עדכון AI Overviews של גוגל – דוח מקיף

מה זה AI OVERVIEWS ואיך להופיע שם
מוביל דעה בתחום ה-AI וה-SEO

מבוא

דוח זה מציג סקירה מקיפה של עדכון AI Overviews של גוגל, שהושק לראשונה בשנת 2024 והורחב משמעותית במאי 2025. הדוח מתמקד בהיבטים שונים של העדכון, כולל השפעתו על SEO, חווית המשתמש, היבטים טכניים, יתרונות וחסרונות, ואסטרטגיות התאמה לעסקים ואתרים. הדוח מבוסס על מידע רשמי מגוגל, ניתוח מקורות מהימנים בתעשייה, והשוואה לצילום מסך שסופק על ידי המשתמש.

🚀 קחו את העסק שלכם לשלב הבא עם עדכון AI Overviews של גוגל – דו...

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם עבור שירותי עדכון AI Overviews של גוגל – דו...!

סקירה כללית של AI Overviews

AI Overviews הוא פיתוח משמעותי בחיפוש גוגל המשתמש בבינה מלאכותית גנרטיבית כדי לספק תקצירים מקיפים בתוצאות החיפוש. תקצירים אלה מופיעים בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש ומספקים מידע מסוכם ממגוון מקורות ברשת, יחד עם קישורים לאתרים רלוונטיים.

התכונה מיועדת לעזור למשתמשים למצוא מידע בקלות ובמהירות, במיוחד עבור שאלות מורכבות או נושאים שדורשים סינתזה של מידע ממקורות שונים. לפי גוגל, AI Overviews הוא אחד מהשקות המוצרים המוצלחות ביותר בחיפוש גוגל בעשור האחרון.

עדכונים אחרונים (מאי 2025)

בכנס המפתחים השנתי של גוגל (Google I/O) במאי 2025, החברה הכריזה על הרחבה משמעותית של AI Overviews:

  1. הרחבת זמינות גלובלית: AI Overviews זמין כעת ביותר מ-200 מדינות ואזורים וביותר מ-40 שפות, כולל ערבית, סינית, מלאית, אורדו ועברית.
  2. שיפורים במודל ה-AI: גוגל הטמיעה גרסה מותאמת של Gemini 2.5, המודל המתקדם ביותר שלה, ב-AI Overviews בארה"ב, מה שמאפשר למערכת להתמודד עם שאלות מורכבות יותר.
  3. נתוני שימוש: לפי גוגל, בשווקים הגדולים כמו ארה"ב והודו, AI Overviews מניע עלייה של יותר מ-10% בשימוש בגוגל עבור סוגי השאלות שמציגות AI Overviews.
  4. מהירות תגובה: גוגל מדגישה שAI Overviews מספק את תגובות ה-AI המהירות ביותר בתעשייה.
  5. "Organized with AI": תכונה חדשה שמשתמשת ב-AI כדי לקבץ את תוצאות החיפוש לנושאים המוצגים לאורך כל העמוד, במקום תקציר AI יחיד בחלק העליון של העמוד. תכונה זו זמינה כרגע רק בארה"ב ובאנגלית.

מצב מוד AI (AI Mode)

אחד החידושים המשמעותיים ביותר שהוכרזו הוא "AI Mode" (מצב AI) בחיפוש גוגל:

  1. השקה רשמית: לאחר תקופת בדיקה ב-Labs, AI Mode הושק רשמית בארה"ב במאי 2025.
  2. יכולות מתקדמות: AI Mode מציע חוויית חיפוש AI מקיפה יותר, עם יכולות הנמקה ומולטימודליות מתקדמות יותר, ואפשרות להעמיק באמצעות שאלות המשך וקישורים מועילים לאתרים.
  3. טכנולוגיית Query Fan-out: AI Mode משתמש בטכניקה שמפצלת את השאלה לתת-נושאים ומבצעת מספר רב של שאילתות בו-זמנית, מה שמאפשר לחיפוש לצלול עמוק יותר לתוך הרשת.
  4. יכולות עתידיות: גוגל הציגה יכולות מתקדמות שיגיעו ל-AI Mode בחודשים הקרובים:
    • Deep Search: יכולת מחקר מעמיקה שיכולה לבצע מאות חיפושים, לנתח מידע ממקורות שונים, וליצור דוח ברמת מומחה עם ציטוטים מלאים תוך דקות.
    • Search Live: יכולת שמשלבת את הטכנולוגיה של Project Astra, המאפשרת למשתמשים לדבר עם החיפוש על מה שהם רואים בזמן אמת באמצעות המצלמה.
    • יכולות סוכן (Agentic capabilities): יכולות מבוססות על Project Mariner שיכולות לעזור למשתמשים לבצע משימות כמו רכישת כרטיסים, הזמנת מסעדות ותורים מקומיים.
    • AI shopping partner: חוויית קניות חדשה שמשלבת את יכולות מודל Gemini עם Shopping Graph של גוגל.
    • הקשר אישי: בקרוב, AI Mode יציע המלצות מותאמות אישית בהתבסס על חיפושים קודמים, עם אפשרות לחבר אפליקציות גוגל אחרות כמו Gmail.

השפעה על SEO

עדכון AI Overviews ו-AI Mode משנים משמעותית את נוף ה-SEO:

  1. ירידה בקליקים: לפי נתונים מ-BrightEdge, בעוד שהתרשמויות החיפוש עלו ב-49% בהשוואה לשנה שעברה, שיעורי הקליקים (CTR) ירדו ב-30%. זה מצביע על כך שיותר משתמשים מקבלים את המידע שהם צריכים ישירות מתקצירי ה-AI מבלי ללחוץ על תוצאות.
  2. חיפושים "ללא קליקים" (Zero-click searches): התופעה של חיפושים ללא קליקים, שבהם משתמשים מקבלים את המידע שהם צריכים ישירות מדף תוצאות החיפוש, הולכת ומתרחבת עם AI Overviews.
  3. איכות הקליקים: גוגל טוענת שכאשר אנשים כן לוחצים על אתר מדפי תוצאות חיפוש עם AI Overviews, הקליקים הם באיכות גבוהה יותר, כאשר המשתמשים נוטים יותר לבלות זמן רב יותר באתר. זאת מכיוון שתוצאות ה-AI עשויות לתת לאנשים יותר הקשר על נושא כללי, ולהציג קישורים תומכים רלוונטיים יותר.
  4. דגש על תוכן ייחודי ואיכותי: גוגל ממשיכה להדגיש את החשיבות של תוכן ייחודי, לא-סחורה, שמספק ערך אמיתי למבקרים. עם AI Overviews, המשתמשים שואלים שאלות ארוכות וספציפיות יותר, כמו גם שאלות המשך כדי להעמיק עוד יותר.
  5. חשיבות מבנה הדף: חוויית דף טובה הופכת חשובה עוד יותר, כולל תצוגה טובה במכשירים שונים, זמן תגובה מהיר, והבחנה קלה בין תוכן עיקרי לתוכן אחר.
  6. בקרת נראות: גוגל מאפשרת לבעלי אתרים לשלוט במה שמופיע ברשימות שלה, כולל בפורמטים של AI, באמצעות תגיות כמו nosnippet, data-nosnippet, max-snippet, או noindex.
  7. חשיבות נתונים מובנים: נתונים מובנים (Structured data) הופכים חשובים עוד יותר, כל עוד הם תואמים את התוכן הנראה בדף.
  8. מולטימודליות: תמיכה בתוכן טקסטואלי עם תמונות ווידאו איכותיים הופכת חשובה יותר עבור חיפושים מולטימודליים.

השפעה על חווית המשתמש

AI Overviews ו-AI Mode משנים משמעותית את חווית המשתמש בחיפוש גוגל:

  1. שאלות מורכבות יותר: משתמשים שואלים שאלות ארוכות, מורכבות ומולטימודליות יותר, כולל שאלות המשך.
  2. שביעות רצון גבוהה יותר: לפי גוגל, משתמשים שמשתמשים ב-AI Overviews מרוצים יותר מהתוצאות שלהם ומחפשים לעתים קרובות יותר.
  3. עלייה בשימוש: בשווקים הגדולים כמו ארה"ב והודו, AI Overviews מניע עלייה של יותר מ-10% בשימוש בגוגל עבור סוגי השאלות שמציגות AI Overviews.
  4. מהירות תגובה: גוגל מדגישה שAI Overviews מספק את תגובות ה-AI המהירות ביותר בתעשייה, מה שחשוב לחווית המשתמש.
  5. אינטראקטיביות מוגברת: עם AI Mode, משתמשים יכולים לנהל שיחות מתמשכות, לשאול שאלות המשך, ולקבל תשובות מעמיקות יותר.
  6. יכולות מולטימודליות: משתמשים יכולים לחפש באמצעות טקסט, תמונות, וקול, ובקרוב גם באמצעות המצלמה בזמן אמת.
  7. אוטומציה של משימות: עם היכולות הסוכניות (Agentic capabilities) הקרובות, משתמשים יוכלו לבצע משימות כמו רכישת כרטיסים והזמנת מסעדות ישירות מהחיפוש.
  8. התאמה אישית: בקרוב, AI Mode יציע המלצות מותאמות אישית בהתבסס על חיפושים קודמים ואפליקציות גוגל אחרות.

היבטים טכניים

מבחינה טכנית, AI Overviews ו-AI Mode מבוססים על מספר טכנולוגיות מתקדמות:

  1. מודלים מתקדמים: גוגל משתמשת בגרסה מותאמת של Gemini 2.5, המודל המתקדם ביותר שלה, ב-AI Overviews ו-AI Mode בארה"ב.
  2. טכניקת Query Fan-out: AI Mode משתמש בטכניקה שמפצלת את השאלה לתת-נושאים ומבצעת מספר רב של שאילתות בו-זמנית, מה שמאפשר לחיפוש לצלול עמוק יותר לתוך הרשת.
  3. יכולות הנמקה מתקדמות: AI Mode מציע יכולות הנמקה מתקדמות יותר, שיכולות לנתח מידע ממקורות שונים ולספק תשובות מקיפות.
  4. מולטימודליות: המערכת יכולה לעבד ולהבין טקסט, תמונות, וקול, ובקרוב גם וידאו בזמן אמת.
  5. דרישות טכניות לאתרים: אתרים צריכים לעמוד בדרישות הטכניות של גוגל לחיפוש, כולל וידוא שהגוגלבוט אינו חסום, שהדף עובד (גוגל מקבלת קוד סטטוס HTTP 200 (success)), ושהדף כולל תוכן שניתן לאינדוקס.
  6. תגיות בקרת נראות: בעלי אתרים יכולים להשתמש בתגיות כמו nosnippet, data-nosnippet, max-snippet, או noindex כדי לשלוט בנראות שלהם בפורמטים של AI.
  7. נתונים מובנים: נתונים מובנים (Structured data) חשובים לשיתוף מידע על התוכן בצורה קריאה למכונה שהמערכות של גוגל מתחשבות בה.

יתרונות וחסרונות

יתרונות

  1. חווית משתמש משופרת: משתמשים יכולים לקבל תשובות מקיפות לשאלות מורכבות במהירות, מבלי לצטרך לחפש במספר אתרים.
  2. עלייה בשימוש בחיפוש: גוגל מדווחת על עלייה של יותר מ-10% בשימוש בחיפוש עבור סוגי השאלות שמציגות AI Overviews.
  3. תשובות מהירות: AI Overviews מספק את תגובות ה-AI המהירות ביותר בתעשייה.
  4. הצגת מגוון מקורות: AI Overviews מציג קישורים במגוון דרכים, ומציג מגוון רחב יותר של מקורות בדף התוצאות.
  5. איכות קליקים גבוהה יותר: כאשר אנשים כן לוחצים על אתר, הקליקים הם באיכות גבוהה יותר, עם משתמשים שנוטים לבלות זמן רב יותר באתר.
  6. יכולות מולטימודליות: משתמשים יכולים לחפש באמצעות טקסט, תמונות, וקול, ובקרוב גם באמצעות המצלמה בזמן אמת.
  7. אוטומציה של משימות: עם היכולות הסוכניות הקרובות, משתמשים יוכלו לבצע משימות כמו רכישת כרטיסים והזמנת מסעדות ישירות מהחיפוש.

חסרונות

  1. ירידה בקליקים: שיעורי הקליקים (CTR) ירדו ב-30%, מה שעלול להשפיע לרעה על תנועה לאתרים.
  2. חיפושים "ללא קליקים": התופעה של חיפושים ללא קליקים הולכת ומתרחבת, מה שעלול להפחית את התנועה לאתרים.
  3. אתגרים ל-SEO: בעלי אתרים ומומחי SEO צריכים להתאים את האסטרטגיות שלהם לנוף החדש.
  4. דיוק המידע: כפי שגוגל מציינת, AI גנרטיבי הוא טכנולוגיה ניסיונית, ולפעמים עלולה לספק מידע פוגעני או לא מדויק.
  5. תלות במודלים של גוגל: התוצאות תלויות במודלים של גוגל, שעלולים להיות מוטים או לא מדויקים בתרחישים מסוימים.
  6. השפעה על מפרסמים: ירידה בקליקים עלולה להשפיע על הכנסות מפרסום עבור אתרים שמסתמכים על תנועה אורגנית.
  7. זמינות מוגבלת: חלק מהתכונות המתקדמות יותר, כמו AI Mode, זמינות כרגע רק בארה"ב ובאנגלית.

אסטרטגיות התאמה לעסקים ואתרים

כדי להצליח בעידן של AI Overviews ו-AI Mode, עסקים ואתרים צריכים לשקול את האסטרטגיות הבאות:

  1. התמקדות בתוכן ייחודי ואיכותי: יצירת תוכן ייחודי, לא-סחורה, שמספק ערך אמיתי למבקרים הופכת חשובה עוד יותר.
  2. אופטימיזציה לשאלות ארוכות וספציפיות: התאמת התוכן לשאלות ארוכות וספציפיות יותר, כמו גם לשאלות המשך.
  3. שיפור חווית הדף: וידוא שהדפים מציגים היטב במכשירים שונים, עם זמן תגובה מהיר, והבחנה קלה בין תוכן עיקרי לתוכן אחר.
  4. שימוש בבקרות נראות: שימוש בתגיות כמו nosnippet, data-nosnippet, max-snippet, או noindex כדי לשלוט בנראות בפורמטים של AI.
  5. יישום נתונים מובנים: יישום נתונים מובנים (Structured data) שתואמים את התוכן הנראה בדף.
  6. תמיכה בתוכן מולטימודלי: תמיכה בתוכן טקסטואלי עם תמונות ווידאו איכותיים.
  7. מדידת ערך מלא של ביקורים: התמקדות במדדים מעבר לקליקים, כמו מכירות, הרשמות, קהל מעורב יותר, או חיפושי מידע על העסק.
  8. התפתחות עם המשתמשים: הבנה שהחיפוש תמיד מתפתח כי צרכי האנשים תמיד מתפתחים, והתאמת האסטרטגיות בהתאם.
  9. אופטימיזציה לקליקים איכותיים: התמקדות באיכות הקליקים במקום בכמות, עם תוכן שמעודד מעורבות עמוקה יותר.
  10. שמירה על מידע עדכני: וידוא שהמידע ב-Merchant Center ו-Business Profile מעודכן.
צילום מסך של ה AI הגנרטיבי של גוגל
צילום מסך של ה AI הגנרטיבי של גוגל

ניתוח צילום המסך

צילום המסך שסופק על ידי המשתמש מדגים את היישום של AI Overviews בשפה העברית, עם חיפוש על "מערכת ניהול לידים GPR". הניתוח המפורט של צילום המסך מראה:

  1. סמל AI: בצד שמאל של התוצאה השנייה מופיע סמל "סקירת AI" (AI Overview) עם אייקון כחול, המציין שהתוצאה הזו היא תקציר שנוצר על ידי בינה מלאכותית.
  2. מבנה התקציר: התקציר כולל הגדרה ברורה של מערכת ניהול לידים (Lead Management System), הסבר על הפונקציונליות, וקישורים לאתרים רלוונטיים.
  3. שאלות נפוצות: מתחת לתקציר מופיעות שאלות נפוצות כמו "מה עושה מערכת ניהול לידים?", "איסוף לידים:", ו"ארגון לידים:", עם תשובות קצרות.
  4. התאמה לתיעוד הרשמי: צילום המסך תואם את התיאור בתיעוד הרשמי של גוגל, שמציין שתקצירי AI יופיעו כאשר המערכת מזהה שאלה שבה AI גנרטיבי יכול להועיל.
  5. תמיכה בשפה העברית: התקציר מופיע בעברית, מה שתואם את ההרחבה האחרונה של גוגל לתמיכה ביותר מ-40 שפות.

צילום המסך מדגים היטב את היישום של עדכון AI Overviews של גוגל בשפה העברית, ומציג את היכולת של המערכת לספק תשובות מקיפות ומאורגנות לשאלות מורכבות, תוך שילוב מידע ממקורות שונים.

סיכום

עדכון AI Overviews ו-AI Mode של גוגל מייצגים שינוי משמעותי באופן שבו אנשים משתמשים בחיפוש גוגל. עם הרחבה ליותר מ-200 מדינות ואזורים וביותר מ-40 שפות, והשקת AI Mode בארה"ב, גוגל ממשיכה לקדם את החיפוש מעבר למידע לאינטליגנציה.

בעוד שהעדכונים מציעים יתרונות משמעותיים למשתמשים, כמו תשובות מקיפות ומהירות לשאלות מורכבות, הם גם מציבים אתגרים לבעלי אתרים ומומחי SEO, עם ירידה בקליקים ועלייה בחיפושים "ללא קליקים".

עסקים ואתרים צריכים להתאים את האסטרטגיות שלהם לנוף החדש, עם דגש על תוכן ייחודי ואיכותי, חווית דף טובה, ומדידת ערך מלא של ביקורים מעבר לקליקים. עם התפתחות החיפוש, חשוב להבין שהשינוי הזה מייצג הזדמנויות חדשות, עם משתמשים שמשתמשים בחיפוש יותר, שואלים שאלות חדשות ומורכבות יותר, ומרוצים יותר מהתוצאות שלהם.

מקורות

  1. Google Blog. (2025, May 20). AI in Search: Going beyond information to intelligence. https://blog.google/products/search/google-search-ai-mode-update/
  2. Google Blog. (2025, May 20 ). AI Overviews expand to over 200 countries and territories, more than 40 languages. https://blog.google/products/search/ai-overview-expansion-may-2025-update/
  3. Google Developers. (2025, May 21 ). Top ways to ensure your content performs well in Google's AI experiences on Search. https://developers.google.com/search/blog/2025/05/succeeding-in-ai-search
  4. Google Support. (2025 ). איך מוצאים מידע בקלות ובמהירות בעזרת תקצירים מ-AI בחיפוש Google. https://support.google.com/websearch/answer/14901683?hl=iw
  5. Search Engine Land. (2025, May ). New Google AI Overviews data: Search clicks fell 30% in last year. https://searchengineland.com/google-ai-overviews-search-clicks-fell-report-455498
  6. Search Engine Land. (2025, May ). Google AI Overviews expand to more users. https://searchengineland.com/google-ai-overviews-expands-to-more-users-455651
  7. Ars Technica. (2025, May ). Zero-click searches: Google's AI tools are the culmination of its hubris. https://arstechnica.com/google/2025/05/zero-click-searches-googles-ai-tools-are-the-culmination-of-its-hubris/
  8. The Guardian. (2025, May 20 ). Google unveils 'AI Mode' in the next phase of its journey to change search. https://www.theguardian.com/technology/2025/may/20/google-ai-mode-search-engine-developers-conference
  9. CBS News. (2025, May ). What is AI Mode, Google's new artificial intelligence search. https://www.cbsnews.com/news/what-is-ai-mode-google-ai-search/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מדיניות פרטיות

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות - התשפ"ד 2024

תאריך עדכון המדיניות: אוגוסט 2025 | בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות

היי! 👋 אנחנו ב-GPR שמחים שהגעתם לאתר שלנו. הפרטיות שלכם חשובה לנו מאוד, ואנחנו רוצים להיות שקופים לחלוטין לגבי איך אנחנו מטפלים במידע שלכם.

עם כניסתו לתוקף של תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות (התשפ\\\"ד 2024), אנחנו לא רק עומדים בכל הדרישות החוקיות - אנחנו שואפים להיות הסטנדרט הזהב בישראל לגבי הגנת הפרטיות. למה? כי זה פשוט הדבר הנכון לעשות! 🌟

הנה העסקה: אתם לא חייבים לתת לנו שום מידע אישי. אבל אם אתם בוחרים לעשות זאת (למשל, כדי שנוכל לעזור לכם עם שיווק דיגיטלי), אנחנו מתחייבים להגן עליו כמו על זהב 🛡️

❤️ אני מאשר/ת שקראתי והבנתי את מדיניות הפרטיות של GPR, אני מעל גיל 18, ואני מרגיש/ה בטוח/ה לתת לכם לטפל במידע שלי בהתאם למה שכתוב כאן.

תוכן עניינים
  • מי אנחנו - מידע כללי
  • מידע אישי - הגדרות
  • איסוף מידע - מה ואיך
  • מדיניות Cookies וטכנולוגיות דומות
  • שימוש במידע - למה ואיך
  • שיתוף מידע עם צדדים שלישיים
  • הסכמה ואי הסכמה
  • זכויות המשתמש
  • תקופת שמירת מידע
  • אבטחת מידע
  • פרטיות קטינים
  • יצירת קשר ובעלות על המאגר
מי אנחנו - בואו נכיר! 😊

שלום וברוכים הבאים לבית שלנו ברשת! 🏠 אנחנו GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי, צוות של מומחים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים שפשוט אוהבים מה שהם עושים. האתר שלנו https://seoagency.co.il הוא המקום שבו אנחנו חולקים את הידע שלנו ועוזרים לעסקים לגדול ברשת.

מי אנחנו בקצרה:
  • החברה שלנו: GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי
  • הבית שלנו ברשת: https://seoagency.co.il
  • הממונה על הפרטיות (זה גם המנכ\\\"ל): גיל רותם
  • רוצים לדבר איתנו? GPRCOIL@GMAIL.COM
  • איפה אנחנו: ירושלים הקדושה ❤️

אנחנו מאמינים שכל אדם זכאי לפרטיות מלאה ברשת. לא משנה אם אתם פשוט מבקרים באתר כדי לקרוא מאמר, משאירים תגובה, או רוצים לשמוע עלינו יותר - הפרטיות שלכם קדושה בעינינו! זה לא רק משפט יפה - זה באמת מה שאנחנו מאמינים ולפי זה אנחנו פועלים 💪

עד כמה אנחנו רציניים בקשר לזה?

ברצינות המקסימלית! מדיניות הפרטיות הזאת לא רק עומדת בכל הדרישות החוקיות החדשות (ואנחנו גאים בזה!), אלא גם כתובה בשפה ברורה וחברותית כי אנחנו חושבים שמגיע לכם להבין בדיוק מה קורה עם המידע שלכם.

ההסכם שלנו איתכם

השימוש באתר הזה אומר שאתם מסכימים למדיניות הפרטיות שלנו. אבל אל תדאגו - אם משהו לא ברור, אנחנו כאן לענות על כל שאלה! פשוט תכתבו לנו 📧

מה זה \\\"מידע אישי\\\"? בואו נסביר! 📚

אוקיי, אז קודם כל - מה זה בעצם \\\"מידע אישי\\\"? זה לא משהו מסובך! בעצם זה כל דבר שיכול להגיד למישהו מי אתם. החוק החדש (תיקון 13) מגדיר את זה באופן מאוד ברור:

דוגמאות למידע אישי (הרשימה הפשוטה):
  • השם שלכם (ברור, נכון? 😊)
  • האימייל שלכם
  • מספר הטלפון שלכם
  • כתובת ה-IP של המחשב/נייד (זה מספר שמזהה את הממתסב שלכם)
  • איך אתם גולשים באתר (איזה דפים, כמה זמן וכד\\\')
  • מה שאתם כותבים בטפסי יצירת קשר
  • התגובות שאתם משאירים באתר

בקיצור - אם משהו יכול להוביל אלייכם באופן אישי, זה נחשב מידע אישי. אנחנו מתייחסים לכל המידע הזה עם כבוד מקסימלי וזהירות מקסימלית! 🛡️

איך אנחנו אוספים מידע (ומתי ולמה) 🤝

בואו נדבר בכנות - מתי ואיך אנחנו אוספים מידע עליכם? אנחנו נותנים לכם את התמונה המלאה בלי \\\"אותיות קטנות\\\":

מידע שאתם נותנים לנו ברצון (כי אתם רוצים!) 💝
  • טפסי יצירת קשר: כשאתם רוצים לדבר איתנו על פרויקט או שאלה - השם, אימייל, טלפון והודעה שלכם
  • תגובות באתר: כשאתם משתפים את הדעה שלכם על מאמר (אנחנו אוהבים תגובות! 😊)
  • הרשמה לניוזלטר: כשאתם רוצים לקבל את העדכונים הכי חמים שלנו על שיווק דיגיטלי
  • העלאת תמונות: אם אתם משתפים תמונות באתר (אנחנו לא שומרים מידע על המיקום שלכם מהתמונות)
מידע שנאסף אוטומטית (זה טכני, אבל נסביר!) ⚙️
  • איך אתם גולשים: איזה דפים אתם אוהבים, כמה זמן אתם נשארים, מאיזה דפדפן אתם משתמשים
  • כתובת IP: זה כמו כתובת דיגיטלית של המחשב שלכם (צריך לנו כדי שהאתר יעבוד!)
  • קבצי יומן: מידע טכני שעוזר לנו לשמור על האתר בטוח ותקין
השותפים החיצוניים שלנו (השירותים המגניבים) 🌟
  • Gravatar: זה מה שמביא את תמונת הפרופיל שלכם לתגובות (אופציונלי לגמרי!)
  • YouTube ו-Vimeo: כשאנחנו מציגים סרטונים מגניבים באתר
  • Google Fonts: זה מה שעושה את הגופנים באתר יפים וקריאים

הדבר החשוב להבין: כל המידע הטכני הזה נחוץ כדי שהאתר יעבוד טוב ויהיה בטוח. זה לא שאנחנו צריכים את זה כדי לרגל אחריכם - זה פשוט איך אתרים עובדים! אנחנו משתמשים במידע הזה רק כדי לתת לכם חוויה טובה ולשמור על האתר בטוח 🔒

בואו נדבר על עוגיות! 🍪 (לא הסוג הטעים)

אז מה זה בעצם עוגיות (Cookies)? אלה קבצים קטנטנים שנשמרים במחשב או בנייד שלכם ועוזרים לנו לזכור אתכם ולתת לכם חוויה טובה יותר באתר. בואו נפרק את זה לכם:

איזה סוג עוגיה?בשביל מה?כמה זמן?האם חובה?
עוגיות בסיסיותכדי שהאתר יעבוד (ללא זה פשוט לא עובד!)עד שתסגרו את הדפדפןכן, חובה
עוגיות תגובותלזכור את השם שלכם בתגובות (נוחות!)שנה אחתאופציונלי
Google Analyticsלהבין איך אתם משתמשים באתר (אנונימית!)עד שנתייםנשמח להסכמה
עוגיות שיווקלהציג לכם תוכן רלוונטיעד שנהרק אם אתם רוצים
איך אתם שולטים על העוגיות? 🎛️

אתם הבוסים! אתם יכולים לחסום, למחוק או לנהל את כל העוגיות דרך הדפדפן שלכם. זה פשוט!

מקורות מידע מועילים:

רק שתדעו: אם תחסמו את כל העוגיות, יכול להיות שחלק מהדברים באתר לא יעבדו כל כך חלק. זה לא הסוף העולם, אבל החוויה עלולה להיות פחות נעימה 😅

שימוש במידע - למה ואיך

שימושנו במידע אישי נעשה רק בהתאם למטרות הבאות:

מתן שירותים
  • מענה לפניות ובקשות שירות
  • מתן הצעות מחיר מותאמות
  • ביצוע פרויקטים והתקשרויות
  • תמיכה טכנית ושירותי לקוחות
תקשורת ושיווק
  • שליחת ניוזלטר ועדכונים (רק לרשומים)
  • התראות על שירותים חדשים
  • קמפיינים שיווקיים מותאמים
  • פנייה יזומה ללקוחות קיימים
שיפור השירות
  • ניתוח התנהגות משתמשים באתר
  • שיפור חוויית המשתמש
  • פיתוח שירותים וכלים חדשים
  • זיהוי ומניעת תגובות זבל
דרישות חוקיות
  • תיעוד לצורכי רגולציה
  • הגנה משפטית
  • עמידה בדרישות רשויות
שיתוף מידע עם צדדים שלישיים

אנו נעביר את המידע האישי שמסרתם לנו לצדדים שלישיים רק במקרים הבאים:

נותני שירות טכניים
  • שירותי אחסון ענן: אחסון גיבויים מאובטחים
  • שירותי אימייל: משלוח ניוזלטרים והודעות
  • שירותי אנליטיקס: Google Analytics לניתוח תעבורה
  • מניעת זבל: שירותים אוטומטיים לזיהוי תגובות זבל
שירותים חיצוניים באתר
  • YouTube (Google LLC): הטמעת סרטונים
  • Vimeo Inc.: הטמעת סרטונים
  • Google Fonts: גופני אינטרנט
  • Gravatar (Automattic): תמונות פרופיל
דרישות חוק
  • צו בית משפט או הוראת רשות מוסמכת
  • הגנה על זכויותינו החוקיות
  • מניעת הונאה או פעילות בלתי חוקית

העברת מידע לחו\\\"ל: חלק מהצדדים השלישיים (Google, YouTube, Vimeo) פועלים מחוץ לישראל, בעיקר בארה\\\"ב ואירופה. אנו נוקטים באמצעים מתאימים להבטחת הגנת המידע גם לאחר העברתו לחו\\\"ל.

התחייבותנו: אנו לא מוכרים או משכירים מידע אישי לצדדים שלישיים למטרות מסחריות. כל העברת מידע נעשית אך ורק לצורך השגת המטרות המפורטות במדיניות זו.

הסכמה ואי הסכמה

מחובתנו להדגיש כי אינך מחויב/ת למסור לנו מידע אישי, וכי כל מסירת מידע אישי נעשית מתוך בחירתך החופשית להשתמש באתר ו/או ליצור קשר בדרכים אחרות.

משמעות ההסכמה:

שימושך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות הנוכחית זאת לרבות איסוף, עיבוד ושיתוף המידע האישי כמפורט בה.

משמעות אי-הסכמה:
  • ללא מסירת פרטי קשר, לא נוכל להשיב לפניות או לספק מידע נוסף
  • אי מסירת פרטים בטפסי הרשמה עלולה למנוע קבלת עדכונים שיווקיים
  • אי הסכמה לשימוש בעוגיות עשויה להגביל את יכולתנו להציג תוכן מותאם אישית
  • ללא הסכמה לתגובות, לא תוכלו להשתתף בדיונים באתר
שינויים במדיניות

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן את מדיניות הפרטיות בכל עת. המשך שימוש באתר לאחר עדכון המדיניות ייחשב כהסכמה למדיניות העדכנית. אנו ננקוט באמצעים סבירים לעדכן על שינויים מהותיים במדיניות.

זכויות המשתמש

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות, יש לכם הזכויות הבאות:

זכויותיכם המלאות:
  • זכות עיון: לקבל מידע על הנתונים השמורים עליכם
  • זכות תיקון: לבקש תיקון מידע שגוי או לא מדויק
  • זכות מחיקה: לבקש מחיקת המידע שלכם (\\\"הזכות להישכח\\\")
  • זכות הגבלה: להגביל את השימוש במידע במקרים מסוימים
  • זכות ניידות: לקבל את המידע בפורמט מובנה וניתן להעברה
  • זכות התנגדות: להתנגד לעיבוד מידע למטרות שיווק
  • זכות ביטול הסכמה: לבטל הסכמה שניתנה בעבר
איך להפעיל את זכויותיכם?

ניתן לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • שליחת אימייל ל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • מילוי טופס יצירת קשר באתר
  • פנייה בכתב
זכויות ספציפיות באתר
  • תגובות: ביכולתכם לערוך או למחוק תגובות שהשארתם
  • חשבון משתמש: במידה ויש לכם חשבון, תוכלו לעדכן את המידע האישי בכל עת
  • ניוזלטר: ביכולתכם לבטל מנוי בכל עת באמצעות הקישור בהודעות

זמן תגובה: אנו מתחייבים להגיב לבקשותיכם תוך 30 יום ממועד הפנייה. לפניות כלליות נגיב תוך 48 שעות.

במקרה של חוסר שביעות רצון מטיפולנו בפנייתכם, תוכלו לפנות לרשות הגנת הפרטיות: https://www.gov.il/he/pages/contact_us_1

תקופת שמירת מידע

אנו שומרים את המידע שלכם לתקופות הבאות:

לפי סוג מידע
  • פניות שירות: עד 3 שנים מתום מתן השירות
  • תגובות באתר: ללא הגבלת זמן (לזיהוי תגובות זבל)
  • מנויי ניוזלטר: עד לביטול המנוי
  • נתוני אנליטיקה: עד 26 חודשים (ברירת מחדל של Google)
  • עוגיות: לפי ההגדרות שבחרתם (עד שנה)
  • טפסי יצירת קשר: 90 יום (מחיקה אוטומטית)
מחיקה אוטומטית

במקרים הבאים המידע יימחק באופן אוטומטי:

  • בתום התקופה שנקבעה לכל סוג מידע
  • לאחר ביטול הסכמה למשתמשי ניוזלטר
  • בעקבות בקשה מפורשת למחיקה
  • טפסי יצירת קשר - מחיקה אוטומטית כל 90 יום

שמירה לצרכים חוקיים: מידע שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות יישמר בהתאם לדרישות החוק גם לאחר בקשת מחיקה.

אבטחת מידע

אנו מפעילים מערכות ונהלים מתקדמים על מנת להגן על המידע האישי של המשתמשים באתר:

אמצעים טכניים
  • הצפנה: כל המידע מועבר בחיבור מוצפן (SSL/HTTPS)
  • חומות אש: הגנה מפני גישה לא מורשית
  • גיבויים מאובטחים: גיבוי קבוע ובטוח של כל הנתונים
  • עדכוני אבטחה: עדכון שוטף של כל המערכות
אמצעים ארגוניים
  • גישה מוגבלת למידע לעובדים מורשים בלבד
  • הדרכות אבטחת מידע לכל הצוות
  • נהלי עבודה קפדניים לטיפול במידע רגיש
  • מעקב וניטור פעילות במערכות

הגבלות אבטחה: חשוב להבהיר כי אתרי אינטרנט ומערכות ממוחשבות אינן יכולות להיות מאובטחות ב-100%. לכן, אין אנו יכולים להבטיח חסינות מוחלטת מפני סיכוני אבטחה או גישה ללא הרשאה למידע. אנו לא נהיה אחראים לנזק שיגרם ככל שיגרם למשתמשים ו/או לכל גורם אחר.

פרטיות קטינים

האתר מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה, ואין בכוונתנו לאסוף מידע אישי על משתמשים מתחת לגיל זה.

מדיניות לגבי קטינים:
  • איננו אוספים במודע מידע אישי מקטינים מתחת לגיל 18
  • שימוש באתר על ידי קטינים מותר רק בהשגחת הורים
  • הורים אחראים לפעילות ילדיהם באתר
  • במקרה של איסוף מידע מקטין ללא הסכמת הורים, נמחק אותו מיידית

להורים: אם אתם מאמינים שילדכם שיתף מידע אישי באתר שלנו, אנא צרו עימנו קשר מיידית ונמחק את המידע.

יצירת קשר ובעלות על המאגר

GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי הינה בעלת השליטה במאגרי המידע בכל הנוגע לפעילות המתוארת במדיניות זו.

ממונה על הגנת הפרטיות
  • שם: גיל רותם
  • אימייל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • אתר: https://seoagency.co.il
  • עיר: ירושלים
פניות ותלונות

בכל פנייה/בקשה/תלונה/שאלה/הצעת ייעול בנוגע למדיניות זו, אנא צרו עימנו קשר:

  • אימייל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • טופס יצירת קשר באתר
  • תגובות באתר (למידע כללי בלבד)
זמני תגובה
  • פניות כלליות: תוך 48 שעות
  • בקשות הפעלת זכויות: תוך 30 יום
  • תלונות: תוך 7 ימי עבודה
  • בקשות מחיקה דחופות: תוך 24 שעות
פנייה לרשויות הפיקוח

במקרה של חוסר שביעות רצון מטיפולנו בפנייתכם, תוכלו לפנות גם ל:

  • רשות הגנת הפרטיות: www.gov.il/privacy
  • רשם מאגרי המידע: 02-6467652
הדין החל

על מדיניות פרטיות זו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע למדיניות זו יהיה בבתי המשפט בישראל.


זכויות יוצרים © 2025 גיל רותם GPR שירותי פיתוח ושיווק דיגיטלי. All rights reserved.

אין להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך מבלי לקבל אישור מראש מהבעלים.

זכויות יוצרים © 2025 גיל רותם GPR שירותי פיתוח ושיווק דיגיטלי. All rights reserved.
אין להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך מבלי לקבל אישור מראש מהבעלים.