בניית אתרים לחברות ניקיון

בניית אתרים לחברות ניקיון

שירותי ניקיון – המציאות משתנה

בשנים קודמות אנשים ניקו את ביתם בעצמם והסתכלו באופן מוזר על אנשים שהזמינו את שירותיה של חברת ניקיון. עם בואה של הקידמה המנטאליות החשיבתית השתנתה. הנשים החלו לעבוד במשרה מלאה ואנשים רבים הבינו שהם אינם מסוגלים להוביל לתוצאות המושלמות של בית נקי כאשר הם עסוקים רוב היום בעבודה במשרה מלאה, טיפול בילדים, חוגים ועוד.

כיום בעיצומו של עידן האינטרנט והסמראטפונים, אותם אנשים הבינו שאין להם את אותה יכולת ניקוי (ותכשירי ניקוי מיוחדים) כמו לחברת ניקיון, וכאשר חיים בעולם שכל הזמן רצים בו ממקום למקום הדרך היעילה ביותר לדאוג לניקיונות הי בכמה דקות של גלישה באינטרנט והזמת שירותי ניקיון מחברת ניקיון מומלצת.

קיום עם אתה בעל מיקצוע או חברה שמספקת שירותי כאילו ואחרים ההשקע באתר אינטרנט הינה הדבר המרכזי שכדי להשקיע בו.

במיוחד כאשר מדובר במצבים של בית מאובק ומלוכלך לאחר שיפוץ, דירה חדשה אליה נכנסים, צביעה וניקיון של דירה שכורה אותה עוזבים (וזאת בהתאם לתנאי החוזה) וניקיון לקראת החגים. הבנה זאת הובילה אותם לחיפוש אחר אותה חברת ניקיון שמציעה את אותם שירותי ניקיון הדרושים להם.

להגיע אל הקהל שזקוק לשירותי ניקיון


ניקיון כמקצוע הוא עם פוטנציאל רווחים העצום והגדול ביותר בהשוואה לרוב שירותים למגזר הפרטי והעיסקי, יש לכך שתי סיבות עיקריות

הסיבה הראשונה: כולם צריכים את השירותים שהיא מציעה.

ישראלים עובדים קשה ומסביב לשעון בחודש, הניקיון משליך באופן ישיר על איכות החיים שלנוו. וחברת ניקיון מבצעות עבודה מקצועיית יותר, ומשתלמת יותר מאיתנו שלא נדבר על חיסכון אדיר בזמן.

אך הבעיה היא איך לשווק אותן נכון ולהגיע לכל הלקוחות האפשריים.

הסיבה השניה: אפשרויות השירותי שניתן להציעה בלתי נגמרות, אחזקות, חידוש מרצפות, נזקי שריפה, טיפול בהצפות, ניקיון בתים, שטיחים וריפודים וזה אפילו 10% מכל השירותים בתחום.

אמנם יש אנשים רבים שעדיין מאמינים שהניקיון הוא דבר שיכול להתבצע באופן עצמאי ויסודי אך מי שעובד קשה, והישראלים אכן עובדים קשה ושעות ארוכות בחודש, ומי שבאמת רוצה ניקיון איכותי ולא רק סימון וי, יבין שהניקיון משליך באופן ישיר על איכות החיים שלו. חברת ניקיון מבצעת עבודה טובה ומשתלמת יותר בגללה זמן שנחסך אך הבעיה היא איך לשווק אותה נכון ולהגיע לכל לקוח ולקוח אפשריים.

מה היכ מומלץ בשיווק חברת ניקיון באינטרנט?


על כך שהשיווק באינטרנט הפך להיות מקור הפרסום והתחרות העיקרית בין חברות שכול אחת מהן מנסה להיות הכי טובה. זה מגיע לידי ביטוי בכך שבקידום בגוגל ובפייסבוק ובאתרים שכולנו נכנסים אליהם לקרוא כתובת על נושאים שונים. כל אחד שמפרסם את החברה שלו ולא רק חברת ניקיון אלא כל עסק ועסק, חייב לנסות להגיע

לשיווק הכי יעיל שיש, כזה שגם יהיה חסכוני.

דוגמה מצוינת היא ששיווק בפייסבוק בתחום הניקיון לא אפקטיבי לשירותי ניקיון וקהל היעד שמחפש ניקיונות מגיע באחוז מאוד מצומצם ברשתות חבריות. זאת הסיבה לא כדאי להשקיע בו משאבים כמו זמן וכסף כמו בתחומים אחרים שיהיו מועילים יותר בפלטפורמות הללו.
נסו לזרום עם מה שנכון לאותה תקופה. אם זו התקופה של התיוגים המצחיקים, שתפו בדף החברה שלכם כל מיני תמונות מצחיקות שקשורות בעקיפין או בצורה ישירה לניקיון. היצירתיות הזו תהיה לטובתכם בסופו של דבר ועזרה מיועצי פרסום היא עניין משמעותי שיקדם אתכם מאוד.