קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין
כאשר מחפשים בגוגל את הביטוי "עורך דין" ובנוסף לכל תיאור שהוא הקשור לעורכי דין ניתן
להבחין מיד שישנה תחרות קשה על המיקומים הראשונים בגוגל. מסיבה זו במידה ומשרד
עורכי דין יפתח אתר אך לא יפעל רבות לצורך קידומו, זה סביר בהחלט שהאתר של משרד
עורכי דין זה לא יופיע בעמוד ואף בעמודים הראשונים שבתוצאות החיפוש של גוגל. קידום
האתרים מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות והינן קידום אתרים ממומן וקידום אורגני. קידום
ממומן כשמו כן הוא קידום שבו אנו משלמים באופן ישיר לגוגל על מנת שתציג אותנו
במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. החיסרון שבקידום הממומן הינו שבמידה ונפסיק את
התשלומים לגוגל, באופן מידי ירד האתר שלנו מהמיקום הרצוי בתוצאות החיפוש של גוגל.
קידום אורגני הינו קידום שבו מקדמי האתרים עובדים באופן שוטף על מנת להציג את האתר
כאתר איכותי בפני מנוע החיפוש של גוגל ולאורך זמן. לפניכם כמה דגשים לקידום אתרים
לעורכי דין.
פתחו בלוג מאמרים באתר
לדגש זה ישנן כמה סיבות וכמה דברים שחשוב לשים לב כאשר מקימים בלוג באתר משרד
עורכי דין. ראשית, אחת הסיבות לפתיחת בלוג ועדכונו השוטף הינה שגוגל מקדמת אתרים
שמחדשים את התוכן בהם באופן שוטף. סיבה נוספת הינה שכאשר הנכם פותחים בלוג
תוכלו לפרסם בו מאמרים רבים וכל מאמר יכול לפנות ולהכיל ביטויי חיפוש אחרים. מכיוון
שהביטוי המחופש כדוגמת "עורך דין פלילי" הינו בעל תחרות גבוהה ביותר, כאשר מקימים
בלוג ומפרסמים בו מאמר בשם "עורך דין לצורך התמודדות עם המכון הרפואי" זה סביר
בהחלט שהמאמר יקודם לתוצאות חיפוש גבוהות יותר בגוגל וזאת לפני שהאתר שלכם קיבל
מעמד בפני גוגל כאתר איכותי. כאשר כותבים מאמרים לבלוג באתר חשוב מאוד לכתוב
אותם בצורה מעניינת ושהתוכן שבמאמרים יתאים לכותרת המופיעה בגוגל. לא פעם תיתקלו
במאמר שהכותרת שלו בגוגל הבטיחה תוכן מסוים ואילו המאמר מכיל תוכן אחר ולא
רלוונטי. הסיבה שחשוב להעניק תוכן רלוונטי איננה רק לצורך יצירת אמון בקהל היעד אלא
גם מפני שהאלגוריתם של גוגל בודק כמה זמן משתמשי גוגל שלחצו על קישור לאתר מסוים
נשארו בו, כמה הם גללו למטה והאם הם עברו לעמודים נוספים. כאשר גוגל מזהה
שמשתמשים שלוחצים על לינק לאתר שלכם נשארים בו זמן רב, המערכת של גוגל מסיקה
שהתוכן שלכם רלוונטי לביטוי המחופש ומקדמת את המאמר תחת ביטוי זה ואת אתרכם
באופן כללי.
בנו מערך קישורים איכותי לאתר שלכם
בניית קישורים הינה פעולה שבה מקדמי האתרים בונים מערך של קישורים אל האתר שלכם
מאתרים הנחשבים לאיכותיים בפני גוגל. שיטת עבודה זו יכולה להתבצע על ידי קניית
כתבות בעיתונים מקומיים לדוגמא הנחשבים לאיכותיים בפני גוגל ובמאמרים או הכתבות
שנקנו מטמיעים מקדמי האתרים קישורים אל אתרכם. כאשר גוגל מבצעת את הסריקות
השגרתיות באתרים אלו או כאשר גוגל מקבלת עידוד לבצע סריקה באופן מהיר יותר,
המערכת של גוגל מזהה את הקישור מין האתר האיכותי אל האתר שלכם ובאופן אוטומטי
מדרגת את האתר שלכם כאיכותי.
כיצד לבחור חברת קידום אתרים לעורכי דין
כאשר מחפשים חברת קידום אתרים לעורכי דין ישנם כמה דגשים אליהם צריך לשים לב.
ראשית יש לבדוק שאכן החברה מתמחה בקידום אתרים אורגני ובמידה והנכם מעוניינים גם
בקידום ממומן, מומלץ שהחברה תתמחה גם בזה. בנוסף, יש לדעת בדיוק על מה אתם
משלמים, הכוונה הינה כמה מאמרים בחודש, כמה קישורים ומאילו אתרים וכו'.