתובת ה-URL הראשית שלך למותג שלך. זה חשוב לבניית אמון ואמינות הן עם Google והן עם המשתמשים. יתר על כן, ביסוס יחסי שותפות סינדיקציה עם כתובות URL נוספות עוזר להרחיב את ההגעה של התוכן שלך בפלטפורמות שונות. על ידי שיתוף פעולה עם שותפים מהימנים, אתה יכול להגדיל את הנראות של המאמרים והסרטונים שלך בפלטפורמת . שותפויות אסטרטגיות אלה לא רק מחזקות את ישות המותג שלך בגרף הידע אלא גם משפרות את הנראות הכללית והחשיפה של התוכן שלך.

3. ניצול תוויות תוכן לשיפור הסיווג והנראות

תוויות תוכן ב-Google Publisher Center משחקות תפקיד מכריע בשיפור הסיווג והנראות של המאמרים והסרטונים שלך בפלטפורמת . על ידי הקצאת תוויות מתאימות לתוכן שלך, אתה יכול לספק אותות רבי ערך ל-Google לגבי האופי והמטרה של התוכן שלך. זה עוזר ל-Google לסווג במדויק את התוכן שלך ולשפר את הנראות שלו במקטעים רלוונטיים כמו קרוסלות סיפורים מובילים ולשונית החדשות. תוויות תוכן שימושיות במיוחד עבור תוכן דעה או סאטירי, כיוון שהן מסייעות ל-Google להבין את ההקשר והאותנטיות של פיסות המידע הללו . על ידי הקצאה אותנטית של תוויות אלה, אתה יכול להגביר את הנראות של מאמרי הדעה או הסאטירה שלך, ולהגיע לקהל רחב יותר.

עם זאת, חשוב לנקוט זהירות בשימוש בתוויות תוכן עבור הודעות לעיתונות, בלוגים ותוכן שנוצר על ידי משתמשים. בעוד שתוויות אלה עשויות להיראות מועילות במתן מידע נוסף על התוכן שלך, הן יכולות להשפיע לרעה על בפלטפורמת Google News. להודעות לעיתונות, בלוגים ותוכן שנוצר על ידי משתמשים יש לעתים קרובות מטרות ומאפיינים שונים בהשוואה למאמרי חדשות מסורתיים. הקצאת תוויות אלה לתוכן כזה עלולה לבלבל את האלגוריתמים של Google ולהוביל לתוצאות לא רצויות מבחינת נראות. מומלץ לשקול בזהירות את השימוש בשלוש התוויות הללו עבור הודעות לעיתונות, בלוגים ותוכן שנוצר על ידי משתמשים כדי להבטיח ביצועים אופטימליים בפלטפורמת Google News.

סוגי תוויות תוכן

חשוב: תוויות אלו משמשות כהמלצות לשיפור סיווג התוכן שלכם על ידי Google. אם האלגוריתמים שלנו יקבעו כי התוויות אינן רלוונטיות, ייתכן שהן לא יוצגו לצד התוכן שלכם בפלטפורמות החדשות.

דוגמאות לסוגי תוויות:

  • מאמר דעה
  • תוכן סאטירי
  • תוכן גולשים
  • הודעה לתקשורת
  • פוסט בבלוג

מאמר דעה

מפרסמים שסימנו את הדומיין או כתובת ה-URL של מדור ספציפי כתוכן דעה, עשויים לראות את התווית "מאמר דעה" מוצגת לצד שם הפרסום בחדשות Google. יש להחיל תווית זו ברמת הדומיין אם כל התוכן הוא מסוג מאמרי דעה. ניתן גם להחיל תווית זו על כתובת URL ספציפית של מדור באתר שלכם.

תוכן סאטירי

מפרסמים שזיהו את עצמם כיוצרי תוכן סאטירי עשויים לראות את התווית "תוכן סאטירי" מוצגת לצד שם אתר החדשות שלהם בחדשות Google. יש להחיל תווית זו ברמת הדומיין בו אתם מפרסמים בעיקר תוכן סאטירי. ניתן גם להחיל תווית זו על כתובת URL ספציפית של מדור באתר שלכם.

תוכן גולשים

מפרסמים שסימנו את עצמם בתווית זו עשויים לראות את התווית "תוכן גולשים" מוצגת לצד שם אתר החדשות שלהם בחדשות Google. יש להחיל תווית זו על אתר החדשות אם אתם מפרסמים בעיקר תוכן חדשותי מעניין שנוצר על ידי משתמשים, ועבר תהליך עריכה מקצועי באתר שלכם. ניתן גם להחיל תווית זו על כתובת URL ספציפית של מדור באתר שלכם.

הודעה לתקשורת

מפרסמים שסימנו את עצמם בתווית זו עשויים לראות את התווית "הודעה לתקשורת" מוצגת לצד שם אתר החדשות שלהם בחדשות Google. אם אתם מפרסמים בעיקר הודעות לתקשורת באתר או בדומיין שלכם (לדוגמה, www.company.com/il/he/about/press_releases), החילו תווית זו על הדומיין שלכם. ניתן גם להחיל תווית זו על כתובת URL ספציפית של מדור באתר שלכם.

פוסט בבלוג

מפרסמים שזיהו את עצמם ככותבי בלוגים עשויים לראות את התווית "פוסט בבלוג" מוצגת לצד שם אתר החדשות שלהם בחדשות Google. אם אתם מפרסמים בעיקר תוכן בלוג חדשותי מעניין, החילו תווית זו על הדומיין שלכם. ניתן גם להחיל תווית זו על כתובת URL ספציפית של מדור באתר שלכם.

4. שחרור כוחו של אופטימיזציית פרסום Google News

הקמת פרסום Google News היא צעד קריטי באופטימיזציה של נראות התוכן שלך בפלטפורמת Google News. על ידי יצירת פרסום ייעודי, אתה יכול להגיש באופן רשמי את המאמרים והסרטונים שלך ל-Google, מה שמגדיל את הסיכויים שלהם להופיע בקרוסלות סיפורים מובילים, בלשונית החדשות ובמקטעים רלוונטיים אחרים. פרסום Google News מספק פלטפורמה להצגת התוכן של המותג שלך למיליוני משתמשים הניגשים לפלטפורמות Google News מדי יום. זה מאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר ולבסס את המותג שלך כמקור מהימן של חדשות ומידע.

בעת הגדרת פרסום Google News שלך, חשוב לבחור קטגוריית פרסום מתאימה שמיידעת את גרף הידע של Google על אופי התוכן שלך. קטגוריה זו עוזרת ל-Google להבין את ההקשר והרלוונטיות של המאמרים והסרטונים שלך, משפרת את הנראות שלהם במקטעים רלוונטיים. בחר קטגוריה שמייצגת במדויק את הנושאים המכוסים על ידי הפרסום שלך ומתאימה לתחומי העניין של קהל היעד שלך. זה יבטיח שהתוכן שלך יוצג למשתמשים שסביר להניח שיתעניינו בו.

כדי למקסם את הנראות של התוכן שלך בפלטפורמת Google News, מומלץ ליצור מדורים שמתאימים לקטגוריות האב של האתר שלך. זה מאפשר לך להציג את היקף הכיסוי המלא של התוכן שלך ולהדגיש את הנושאים שבהם אתה מתמחה. בנוסף, שקול להוסיף מדורים לחדשות מקומיות כדי להיכנס למיקומים מקומיים בלעדיים, וכן מדורים לנושאים חמים שצפויים להיות רלוונטיים לאורך זמן. הוספת מדור הזנה מותאמת אישית משפרת עוד יותר את מעורבות המשתמשים על ידי מתן המלצות תוכן מותאמות אישית בהתבסס על תחומי העניין וההעדפות שלהם. על ידי ארגון אסטרטגי של המדורים שלך והצעת אפשרויות תוכן מגוונות, אתה יכול לאופטמז את פרסום Google News שלך לנראות מקסימלית ומעורבות קהל.

5. בחירה בין מיקום אינטרנט והזנה עבור מדורי מאמרים

כאשר מדובר בבחירת האפשרות הנכונה עבור מדורי מאמרים ב-Google News, יש לך את האפשרות לבחור בין מיקום אינטרנט והזנה. לשתי האפשרויות יש יתרונות משלהן, אך הבנת ההבדלים יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת שממטבת את נראות התוכן שלך.

שימוש במיקום אינטרנט עבור מדורי מאמרים פירושו שסדר המאמרים נקבע על ידי אלגוריתם הדירוג של Google. זה יכול להיות יתרון אם אתה רוצה להסתמך על המומחיות של Google בקביעת המאמרים הרלוונטיים והמעניינים ביותר למשתמשים. עם זאת, אם אתה מעדיף יותר שליטה על סדר המאמרים, הזנות מציעות פתרון טוב יותר. עם הזנות, יש לך את היכולת לבחור אילו מאמרים נכללים ולשלוט בסדר שבו הם מופיעים. זה מאפשר לך להציג את המאמרים העדכניים ביותר, הפופולריים ביותר או המעניינים ביותר בראש, מה שמגדיל את הנראות שלהם ואת שיעורי הקליקים.

יתרון נוסף של שימוש בהזנות עבור מדורי מאמרים הוא אופטימיזציית הזחילה. Googlebot מאחזר תוכן הזנה בערך כל 30 דק

עוקבים ב-Google News

תכונה שלעתים קרובות אינה מנוצלת מספיק ב-Google News היא היכולת של הקהל שלכם לעקוב אחר הפרסום שלכם.

Google אינה מציעה כרגע ממשק API שמאפשר לקוראים לעקוב אחר הפרסום שלכם ישירות באתר. אולם, כפתור "עקוב" פשוט של Google News עם קישור לכתובת ה-URL של הפרסום שלכם יכול להגדיל את מספר העוקבים.

ניתן לקדם את כפתור המעקב גם דרך ערוצי שיווק אחרים, כגון:

  • פוסטים ברשתות חברתיות
  • באנרים בניוזלטרים
  • התראות דחיפה (push notifications)
  • ואפילו פרסום ממומן (CPC) אם אתם רוצים להשקיע יותר ב-Google News כערוץ

"סימון בכוכב" של פרסום חדשותי זה מגדיל משמעותית את הסיכוי שהתוכן שלכם יוצג במיקומים מותאמים אישית ב-Google News.

זה יכול להוביל לשיעורי קליקים גבוהים יותר, ולהשפיע על האלגוריתם להציג את התוכן לקוראים חדשים שאחרת לא היו מגלים אותו.

בנוסף, זה תומך בשימור קוראים כיוון שהגישה המוגברת לקהל שלכם במשטחי Google תבנה קהל קוראים נאמן יותר.

הגברת הנראות שלכם ב-Google News עם חשבון מרכז מפרסמים מאופטמז

ביצוע נכון של הגדרות Google Publisher Center הוא חיוני לנראות ב-Google News.

הבטחת ההגדרות הנכונות ובניית בסיס עוקבים חזק יעניקו למאמרים ולסרטונים שלכם את הסיכוי הטוב ביותר בעולם התחרותי של התוכן.

כבונוס נוסף, זה עוזר לבסס את ישות המותג שלכם בגרף הידע של Google.

שדרגו את הנוכחות שלכם ב-Google News עם שירותי האופטימיזציה המקצועיים שלנו

אל תתנו לתוכן האיכותי שלכם להיעלם בים המידע. ב-GPR, אנחנו מתמחים בהקמת חשבונות מפרסם, אופטימיזציה של חשבונות קיימים, וקידום אתרי חדשות בפלטפורמת Google News. עם הניסיון והמומחיות שלנו, נעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר, להגדיל את התנועה לאתר שלכם, ולחזק את המותג שלכם בעולם החדשות הדיגיטלי. צרו איתנו קשר היום כדי לגלות כיצד נוכל להפוך את התוכן שלכם לבולט יותר ב-Google News ולהביא תוצאות מדידות לעסק שלכם.

5/5 - 1 דירוגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *