גיל רותם מומחה קידום אתרים # 1 כל מה שצריך להבין!

מומחה קידום אתרים

את מדריך הקריירה עבור מומחה קידום אתרים של GPR כתבתי על מנת לעזור לכם להתחיל קריירה רווחית באופטימיזציה למנועי חיפוש (קידום אתרים) ושיווק דיגיטלי. 

המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד על המובילים בתחום, התפקיד של מומחה לקידום אתרים, אחריות העבודה והכישורים הנדרשים.

מומחה קידום אתרים או מומחה SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בודק, מנתח ומעדכן אתר כך שיהיה מותאם למנועי חיפוש. כתוצאה מאותן פעולות האתר יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש במנועי חיפוש גדולים כמו גוגל ובינג.

שאלת מיליון הדולר: איך להפוך למומחה SEO?

המומחים המובילים בתחום הSEO עונים בדקה על השאלה ברשימת הסרטונים הבא

הפעילו כתוביות בעברית בפינה הימנית התחתונה של הסרטון


מה זה מומחה לקידום אתרים?

מומחה קידום אתרים מבצע אופטימיזציה של עמודים ברחבי האתר בכדי להבטיח שתוצאות החיפוש הן רלוונטיות, יוצר  חווית משתמש חיובית, מגדיל תנועה לאתר ונפח לידים ומחזק מודעות המותג של הגולשים.

במילים אחרות, מומחים לקידום אתרים אינם שונים מכל מקצוען אחר בשיווק דיגיטלי או שיווק מסורתי. בסופו של דבר כל אלו מנסים להגדיל מכירות עבור החברה עבורה הם עובדים.

מקדם אתרים מומחה קידום יכול להגביר את הנראות של אתר בגוגל על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח ומינוף כלי קידום אתרים, לרבות גוגל אנליטיקס וסרצ' קונסול. זו  היא מיומנות עם יתרונות גדולים עבור כל עסק או חברה, בכל סדר גודל. 

חלק מהמומחים לקידום אתרים עשויים לעבוד גם בשיתוף פעולה הדוק עם חברים אחרים בצוות שיווק כדי לפתח יוזמות חדשות או לנהל טוב יותר חשבונות מדיה חברתית, בדגש על הגברת מעורבות המשתמשים והעלאת התנועה.

מה בעצם מומחה קידום אתרים צריך לדעת ולעשות?

אחריות התפקיד של מקדם אתרים מקצועי משתנה בהתאם למקום עבודתו- מומחה לקידום אתרים המועסק בסוכנות שיווק דיגיטלית, במחלקת השיווק הדיגיטלי של חברה כלשהי, או מקדם עצמאי אשר עובד עבור לקוח, אך תיאור התפקיד עבור כולם יכלול את כל או מרבית הדברים באים:

מה הם תחומי התפקיד של מומחה קידום אתרים?

מה הם תחומי התפקיד של מומחה קידום אתרים?

Total Time: 5 minutes

תוכנית מיטוב מבוססת יעדים ליחוק האתר

אסטרטגיות אופטימיזציה אשר מחזקות את דירוג האתר בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש שונים.

להפיק תובנות מפרסום בגוגל

כאשר מבוצע קמפיין קידום ממומן (פרסום בגוגל/פייסבוק), מומחה קידום אתרים יבצע בדיקות, יאסוף וינתח נתונים ותוצאות, יזהה מגמות ויפיק תובנות על מנת להשיג החזר על השקעה (ROI) מרבי.

ניהול תקציב של קמפיינים ממומנים

ניהול ההוצאות על קמפיינים ממומנים לקידום האתר, עמידה בתקציב, הערכת עלויות חודשיות ויישוב הפרשים. הבדלים

עבודה עם מפתחים

שיתוף פעולה הדוק עם צוות מפתחי אתרים בכדי להבטיח ששיטות העבודה המומלצות עבור קידום אתרים יבוצעו כהלכה עבור כל תוכן האתר.

קליברציה עם כותבים ועורכי תוכן

עבודה עם צוותי עריכה וכותבי תוכן בכדי להטמיע את קידום האתרים בכל יצירת תוכן ושיווקו.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

אחריות על אופטימיזציה של דפי תוכן עבור שיווק במנועי החיפוש.

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח- מחקר מתמשך של המילות מפתח ויישום אופטימיזציה עבור אותן מילות המפתח הרלוונטיות לשימוש בכל אתר האינטרנט ובחומרי השיווק של החברה.

יכולות מחקר

ביצוע מחקר אחר המלצות למיטוב האתר ותוכנו עבור מנועי חיפוש, והטמעתו. 

אסטרטגית לבניית קישורים

יצירת אסטרטגיה לבניית קישורים, והוצאתה לפועל.

ארכיטקטורה של האתר

שינוי הארכיטקטורה של האתר, התוכן, קישורים וגורמים אחרים, על מנת לשפר את מיקומן של מילות המפתח הייעודיות.

קביעת יעדים

קביעת יעדים מדידים המדגימים שיפור במאמצי השיווק.

ניטור וניטוח מדדים להשגת תובנות

ניטור יומי של מדדים בעזרת כלי SEO כגון גוגל אנליטיקס בכדי להשיג תובנות על הצלחתה של אסטרטגיית תהליך קידום האתר.

קליברציה עם אנשי מקצוע אחרים

ניהול אסטרטגיית קידום האתר בעזרת שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים מתחומי השיווק, הפיתוח והעיצוב.

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן משכנע ואיכותי לאתר, כולל מאמרי בלוג ותיאורי עמוד בכדי לשפר מיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל ודומיו.

Supply:

  • דניאל זריהן
  • עשהאל דרייר
  • שמוליק דורינבאום
  • ניר אזולאי
  • חוליאן טרומפר
  • עופר אטלס
  • אברהם רגבסקי
  • אלי סאסי
  • עידן בן חור
  • אייל רחמים

Tools:

  • הכלים של גוגל

Materials: מחשב טלפון אינטרנט

מאיפה מגיע מומחה קידום אתרים?

מרבית מומחי קידום האתרים בכלל מתחילים בתחום אחר, לפני שהם משייפים את הכישורים הטכניים שלהם וממנפים את יכולותיהן והרקע הלימודי שצברו בכדי לעבור לתחום קידום אתר (עשאל דרייר התחיל כאמן חושים, שמוליק דורינבאום עבד בדפי זהב ואני בכלל הייתי שף). 


אין כיום תואר אקדמי הקשור ישירות לקידום אתרים, ושום תוכנית שיווק ארבע-שנתית לא תעניק לכם את הכישורים הטכניים הספציפיים שאתם צריכים כדי לשגשג בתחום של קידום אתרים, ועם זאת נדיר למצוא הצעת תפקיד עבור מומחה קידום אתרים ללא דרישה לתואר ראשון לפחות בתחום קשור כלשהו, ​​כמו מנהל עסקים, שיווק או תקשורת.


רוב המומחים ל SEO העוסקים בתחום ישיגו הסמכה נוספת בכדי להראות למעסיקים פוטנציאלים שיש להם את הכישורים הספציפיים הדרושים לביצוע אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלהם, להגביר עבורם את התנועה ממנועי החיפוש ולוודא כי האתר שלהם ממוקם גבוה ככל הניתן בדפי תוצאות החיפוש של גוגל. קורסים כמו קורס אופטימיזציה למנועי חיפוש של Semrush יאפשרו לכם לייצר עבודה ממשית המדגימה את היכולות שלכם, בהדרכתו של מקצוען תעשיית קידום אתרים שיודע בדיוק מה מעסיקים מחפשים.
גם אם יש לכם תואר אקדמי רלוונטי, ככל הנראה שיהיה לכם צורך לשדרג את המיומנויות שלכם בעזרת קורס הסמכה כזה או אחר שיאפשר לכם להוכיח שאתם מעודכנים ושולטים בכל מה שיש לעולם הדינמי המשתנה ללא הרף של SEO להציע.

מאפיינים של מומחה קידום אתרים מצליח

הנה כמה מהמאפיינים המרכזיים שחייבים להיות לכל מקדם אתרים מקצועי כדי לשגשג בעולם השיווק הדיגיטלי ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO):


1. הבנה של שלושת הרבדים בתחום קידום אתרים מקצועי


ישנם שלושה רבדים לאופטימיזציה למנועי חיפוש ועל כל מומחה קידום אתרים מוצלח לקחת את שלושתם בחשבון בפיתוח אסטרטגיית שיווק:

  • קידום אתרים טכני- קידום אתרים טכני מתייחס לרכיבים באתר שלכם שאינם מכילים תוכן. סעיף זה כולל אסטרטגיות לשיפור מבנה הקצה והבסיס של כל אתר אינטרנט, ויכלול בין היתר ביצוע ניתוח אתר יסודי, שיכול לחשוף הזדמנויות לקידום אתרים טכני אשר ישפר את מהירות האתר, יאנדקס את התוכן בתוצאות החיפוש בגוגל, ישפר את חווית הגלישה דרך הנייד, יקל על האלגוריתמים של מנועי החיפוש השונים לבצע סריקה של האתר ואף ישפר את ארכ

יטקטורת האתר. קידום אתרים טכני ישפר באופן מכריע גם את יכולת האלגוריתמים של מנועי החיפוש להבין מה האתר שלכם מציע לגולשים, מה שבהמשך גם ישפר את חווית המשתמש.

  • קידום אתרים בדף (On-page SEO)- קידום אתרים בתוך הדף מתייחס לתוכן באתר שלכם ולאופטימיזציה שלו בכדי לעזור למנועי החיפוש להבין את נושא התוכן באתר ובכך לראות את האתר כמשאב בעל ערך. קידום אתרים בדף כולל שימוש באלמנטים כמו מילות מפתח, מטא תגיות, קישורים פנימיים ותגי כותרת HTML בדרכים המסייעות להגדיל את התנועה ממנועי החיפוש ולוודא שהאתר מופיע קרוב ככל הניתן לראש עמוד תוצאות החיפוש בגוגל
  • אופטימיזציה מחוץ לדף (Off-page SEO)-  אופטימיזציה מחוץ לדף היא בעצם יצירת קשר חזק יותר בין האתר שלכם לאתרים אחרים באמצעות מגוון טקטיקות לבניית קישורים, וכוללת גם אסטרטגיות לבניית המוניטין של אתר אינטרנט כדי להראות למנועי החיפוש שהאתר הוא מקור מהימן ולכן יש למקם אותו בסמוך לראש דף תוצאות החיפוש

על מומחה קידום אתרים לדעת כיצד כל רבדי האופטימיזציה למנועי חיפוש תורמים להבלטת האתר מול מנועי החיפוש, כך שהוא יהיה מדורג גבוה ככל הניתן בדף תוצאות החיפוש של גוגל.

2. ראש המתמצא ומבין שיווק

ההיבטים הטכניים של קידום אתרים הם ללא ספק חלק עצום מהעבודה, והבנת הבעיות שעלולות לגרום לגוגל לקבור את האתר שלכם הרחק הרחק בדפי תוצאות החיפוש היא חיונית, אך ברגע שהתגברתם עליהן, לעבודות בתעשיית קידום אתרים יש הרבה מן המשותף עם משרות שיווק דיגיטלי אחרות או אפילו משרות שיווק מסורתיות. בסופו של דבר, עליכם ליצור ולמקם תוכן כך שיפיק תועלת עבור הצרכן תוך שאתם דוחפים אותם קלות לעבר למכירה.


החלק המסובך הוא יצירת תוכן שיהיה משכנע עבור האנשים המשתמשים במנוע החיפוש כדי למצוא אותו, ובמקביל ימצא חן בעיני האלגוריתם של גוגל. שילוב מוצלח של שני אלו מגיע עם הניסיון.
יתרה מכך, המומחיות האמיתית בקידום אתרים הנדרשת כדי להתברג בתור מקדם אתרים מקצועי ומשווק דיגיטלי מעמיקה אפילו יותר מזה. כדי להצליח באמת בתפקיד קידום אתרים בגוגל, עליכם לחשוב ולכוון לשיווק תוכן ברמה עמוקה יותר, כמו גם פסיכולוגיה צרכנית וקהל היעד אליו אתם מכוונים, נוף המדיה החברתית הנוכחי, עיצוב ופיתוח אתרים, אסטרטגיות שיווק ויראליות, ויעדים עסקיים שעוזרים להניע מודעות למותג ולייצר המרות.

3. יכולת לחשוב על התמונה הגדולה

כפי שכבר ביססנו, הכל מושפע מאסטרטגיית קידום אתרים. אתרי אינטרנט של חברות הם כל כך חשובים, שהאופטימיזצייה שלהם חייבת להיות מחוברת לשאר השיקולים הללו.
חשוב מאוד להגדיר יעדים ספציפיים עבור קמפיינים של קידום אתרים. בתור מומחה לקידום אתרים, המטרה שלך היא להתמקד בדירוג במנועי חיפוש, הנעת תנועת גולשים, הגברת המודעות למותג והגדלת ההמרות (הפיכת גולש אקראי באתר ללקוח משלם).
הגדרת המטרות הללו ושמירת המטרות הגדולות יותר של הארגון תוך ביצוע אסטרטגיית קידום אתרים תשים מומחה קידום אתרים מקצועי על הדרך להצלחה.

4. מיומנויות תקשורת מהשורה הראשונה ויכולות שיתוף פעולה

מומחה לקידום אתרים יעבוד עם מגוון רחב של מחלקות בעסק, לרבות מכירות, שירות לקוחות, פיתוח אתרים, ניתוח מידע, IT, שיווק ועוד. לא תמיד קל להסביר מדוע ביצוע שינויים באתר ייתן בוסט לקידום האתר שבסופו של דבר יביא ליותר תנועה והמרות. כאן בדיוק נכנסות לתמונה כישורי התקשורת שלכם.
מומחה קידום אתרים בגוגל חייב לדעת להסביר בצורה משכנעת ונגישה מדוע יש צורך בשינויים מסוימים וכיצד הם יועילו לאתר ויקדמו את מטרת העל של החברה. יתר על כן, חלק מהעבודה היא היכולת לעשות זאת עם צוותים בעלי רקע שונה ונקודות מבט אחרות על האתר.
אם זה לא מספיק, אל תשכחו שאתם יכולים להיות מעורבים ביצירת התוכן הספציפי המפותח עבור האתר, כך שעליכם לוודא כי כישורי הכתיבה שלכם מצוינים.

5. סקרנות ויכולת הסתגלות

גוגל משנה ללא הרף (וללא התראה מראש או הסבר) את הדרך בה האלגוריתמים שלה מדרגים אתרים בדף תוצאות החיפוש, עובדה שיכולה להיות מתסכלת או מרגשת עבורכם, תלוי בפרספקטיבה שלכם, אבל מומחה קידום אתרים מקצועי לוקח על עצמו את האתגר הזה בהתלהבות.
תצטרכו להיות זריזים בכדי לשגשג בתחום של קידום אתרים. אנשי מקצוע רבים יפיקו תועלת מלמידה מתמשכת, אבל מומחה קידום אתרים חייב את זה כדי לשרוד. יתרה מכך, אם אתם אחראים לאתר של חברה, אינכם יכולים להרשות לעצמכם להיות שאננים. בתור מומחים לקידום אתרים תפקידכם לסקור כל הזמן את התוכן באתר כדי לראות אם הוא מתיישב עם שיטות העבודה המומלצות אשר כאמור משתנות ללא הרף.

6.ניסיון

כל מילה נוספת מיותרת!

משרות ו/או תפקידים הנוגעים אל מומחה קידום אתרים?

להלן משרות נפוצות הקשורים לתפקיד מומחה קידום אתרים:


משווק במנועי חיפוש

לעתים קרובות מדי, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במנועי חיפוש (SEM) מקובצים יחד, אבל במציאות הם שונים מאוד. שיווק במנועי חיפוש (SEM) הוא תחום הרבה יותר רחב, ולמעשה משלב בתוכו את קידום האתר. שיווק במנועי חיפוש מצריך שליטה במיומנויות הכוללות שיווק בתשלום לפי קליק (PPC), פרסום וקצת ניהול קשרי לקוחות, שכן תצטרכו לעבוד בשביל לשווק לצרכנים בנוסף למנועי חיפוש. מומחי שיווק במנועי חיפוש מתמחים אך ורק בחיפוש בתשלום, אך חלקם מתעסקים בנוסף גם באופטימיזציה למנועי חיפוש (מה שנקרא, קידום אתרים), כאשר חשוב להבין כי שליטה בטכניקות מחקר מילות מפתח ושימוש יעיל בכלי לקידום אתרים כמו Google Ads (Google AdWords), Google Search Console, ו-Google Analytics הן דרישות מקדימות להצלחה.


יועץ שיווק עסקי

התובנות שמחזיק אצלו מקדם אתרים מקצועי הן בעלות ביקוש גבוה. עליכם להיות מסוגלים להראות הצלחה בכל הקשור לתהליך הקידום בכדי להתברג לעבודה כיועץ שיווק עסקי, שכן תפקיד זה דורש עבודה עם לקוחות על מנת לספק פתרונות לצרכים הספציפיים שלהם, תכנון וסיוע ביישום אסטרטגיות קידום אתרים ויוזמות שיווקיות אחרות, מדידת האפקטיביות של אסטרטגיות שיווק קיימות, כמו גם של אלה שאתם מטמיעים בעצמכם, ולספק תמיכה ארוכת טווח ובניית אסטרטגיה שיביאו ערך עבור אותן חברות.

מנהל שיווק דיגיטלי

עולמות השיווק הדיגיטלי וקידום האתרים קשורים מהותית זה לזה. מנהלי שיווק דיגיטלי בדרך כלל מתעסקים בכל סוגי השיווק המקוון, כולל קידום אתרים (SEO), שיווק במנועי חיפוש (SEM), תשלום לפי קליק (PPC) ומדיה חברתית. מנהל שיווק דיגיטלי מקצועי יוצרים ומוציא לפועל אסטרטגיות שיווקיות, פועל במטרה להגביר את האופטימיציה למנועי החיפוש, מנהל את התוכן באתר ונעזר במדיה חברתית ביעילות מירבית בכדי להניע תנועה, מודעות למותג ומכירות.

מנהל מדיה חברתית

מנהלי מדיה חברתית נקראים ליצור תוכן משכנע המותאם לכל פלטפורמות המדיה החברתית , המתפרסם בזמן הנכון ובפורמט הנכון על מנת ליצור את הבאזז הגדול ביותר שניתן מול קהל היעד של החברה. בדומה לעבודת מומחה לקידום אתרים, חלק מהאחריות של מנהל מדיה חברתית היא לייצר תנועה לאתר של החברה, אך מנהל מדיה חברתית עושה זאת תוך אינטראקציה ישירה עם צרכנים ומשתמשים דרך חשבונות המדיה החברתית שלהם.

מומחה שיווק בדוא"ל

שיווק במייל זו בעצם נישה עמוקה יותר בתוך שיווק דיגיטלי. מומחי שיווק בדוא"ל יודעים בדיוק כיצד ליצור תוכן משכנע לקמפיינים בדוא"ל שימשכו לקוחות להקליק. גם היום, אימייל ממשיך להיות אחת השיטות החזקות ביותר להגיע לקהל יעד מחויב. שיווק בדוא"ל בעיקר מייצר לידים,  ולכן מאמצי השיווק מסוג זה תמיד יהיו חלק מאסטרטגיית שיווק גדולה יותר.

עם מי עובד מומחה קידום אתרים?

רוב אותם מומחים לקידום אתרים שעוסקים בתחום יעבדו כחלק מצוות שיווק או שיווק דיגיטלי גדולים יותר, ולכן הם יעבדו בשיתוף פעולה עם צוותי שיווק במדיה חברתית, משווקים במנועי חיפוש וצוותי שיווק בדוא"ל.
באופן רחב יותר, קידום אתרים נוגע כמעט בכל חלק באתר האינטרנט של החברה, ולכן משפיע כמעט על כל אספקט בחברה. כתוצאה מכך, מומחה קידום אתרים יכול לצפות לעבוד, בין היתר, עם צוותי פיתוח, עיצוב, מכירות, IT ושירות לקוחות.

5 סיבות להפוך להיות מומחה לקידום אתרים

ישנן הרבה סיבות משכנעות לשקול קריירה בתור מומחה קידום אתרים, בהתחשב בעובדה שמדובר בתחום שמתפתח במהירות עם אפשרויות יישום בתחומים אחרים רבים בעולמות השיווק והתקשורת הדיגיטליים. הנה 5 סיבות בזכותן שווה לשקול להיות מומחה קידום אתרים:

1. מילים עושות לכם את זה

לפעמים אנחנו שוכחים שיכולות כתיבה איכותית הן הבסיס לכל תהליך קידום אתר. על מומחה קידום אתרים לדעת לכתוב תוכן באופן ברור ותמציתי, תוך הבנה והתמקדות בכוונת הגולשים. יתרה מזאת, אומן מילים עשוי להפיק הנאה מההבנה כיצד שינויים קטנים בבחירת מילים ובמבנה המשפטים, בהתבסס על מחקר למילות מפתח כמובן, יביאו להאצה בתהליך קידום אתר. כתיבה עבור אנשים ומנועי חיפוש בו-זמנית, תוך יצירת תוכן שייחשב כמשכנע עבור שניהם אינה משימה קלה, ולכן כישורי כתיבה יצעידו אתכם קדימה.

2. מעט תחומים הם כה דינמיים

אם גם אתם טיפוסים עם צימאון בלתי פוסק למידע והערכה לכל דבר שהוא דיגיטלי, קריירה בתחום קידום אתרים תתאים לכם (במיוחד קידום אתרים אורגני). מומחה קידום אתרים אורגני יודע שלימוד מתמיד של העדכונים לאלגוריתם של גוגל וביצוע שינויים בהתאמה הוא חלק מרכזי בהנעת תנועה ממנועי חיפוש, ועוזר למומחה קידום אתרים בגוגל לשמור על היעילות והמקצועיות שלו. בתור מומחה קידום אתרים בכלל, וספציפית מומחה קידום אתרים אורגני, אתם חייבים להישאר על קצות האצבעות מכיוון שאף פעם לא תדעו מראש אילו שינויים מחכים לכם ממש מעבר לפינה. אם זה מניע אתכם, עבודה בתור מומחה קידום אתרים תתאים לכם מאוד.

3. ביטחון תעסוקתי גבוה

רק לאחרונה עסקים התעשתו על עצמם והבינו כי עליהם להשקיע יותר באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק במנועי חיפוש (SEM). מחקר שבוצע בשנה האחרונה מצא כי חברות המוציאות יותר מ-60,000 ₪ בשנה על שיווק דיווחו כי פרסום בגוגל ואופטימיזציה למנועי חיפוש (קידום אתרים אורגני) מספקים את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה, כאשר שני שליש מהחברות ציינו כי קידום אתרים אורגני ו-SEM, בראיה לעתיד, ממוקמים מבחינתן בעדיפות גבוהה מאוד, יותר משיווק בדואר אלקטרוני או שיווק במדיה חברתית. כבר היום חברות מפנות יותר תקציבים מאי פעם לטובת תהליך קידום דיגיטלי. קידום אתרים לוקח חלק גדול יותר מהעוגה וממשיך לספק ערך נוסף לעסקים, מה שמייצר עוד ועוד משרות לאנשים עם מיומנויות של מומחה קידום אתרים.

4. שחרר לחופשי את מפלצת העיצוב שבך

מקדם אתרים מקצועי לעולם לא מנתח קידום אורגני בחלל ריק. מקדם אתרים מומחה חייב להביא בחשבון את מכלול האתר של הלקוח או החברה, ולקחת בחשבון לא רק את המבנה אלא גם את חווית המשתמש ואת המראה והתחושה הכלליים מהאתר. לפיכך, תפקידו של מומחה קידום אתרים אינו מתרכז רק בכתיבת תוכן משכנע, איכותי ומותאם לאלגוריתם החיפוש של גוגל ככל שיהיה, הוא חייב בנוסף לאמן את העין שלו להיות רגישה לאסתטיקה ועיצוב אתרים. אין הרבה משרות שיאפשרו לכם להפעיל כל כך הרבה משרירי היצירתיות שלכם כפי שעושה מומחה קידום אתרים אורגני. בנימה אישית, אני מודה שזה החלק בעבודה שהכי מלהיב אותי.

5. כישורי קידום אתרים ניתנים להעברה

ברגע שרכשתם מיומנות קידום אתרים כלשהי, ואתם שולטים בעבודה עם כלי קידום אתרים כזה או אחר, אוטומטית אתם מהווים מועמדים אטרקטיבים למספר משרות אחרות בתעשיות ובעסקים מגוונים. לא מאמינים לי? תציצו רגע במודעת דרושים רנדומלית לתפקיד שאינו מומחה קידום אתרים. אני מבטיח לכם שתיאור התפקיד עדיין יציין דרישה למיומנויות בקידום אתרים, במספר לא מבוטל של משרות בתחומים כולל תקשורת, ניהול תוכן, שיווק, מדיה חברתית ועיתונאות.

מומחה קידום אתרים רשימת הבולטים בעולם נכון לשנת 2023

  • Martha van Berkel מרתה ואן ברקל
  • Terry Power טרי פאוור
  • Nick Frost ניק פרוסט
  • Dimitris Drakatos דימיטריס דראקאטוס
  • Eric Lancheres אריק לנצ'רס
  • Lee Witcher לי וויצ'ר – בודק קידום אתרים
  • Michael Pierce מייקל פירס – יועץ SEO @ NFG
  • Olga Zarzeczna אולגה זרזצ'נה – מייסדת @ SEOSLY.com
  • Amon Jones אמון ג'ונס – יועץ SEO וחלוץ
  • Charles Floate – יועץ SEO | אלוהי ה-SEO עונה על השאלה
  • Fabrice Canel – מנהל התוכנית הראשי @ Bing עונה על השאלה
  • Kevin Gibbons קווין גיבונס – מייסד @ Re:Signal
  •  ג'וליאן גולדי – מייסד @Julian Goldie SEO
  • סם הו – סמנכ"ל שיווק @ Ahrefs
  •  דיוויד ביין – מייסד @ Casting Cred
  •  מ'ג חוסיין – מייסד @ Magic PR
  •  ביל הרצל- מנכ"ל @Hartzer Consulting, LLC
  •  מרקו בנאווידס פרליני – מייסד @ Heavy Hitter Club Answers!
  •  רוס הדג'נס – מנכ"ל @Siege Media
  •  ברוס קליי – מנכ"ל @Bruce Clay, Inc.
  •  וויליאם ג'ונס – מנכ"ל @Google My Business SEO
  •  סיימון שניידרס – מנכ"ל @ Blue Array SEO
  •  ג'ון לינקולן – מנכ"ל @IgniteVisibility
  •  דניאל פולי קרטר – במאי @ אסרטיבי
  •  ג'ארט תומאס
  •  ריו צ'יבה, מייסד @ נושא
  •  Koray Tuğberk GÜBÜR – מייסד @ SEO הוליסטי, עונה על השאלות!
  •  ג'וליה נסטרטס – מנכ"לית @ JetOctopus, עונה על השאלות!
  •  Wil Reynolds – מייסד @Seer Interactive
  •  ג'ני אבובאיה seo-expert
  •  קרייג קמפבל
  •  מורדי אוברשטיין – ראש אגף תקשורת @Semrush תשובות!
  •  Towa Ghosh – ראש מחלקת SEO @ Hewlett Packard Enterprise
  • איך להפוך למומחה SEO: ניל פאטל – מייסד @ NP Digital
  •  רוס סימונדס – מייסד @ Foundation Digital
  •  ברנרד הואנג – מייסד @ Clearscope
  •  ליאו סולאס – מייסד @ מילות מפתח קופידון
  •  צ'ייס ריינר עשה כסף איש
  •  מנכ"ל Dawn Anderson @ BERTey SEO
  •  Loren Baker מייסד @ SEO Journal Journal
  •  ניק ג'ורדן, מייסד @ ClusterAI SEO
  •  Bhanu Ahluwalia, CMO @ Rank Math SEO
  •  רומן אדמיטה – מנהל SEO @BoostROAS
  •  Aleyda Solis – מייסדת @ Orainti | @Crawling Mondays מאת Aleyda
  •  סקיילר ריבס – מייסד @ Ardent Growth,
  •  אלי שוורץ – מחבר קידום אתרים בהובלת מוצרים
  •  Nathan Gotch – מייסד @ TrafficX Answers @Nathan Gotch
  •  Duane Forrester – VP Insights @ Yext
  •  Jo Priest – מייסד TopicalRelevance.com
  •  כריס פאלמר, יועץ SEO ויוטיובר
  •  מתיו קאפלה, מייסד – אלפאמטי
  •  מייקל קינג – מייסד @ iPullRank
  •  @איתמר בלאור יועץ קידום אתרים
  •  מיכל סוסקי – מייסדת שותפה @ קידום אתרים לגולשים
  •  ג'ים יו – מנכ"ל ומייסד @ BrightEdge
  •  קריסטינה אזרנקו – מייסדת שיווק סירופ תשובות!
  •  טום דנל – יועץ SEO @ Okta,
  •  ג'ייסון ברנרד – The Brand SERP Guy @ Kalicube, 
  •  אריק סיו – מייסד @ ClickFlow,
  •  ריאן סטיוארט, מחבר/מייסד @ תוכנית SEO, 
  •  מייסד רנד פישקין @ SparkToro & SEOmoz
  •  Chris Nichols Sr Mgr @ Cox Automotive
  •  קווין אינדיג מנהל קידום אתרים בספוטיפיי
  •  רובי ריצ'רדס, מייסד – RobbieRichards.com & Virayo Answers!
  •  דיקסון ג'ונס – מנכ"ל @ InLinks.net
  •  דן טאן ראש תחום קידום אתרים גלובלי @ Under Armour
  •  גרג גיפורד, סמנכ"ל חיפוש ב-SearchLab,
  •  Kyle Roof – מייסד שותף של קידום אתרים במתח גבוה ו-IMG,
  • ▷ איך להפוך למקצוען YouTube (SEO): רוב בלאסבאס, מנהל צמיחה @ TubeBuddy,
  •  Kirill Kronrod מנהל קידום אתרים גלובלי ואנליטיקס @ Adobe,
  •  מתיו וודוורד, מנהל @ לוגיסטיקת חיפוש, תשובות!
  •  בארי אדמס – מייסד @ Polemic Digital,
  •  לסלי קארות'רס, מנכ"ל @ The Search Guru
  •  קווין רו, מנכ"ל @ Purelinq & Rowe Digital,
  •  לילי ריי – מנהלת SEO @ Path Interactive Answers!
  •  Steve Toth – מייסד @ SEOnotebook.com
  •  Ted Kubaitis – מנכ"ל @ SEO Tool Lab
  •  קלינט באטלר, מנהל SEO @ Over the Top
  •  קרייג קמפבל, מאמן קידום אתרים, דובר ויועץ – תשובות!
  •  כריס טאב, מייסד המגדלור המקומי,
  •  Lemuel Park CTO/מייסד משותף של BrightEdge,
  •  ביל סלבסקי, מנהל SEO Research @ Go Fish Digital, תשובות!
  •  אריק ניוטון, סמנכ"ל שיווק @ Milestone

מומחה קידום אתרים- רשימת הבולטים בישראל נכון לשנת 2023

  • דניאל זריהן- הרבה שנים בתחום ראה כבר הכל
  • עשהאל דרייר- מומחה אופ פייג בניית קישורים ותוכן, ובעלים של אחת מחברות הקידום הגדולות בישראל
  • שמוליק דורינבאום- מומחה לקידום עסקים קטנים וגדולים ובעלים של כמה פלטפורמות שיווק בארץ
  • ניר אזולאי-  מומחה לקידום מקומי
  • חוליאן טרומפר- מומחה קידום אתרים ממומן
  • עופר אטלס- פרילנסר שהוא גם SEO EXPRET
  • אברהם רגבסקי-  מקצועי בתחום המשפטי, נסיעות, חופשות וחברות ניקיון
  • אלי סאסי- מומחה קידום מומומן
  • עידן בן חור- אופ פייג, און פייג'
  • אייל רחמים- און פייג' וקישורים

חברות קידום אתרים מומלצות בישראל 

  • Operad – אופרד- החברה מתמחה בשיווק דיגיטלי עם התמחות באיקומרס
  • SunHouse  סוכנות שיווק דיגיטלי גלובלית
  • אנגורה מדיה היא סוכנות שיווק דיגיטלי מובילה עבור תאגידים וסטארטפים 
  • Mobupps | Mobile advertising -חברת שיווק דיגיטלי המתמה בקידום ושיווק במובייל
  • חברה לשיווק דיגיטלי באינטרנט וקידום אתרים Inter-Dev – מתמחה בקידום אתרים טכנולוגים
  • ים שיווק דיגיטלי – מומחים בעלי ניסיון וקבלות בקידום אורגני לעסקים קטנים עד בינוניים 
  • SB-MEDIA – סוכנות בוטיק לקידום ממומן עסקים 

בחירת מומחה קידום אתרים

עבור בחירת קידום אתרים מקצועי צריך להבין את הנקודות הבאות:

  • שקלו את התקציב שלכם. התקציב שלכם הוא אחד הדברים הראשונים והחשובים שיש לקחת בחשבון כשאתם בוחרים במומחה לקידום אתרים.
  • קחו בחשבון את המומחיות שלהם.
  • קחו בחשבון את הרזומה שלהם.
  • קחו בחשבון את יכולות התקשורת שלהם.
  • קחו בחשבון את המיקום (זה טיפ אינדודואלי, יכול להיות מקדם אתרים מעולה בברזיל שיוכל לתקדם אתר בירוחם באופן שכל מקדם אורגני מהאזור רק היה חולם!
  • המלצות על מומחה קידום אתרים

חברות קידום אתרים

מקדם אורגני 

מקדמת אתרים

קידום אתרים seo

ניר אזולאי

מקדם אורגני

מקדמת אתרים -מומחית SEO

  • ליאת הספר- מתמחה בקידום אורגני ואסטרטגית תוכן
  • תמי לב – מקדמת אתרים ותיקה עם ניסיון והמלצות
  • מרינה אופנגיים- מקדמת אתרים מוסמכת 
  • ליאור ישנו- פרילנסרית לקידום אתר מומחית מקצועית ויסודית 
  • סוני גרטל – מומחית לקידום אתרים עם אתיקה עבור עורכי דין, רופאים ומקצועות הנדל"ן. יכולות גבוהות בתחומי: יחסי ציבור, מיתוג אישי, כתיבת תכנים וניהול מוניטין ברשת.
  • ליאור שפירא- מומחית תוכן, משפרת תהליכי מכירה באתרים, יכולות כתיבת קוד ו- INBOUND MARKETING.

תגיות: קידום אתרים seo, קידום אתרים מקצועי

מסקנות אחרונות עם מומחה קידום אתרים

לסיכום, עולם ה SEO הנו עולם לא פשוט, אנשים רבים חושבים שאם הם יצרכו כמה סרטונים ביוטיב וכמה מאמרים לקידום אתרים יהיה להם את מה שנדרש לקידום מקצועי של האתר. עברנו על הקישורים שמומחה קידום אתרים אורגני צריך בימנו. ניסיון, תקשורת, הסתגלות, ראש שיווקי וידע מקצועי.

שיחת ייעוץ עם מומחה קידום אתרים בגוגל תחסוך לכם זמן וכסף רב. אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר באתר אשמח לעזור לכם בכל נושא בתחום קידום אתרים אורגני וקידום סרטונים ביוטיוב.

4.9/5 - 13 דירוגים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *