על קידום אתרים לעורכי דין ב-1774 מלים

שרות קידום אתרים לעורכי דין בגוגל

אם אתם מחפשים שירות קידום אתרים לעורכי דין שיזניק את העסק שלכם אל המקומות הראשונים בגוגל, הגעתם למקום הנכון.

קידום אתרי עורכי דין
– איכות ועקביות –
תהליכי קידום, שיווק ופרסום עורכי-דין דורשים הגדרה של יעדים ותוכנית אסטרטגית לטווח חצי שנה עד שנה.

קידום-אתרים-עורכי-דין
GPR קידום משרדי עו"ד בגוגל, עם הצלחה לא מתווכחים

8 טיפים לאסטרטגיית שיווק עורכי דין מנצחת

קידום עורכי דין באינטרנט הוא תחרותי ביותר

כמו שהמקצוע עריכת דין הינו קשה ותחרותי כך גם הקידום האורגני בגוגל עבור עורך דין ו/או למשרדי עורכי דין קשה ותחרותי. יחד עם זאת ניתן לראות בבירור כי הקידום האורגני יותר אפקטיבי מאשר פרסום ממומן בגוגל.

במהלך השנים האחרונות אנו עוזרים לעורכי דין רבים להתברג במקומות הראשונים במגוון תחומים, לרבות: דיני תעבורה, פלילים, משפחה, הוצאה לפועל, חדלות פירעון, בנקים ועוד..

במהלך השנים האחרונות אנו עוזרים לעורכי דין רבים להתברג במקומות הראשונים במגוון תחומים, לרבות: דיני תעבורה, פלילים, משפחה, הוצאה לפועל, חדלות פירעון, בנקים ועוד..

בחיפוש פשוט אחר הביטוי "עורך דין" בגוגל, בתוספת כל תיאור שהוא הקשור לתחום המשפטי, ניתן להבחין מיד כי רמת התחרות גבוהה מאוד על המיקומים הראשונים בעמוד התוצאות של גוגל (SERP).
דוגמה: "עורך דין תעבורה" או "עורך דין נהיגה בשכרות".
התוצאה: 4 מודעות ממומנות בראש העמוד ועוד 4 בתחתית. = קידום אתרים לעורכי דין רמת תחרות HIGH

LAWYER SEO SERVICES
רמת תחרות גבוהה על מילות מפתח בתחום המשפט הפלילי, עו"ד משפחה, חדלות פרעון, תעבורה וכו'..
קיימות נישות מסוימות בהן רמת התחרות קלה יותר, אך סביר להניח שיחס ההמרה ללקוחות בתחומים אלו קטן באופן יחסי בהשוואה לתחומי המשפט הפלילי, משפחה, בנקים, נדל"ן, תעבורה וכו'…

במידה ומשרד עורכי דין ישקיע בבניית אתר אך לא יפעל נמרצות לצורך קידומו, סביר בהחלט שהאתר של משרד עורכי דין זה לא יופיע בעמוד הראשון, או אפילו העמודים הראשונים, של תוצאות החיפוש של גוגל. אז מה כדאי לעשות?

שיווק דיגיטלי מותאם משמעו קידום אתרים לעורכי דין משולב עם פרסום בגוגל

קידום אתרים נחלק לשתי קטגוריות עיקריות- קידום בדף וקידום מחוץ לדף, בתוספת קידום ממומן (פרסום בגוגל).

פרסום חינם לעורכי דין

קידום ממומן (PPC), כשמו כן הוא, שיטת פרסום שבה אנחנו משלמים באופן ישיר לגוגל על מנת שתציג אותנו במיקומים גבוהים בדף תוצאות החיפוש, אפליקציות כמו יוטיוב, גוגל מפות ואתרי חדשות.

יתרון הפרסום בגוגל לעורכי דין:

אין צורך בפיתוח תשתיות כדי לקבל לידים חמים כאן ועכשיו. הזמן הנדרש עבור בניית קמפיין, אשר מניב תוצאות, קצר כמעט פי 10 מהקידום האורגני.

חסרונות קידום ממומן לעורכי דין:

החיסרון טמון בכך שישנם תחומים עם עלות קליקים של מאות שקלים לקליק! לתקציבים קטנים דרושה רמת מיקוד גבוהה מאוד והסתכלות ארוכת טווח.

חיסרון נוסף ואולי המשמעותי ביותר הוא שבמידה ונפסיק את התשלומים לגוגל, גוגל יוריד את האתר שלכם מהמיקום הרצוי בדף תוצאות החיפוש באופן מיידי.

תוכן מומלץהמדריך האולטימטיבי לניהול קמפיין ממומן בגוגל

קידום אתרים למשרד עורכי דין on page

קידום אתרים בתוך האתר (On page) היא בעצם 'העבודה השוטפת' של מקדמי האתרים העובדים כל הזמן על מנת להציג את האתר שלכם כאיכותי בפני מנוע החיפוש של גוגל, בעקביות ולאורך זמן. המשמעות של כך שהיא שעל מקדם האתרים שלכם להיות על זה, כל הזמן (איכות ועקביות זה המפתח).

קידום אתרים מחוץ לאתר לעורכי דין Lawyer off page seo

קידום אתרי עורכי דין מחוץ לדף (Off page) מתמקד בעיקר בבניית פרופיל קישורים ממקורות סמכותיים וחזקים ברחבי הרשת. ככל שלאתר יש יותר קישורים חזקים הסמכותיות (Authorithy) שלו עולה ובהתאמה גם הציון שגוגל מעניק לו. התוצאה? המיקומים שבהם הוא מדורג ברשת החיפוש עולים גם כן.

קידום משרד עורכי דין ברשת האינטרנת
המפתח לקידום יציב הוא תוכן איכותי ועקביות בישום משימות באתר ומחוצה לו.

קידום אתרים אורגני לעורכי דין בדגש על תוכן

קידום אתרים אורגני לעורכי דין באמצעות תוכן חייב להיות איכותי ומדוייק. הגולשים ברשת שונאים תוכן שיווקי, בטח סליזי ומפונפן. לקוחות אוהבים תוכן שמעניק להם את המענה הנכון לבעיה שלהם, בזמן הנכון, במהירות ויעילות.

פתחו בלוג מידע מקצועי ומאמרים באתר ונסו להניע את צוות המשרד שלכם להעלות תכנים באופן קבוע, תוכן שסביר להניח שגם ככה קיים אצלכם בגוגל דרייב או בקלסרים.

ישנן מספר סיבות מדוע טיפ זה חשוב כל כך, וכמה דברים שחשוב לשים לב כאשר מקימים בלוג באתר משרד עורכי דין. ראשית, אחת הסיבות העיקריות לפתיחת בלוג ועדכונו השוטף הינה שגוגל מקדמת אתרים שמחדשים את התוכן שלהם באופן קבוע ושומרים על רלוונטיות. ניתן לפרסם בבלוג מאמרים רבים, וכל אחד מהם יכול להכיל מספר ביטויי חיפוש בהם אם מעוניינים להיות מדורגים בתוצאות החיפוש של גוגל.

טכניקה מתקדמת בקידום אתרים היא "Semantic SEO", בה כל מאמר באתר שלכם מקשר למאמר רלוונטי אחר באתר. על מנת שהתהליך הזה יהווה קידום אתרים לעורכי דין אפקטיבי ויעיל, עליו להיות בשימוש שוב שוב ברחבי האתר שלכם.

קידום אתרים סמנטי של עורך דין

תוכלו לייצר שאילתות בתחום שלכם אשר יגרמו למנועי החיפוש להבין שהאתר שלכם סמכותי ורלוונטי לתחום שלו.

הופעה ב אנשים שאלו גם
הופעה בחלונית התוצאות "אנשים-שאלו-גם" בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל

חשוב לשמור על קורלציה בין כותרת המאמר, מבנה גוף המאמר עצמו ומבנה האתר כולו. גוגל מדרגת גבוה אתרים שמכסים בצורה נרחבת ומקצועית את התחום/נישה בה הם עוסקים.

קידום עורכי דין מקומי במיקוד מקסימלי

קידום מקומי הינה הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות מקסימליות של קידום אתרים עורך דין במינימום זמן.

מכיוון ששאילתת החיפוש כדוגמת "עורך דין פלילי" בעלת תחרות גבוהה ביותר, כאשר מקימים בלוג מפרסמים בו מאמר בשם "עורך דין לצורך התמודדות עם אישום פלילי קרוב אלי" או "עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות" או עורכך דין לענניני משפחה".

סביר בהחלט שכך המאמר יקודם לתוצאות חיפוש גבוהות יותר בגוגל וזאת עוד לפני שהאתר שלכם קיבל מעמד סמכותי מגוגל כאתר איכותי.

מסקנה, יותר קל להופיע בביטויי זנב ארוך ו/או בחיפושים מקומיים. למידע נוסף בנושא קידום מקומי ו-"אופטימיזציה של העסק שלכם בגוגל". קבלו יותר לקוחות

לא לחשוש לכתוב תוכן פשוט וממש לא כמו עורך דין🤔

להבדיל מכתיבה משפטית לבית המשפט, כאן הגולשים שלכם הם השופטים. חשוב מאוד, כאשר כותבים מאמרים לבלוג באתר, לכתוב אותם בצורה מעניינת, ושהתוכן עצמו יתאים לכותרת המופיעה בגוגל.

+150-170 חיפושים בחודש10-120 חיפושים בחודש
קידום אתרים אורגני לעורכי דיןקידום בגוגל לעורך דין / לקידום אתרים לעורכי דין
קידום עורכי דין בגוגלקידום לעורכי דין
רצוי לקבל תנועה מכמה שיותר ביטוים קרוביםלא כדאי לפספס עוד תנועה לאתר שלכם
רצוי לשים לב שכל הווריאציות של הביטוי מוטמעות היטב בתוך המאמר שלכם

הרבה עורכי דין נופלים כאן בפח מהסיבה הפשוטה שהם כותבים בשפה גבוהה מדי ו/או שהמאמר מכיל תוכן מקצועי וטכני מדי שמסורבל וכבד לקורא הממוצע להתמודד אתו.

תהיו קצרים וקולעים בטיפים ובפתרונות שאתם מספקים

לא פעם תיתקלו במאמר שהכותרת שלו בגוגל הבטיחה תוכן מסוים ואילו המאמר מכיל תוכן אחר ולא רלוונטי.

קידום אתרי עורכי דין

הסיבה שחשוב לספק תוכן רלוונטי איננה רק לצורך יצירת אמון מול קהל היעד, אלא גם מפני שהאלגוריתם של גוגל בודק את זמני השהייה באתר.

זמני שהייה הם מדדים המבטאים כמה זמן משתמשי גוגל שלחצו על קישור לאתר מסוים נשארו בו, כמה הם גללו למטה והאם הם עברו לעמודים נוספים. כאשר גוגל מזהה שמשתמשים שלוחצים על לינק לאתר שלכם נשארים בו זמן רב, האלגוריתם של גוגל מקבל אינדיקציה חזקה שהתוכן שלהם רלוונטי לשאילתת החיפוש.

כך גוגל מקדם את המאמר תחת ביטוי זה ואת האתר שלכם באופן כללי.

למידע נוסף על חוויית משתמש באתר.

ehsuo gurfh shi

התחילו לבנות קישורים לאתרי עורכי דין


בניית קישורים זו פעולה בעזרתה מקדמי אתרים בונים מערך של אתרים המקשרים אל האתר שלכם. שימוש בקישורים מאתרי אינטרנט אשר נחשבים על ידי גוגל לאיכותיים מגדיל את הסמכותיות של האתר שלכם בעיני האלגוריתם של גוגל.

שיטת עבודה זו יכולה להתבצע על ידי רכישת כתבות בעיתונים מקומיים, אתרי חדשות בעלי סמכות גבוהה כמו ynet ומגזינים משפטיים, או אתרי פורטל וחדשות סמכותיים, רלוונטים ואקטואלים בתחום כמו מדור פילילם בעיתון הארץ, הנחשבים למקור סופר סמכותי ואיכותי על פי גוגל. גם מגזינים רלוונטיים בתעשייה כמו למשל אתר פוסטה, תקדין שקישור מאתרים אלו יקפיצו אתר שעוסק בתחום המשפטי.

קידום אתרים אורגני לעורכי דין | קידום בגוגל לעורכי דין | קידום עורכי דין בגוגל

שיווק דיגיטלי לעורכי דין
קידום אתרים אורגני לעורכי דין באמצעות קישורים מאתרים חזקים מאוד

בנוסף, באותם מאמרים או כתבות שנרכשו, מקדמי אתרים נוהגים לבצע הטמעה של קישורים DOFOLLOW אל אתרכם. זאת אומרת שהכוח של הקישור מועבר את המקור שאליו הוא מקשר.

GPR קידום אתרים אורגני לעורכי דין | קידום בגוגל לעורכי דין | קידום עורכי דין בגוגל

קידום אתרים אורגני לעורכי דין בגוגל
תוך 3 חודשים שיפור של יותר מ 950% בתנועה אורגנית לאתר

כאשר גוגל מבצעת את הסריקות השגרתיות באתרים אלו או לחילופין כאשר היא מקבלת עידוד לבצע סריקה באופן מהיר יותר, האלגוריתם של גוגל מזהה את הקישור מהאתר האיכותי אל האתר שלכם ובאופן אוטומטי מדרג את האתר שלכם גם כן כאיכותי.

כאשר מבצעים מחקר ומחברים את הנתונים עם היעדים והתקציב, ניתן להפיק משימות קבועות לביצוע טקטיקה להשגת יעד העל שלכם. גיל רותם מנכ"ל GPR

כיצד לבחור חברת קידום אתרים לעורכי דין

כאשר מחפשים חברת קידום אתרים לעורכי דין ישנם כמה דגשים אליהם צריך לשים לב.

ראשית יש לבדוק שאכן החברה מתמחה בקידום אתרים אורגני. במידה ואתם מעוניינים גם בקידום ממומן לעורך דין, מומלץ שהחברה תתמחה גם בנישה זו.

בנוסף, תדרשו להבין בדיוק על מה אתם משלמים, כלומר כמה מאמרים תקבלו בחודש, כמה קישורים, מאילו אתרים ועוד.

| קידום אתרים לעורכי דין ממומן | חברות קידום אתרים

קידום עורכי דין באינטרנט שאלות ותשובות

שיווק לעורכי דין
GPR Lawyer SeO

כמה זמן לוקח תהליך קידום אתרים לעורכי דין?

לא פחות מ-6 חודשים ולא יותר משנה. אם בחלוף הזמן האתר לא מתקדם, יש לבדוק ולהגדיר מחדש את שיטות ופעולות הקידום באתר שלכם. קרא עוד על שיטות לקידום עורכי דין ב-2023 והלאה…

מה זה קידום אתרים לעורכי דין?

בחיפוש אחר הביטוי "עורך דין" בגוגל, בתוספת כל תיאור שהוא הקשור לתחום המשפטי, ניתן להבחין מיד כי רמת התחרות על המיקומים הראשונים גבוהה מאוד. אתם רוצים לקבל מיקום גבוה, ובכמה שיותר מ מילות המפתח שלקוח פוטנציאלי יכול לחפש כמו: איך.. כמה.. מה העונש/חוק ועוד.

כמה עולה קידום אתרים לעורכי דין?

החל מ- 1350 ₪ לחודש. המחיר מתייחס למספר הפעולות והתהליכים אשר יוצאים לפועל בכל חודש. ככל שהתקציב החודשי גבוה יותר נעשות הרבה יותר פעולות, לרבות יותר מאמרים, קישורים, סרטונים, תמונות ומיטוב עמודים באתר. ניתן לבצע אפיון יעדים וצרכים X כמות זמן לביצוע ועל פי זה לתקצב את חבילת הקידום.

איך לשווק משרד עורכי דין?

ישנם מספר מקורות עיקריים בשיווק משרד עורכי דין, כאשר מחקרים מראים שמעל ל- 80 אחוזים מהגולשים מחפשים סיוע / ייצוג משפטי במנוע החיפוש של גוגל. לכן השיטות האפקטיביות ביותר הינן קידום ופרסום לעורך דין בגוגל.

האם יש כזה דבר פרסום חינם לעורכי דין ?

קיימים מספר כלים חזקים בהם ניתן לבצע בהם פרסום חינם לעורכי דין. החל מאינדקסים חינמיים ועד לקידום במפות. ללא ספק שהכלי החזק ביותר לקידום עורכי דין בחינם הינו גוגל מיי ביזנס. למעבר אל המדריך המקיף (אבל פשוט) לקידום מקומי לחצו על הקישור קידום לוקאלי

פרסום בפייסבוק לעורכי דין, האם זה יעבוד ב-20?

הפייסבוק הופך עם הזמן לפחות ופחות יעיל בפרסום ושיווק בתחום המשפטי, כאשר מסתכלים על עלות מול תועלת. עם זאת, חשוב לציין שעדיין ניתן לעשות קמפיינים שמביאים תוצאות, כמו גם חובה לקדם את שם המותג שלכם באופן מינימלי לפחות, מה שישפיע גם על קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים בגוגל לעורכי דין

אני נרגש לחלוק אתכם את הידע והניסיון שצברתי בשנים האחרונות בתחום קידום ושיווק מקצועי עבור אתרים של עורכי דין, ברשת.

לא רק קידום אתרים לעורכי דין! באתר של GPR אני מעלה בעקביות תובנות, עצות, טיפים ועדכונים חמים, כל זאת על מנת לעזור לעורכי דין להצליח בפעולות הקידום והפרסום שלהם ברשת.

אני מזמין אתכם להצטרף למשפחת לקוחותיי ו/או ליהנות משירותי ייעוץ וליווי אישי ופרטני, עבור:

הקמת דף עסקי בפייסבוק,
מותאם לעורך דין
ניהול קמפיינים בפייסבוק –
משלב ההקמה, דרך הבנייה ועד וניהול
תכנים ושיפור תהליכי מכירה
קידום אתרים לעורכי דין באינטרנט
ניהול עמוד פייסבוק – ניהול תוכן מקצועי בפייסבוק
ניהול מוניטין ברשת (הסרת ביקורות וניקיון המותג)
קידום אתרים לעורכי דין בגוגל
ייעוץ ופתרון בעיות שיווק בדיגיטל, 
ניהול קמפיין ממומן ב- Google Ads,
בניית אסטרטגיית ליווי אישית להצלחה, אחד על אחד,
בניית אתר לעורכי דין
ניהול משברים ברשת (ברשתות החיפוש ובפייסבוק)
הפקה ושיווק סרטוני ווידאו מקצועיים מ-א' ועד ת'
קידום ושיווק עורכי דין | דף נחיתה לעורכי דין
קידום אתר של עורך-דין ברשתות חברתיות
קידום אתרים לעורכי דין בפורומים ואתרי חדשות
פרסום לעורכי דין
קידום אתרים בגוגל
פרסום עורכי דין
גיל רותם מומחה קידום אתרים מספק שירותי שיווק, פרסום וקידום אורגני לעורכי דין בגוגל
דרגו את המאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *