page speed - זמן טעינת אתר

מדוע זמן טעינת אתר קריטיים עבור קידום (ומה ניתן לעשות)

רוב העסקים טוענים כי שיפור זמני הטעינה ומהירות האתר הוא חוויה נעימה בערך כמו משיכת שיניים.

ולעיתים קרובות, תהליך שיפור זמני הטעינה של האתר מרגיש מייגע וגוזל זמן כמו משיכת שיניים.

אם זה נשמע כמו הגישה שלך לקידום אתרים במהירות אתרים, אנו מוכנים להמר שזו אחת משלוש סיבות:

אתה מרגיש ש- SEO זקוק לידע טכני ולמיומנויות אנליטיות
שמעת שזה דורש פיקוח מתמיד (ולכן, זה דורש הרבה כוח אדם)
זה אולי משתלם, אבל רק שישה חודשים בהמשך – ומה הטעם אם האלגוריתם של מנועי החיפוש של גוגל ממשיך להשתנות בכל מקרה?

אתה לא טועה – קידום אתרים הוא משחק ארוך. זה מרתון, לא ספרינט.

אבל מה אם מצאת דרך לשפר משמעותית את משחק ה- SEO שלך על ידי חיתוך השומן, התאמת כמה היבטים באתר האינטרנט שלך והוספת כמה פריצות מסודרות לארסנל המהיר של האתר שלך?

במאמר זה תלמד כיצד להשקיע מעט מאמצים בכדי להשיג תוצאות דירוג גבוהות יותר באמצעות גורם קידום אתרים לעיתים קרובות (אך חשוב להפליא): זמן טעינה. מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים טכני

מדוע זמן טעינת העמודים חשוב לאתר שלך?

אם התשובה, "מכיוון שגוגל אומרת זאת," לא מספיקה לשאלתך לגבי "מדוע זמני טעינת הדף בכלל חשובים?" אתה לא לבד. זמני טעינה משפיעים על הדירוגים מכיוון שזה שילוב של מה שהכי עוזר למבקרים שלכם – ומה שהכי עוזר לגוגל לעזור לאותם משתמשים.

יש שלוש דרכים שזמן טעינת הדף יכול להשפיע באופן ספציפי על תעבורת האתר שלך:

1) מהירות האתר משפרת את חוויית המשתמש

כאשר משתמש נוחת באתר שלך, הוא מצפה שביצועי האתר שלך יהיו חלקים מספיק בכדי לטעון אותם באופן מיידי. זמני טעינה ירודים משפיעים על אותות UX כגון זמן באתר, דפים לכל הפעלה וביקור ישיר באתר.

2) מהירות משופרת מפחיתה שיעורי יציאה מדף הכניסה

לדברי יעקב נילסן, ב שנייה אחת של זמן התגובה, חווית המשתמש באתר שלך נשארת חלקה. תלוי עד כמה הם נאמנים, הם עשויים לחכות עד 10 שניות. עם זאת, מעבר לנקודה זו, במיוחד ללא משוב, הם יעזבו את האתר באופן מיידי ולעולם לא יחזרו.

זה שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, ומחקרים מראים שבין שלוש וארבע שניות בזמן טעינת העמודים, המבקרים שלך פשוט יעזבו.

3) סריקת השפעה על זמני טעינה

גוגל יכולה לשפוט רבות על המקצועיות, האיכות והכוונה של האתר שלך על סמך המהירות שהוא נטען. עם זאת, זמני טעינה מהירים של עמודים מקלים גם על סורקי האינטרנט של גוגל לאינדקס ולדרג את האתר שלך.

אם הוא מסורבל ו"כבד ", קשה יותר לסורקי מנוע החיפוש לנתח. אך אתר מקודד קל ונקי נטען מהר יותר ומשמח את סורקי האתרים של גוגל.

מדוע אירוח ענייני ביצועים לטעינת זמנים

אופן הפעולה של האתר שלך הוא עבודה חזיתית ו- back-end. על השניים להיות מסונכרנים בצורה הרמונית יחד וליישר קו באופן שתומכים זה בזה. ספקי אירוח הם הגשר בין השניים.

זמן הטעינה של האתר עשוי להגיע לביצועים אופטימליים בצד השרת – זה זמן פעולה של 99.49% – אבל אם יש לך קוד מורכב שלא נועד לטעון אסטרטגית, אתה עדיין יכול להיפגע עם זמן טעינה כולל כללי של עמוד.

חלק מהבעיה יכול להיות גם שנפח התעבורה שלך מכריע כרגע את חבילת האירוח שלך:

אירוח משותף – עלות הנמוכה ביותר, מכיוון שכפי שהשם מרמז, אתם "משתפים" את משאבי השרת המארח עם אחרים
אירוח VPS – המכונה "שרת פרטי וירטואלי", זו אפשרות טובה לטווח בינוני. אתה עדיין צריך לשתף את השרת עם אחרים, אך יש לך משאבים ייעודיים (כגון זיכרון RAM). יש יותר שליטה ולכן ביצועים טובים יותר.
שרת ייעודי – באופן טבעי, זה בלעדי כפי שהוא מקבל. שרת ייעודי הוא ה"חבילה "המארחת היקרה ביותר, אך יש לך יותר מקום ורוחב פס טוב יותר.

אירוח הופך את זמן טעינת הדף וביצועיו או שובר אותו. כאשר רמות התנועה שלך מעכבות את זמן התגובה של השרת שלך, זה הרגע שבו תצטרך לשקול מחדש את אפשרויות האירוח שלך.

מבלי לבסס זאת כבסיס איתן ואמין, כל האסטרטגיות האחרות שלך להגברת זמן טעינת הדפים ודירוג האתרים הן נקודה מרכזית.

מה קורה כאשר דף נטען?

התהליך המתרחש כאשר העמוד נטען הוא רצף אירועים קבוע ועקבי. למרות שזה לעולם לא ישתנה, אתה יכול לשנות את הביצועים אם אתה יודע מה קורה.

1) חיבור לשרת

המטרה העיקרית של המארח שלך היא לחבר את האתר שלך לחיפושי הקהל שלך באמצעות שרת. שרת מאחסן מסמכים כמו קבצי HTML, תמונות וכו ', המרכיבים את האתר הפונה למשתמש ואת הפונקציונליות של ה- backend.

2) הלקוח מאחזר את האתר

לקוחות הם כל סוג של תוכנה. בהקשר של האתר שלך, זה הדפדפן שלך. הדפדפן מתחבר לשרת, ניגש למידע דרך כתובת URL ומציג או טוען אותו עבור המשתמש.

3) בקשה בין השניים יוצרת חיבור

כאשר משתמש פוגע בקישור לאתר שלך, או מקליד כתובת URL בדפדפן שלו, הוא שולח בקשה לשרת "לבקש" ממנו ממש לספק את הנתונים (מסמכי HTML אלה, מודולי JavaScript, גיליונות סגנון CSS, תמונות, וכו ') לתצוגה.

4) התגובה מופעלת ונשלחת בחזרה

השרת נענה לבקשה זו ומתחיל לאחזר חלקים מהנתונים (כלומר המסמכים המרכיבים את האתר שלך). כמה בקשות מתבצעות וכמה מהירות נענות לבקשות אלה ואז המציא כמה שרת המארח שלך מהיר ומגיב. זה קובע גם את זמן הטעינה של האתר שלך.

5) מתחיל נתיב טיוח קריטי

חלק מהמשאבים בתהליך טעינת הדף או האתר הם "קריטיים" ואילו אחרים אינם קריטיים. נתיב העיבוד הקריטי הוא סדרה קבועה מראש של צעדים שהדפדפן שלך יעבוד כדי להציג את האתר בצורה הטובה ביותר. עם זאת, יש הרבה דברים שאתה מזרז את נתיב העיבוד הזה.

כיצד להפוך את אתר האינטרנט שלך למקום למהיר יותר

החל משנת 2018 ואילך, הדחיפה והמיקוד של גוגל מורכבים ממיטוב שני היבטים טכניים עיקריים לקידום אתרים של אתר: מבנה האתר ומהירות האתר.

שניהם קריטיים כגורמי דירוג, ולכן מומלץ לשים לב למושגי מפתח אלה.

נתונים מובנים עוקבים אחר דרך סטנדרטית מסוימת של בניית קוד באתר שלך כך ש"עכבישים "של מנוע החיפוש יוכלו" לסרוק ", לארגן ולהציג את התוכן שלך בצורה יעילה הרבה יותר עבור המשתמשים.

התגמול, כמובן, הוא שאם תעמוד בסטנדרטים קבועים מראש אלה, הסיכוי להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש שלך ולהרוויח משרות נחשקות נחשקות נחשקות. היית משתמש ב- JSON-LD כפורמט וב- Schema.org כ"אוצר מילים "שנבחר כדי להתחיל להוסיף נתונים מובנים לאתר שלך.

גוגל לא רק מתגמלת נתונים מובנים בדירוג מנועי החיפוש, אלא למעשה משתמשת בנתונים המובנים כדי לאפשר שיפורים מיוחדים הממירים את הקוד שלך לתוצאות גלויות לקהלים. כך, למשל, אתר מתכונים המשתמש בנתונים מובנים המקודדים כדלקמן:

… יופיע כתוצאת חיפוש גרפית בעמוד הראשון, במצב בולט.

יישום נתונים מובנים באתר שלך יכול לעזור לך להשיג את היעדים הבאים:

מופיעים בתרשימי ידע
צץ בחיפושי מותגים
מתקשר עם Google לגבי פרופילי המדיה החברתית שלך ואיכות התוכן שלך
מאפשר הכללה של חדשות Google

עכשיו, החלק הכי טוב: אתר עם קוד סטנדרטי (כלומר נתונים מובנים) הולך להיות נקי יותר, כלומר קל יותר לסרוק ומהיר יותר לטעון.

הקשר של נתונים מובנים למהירות האתר ולתוכן הניתוח לניתוח מעלה אותם מ"נחמד שיש ", למעמד חובה. בהתחשב בכך, גוגל מציעה לבעלי אתרים כלי שימושי לבדוק את הנתונים המובנים של האתר שלך.

גם כשקהלים מגיעים לאתר שלך הודות לנתונים מובנים, הם עדיין צריכים לחוות זמן טעינה מהיר – ולדברי גוגל, זה אידיאלי פחות משתי שניות.

מתן תוצאות עשירות במידע (דרך נתונים מובנים כמו Schema.org סימון) הוא חלק מגורמי הדירוג של מנוע החיפוש. אך לא מדובר רק בעומק המידע. זה גם על כמה מהר ויעיל המידע נטען עבור המשתמש.

זו הסיבה שבשנת 2015 הציגה את ספריית הקוד הפתוח "AMP", הידועה גם בשם Accelerated Mobile Pages. זוהי אסטרטגיה ספציפית בה תוכלו להשתמש בכדי להגביר את זמני הטעינה שלכם.

AMP מאפשרת לבעלי אתרים כמוך ליצור דפי אינטרנט שנטענים כמעט באופן מיידי בעת גלישה בנייד. אז AMP מייעלת גם את הצגת התוכן וגם את זמני טעינת הדפים. למעשה, גוגל פרסמה מדריך משלה כיצד להשתמש בנתונים מובנים שפר את משלוח ה- AMP – אשר, בתורו, מגביר את זמני הטעינה של הדף שלך.

רשימת הטעינה של העמודים – מדריך שלב אחר שלב לשיפור ביצועי זמן העומס
1) צמצום בקשות HTTP

המקום הראשון להתחיל בו קבצי HTTP, CSS ו- Javascript. אלמנטים במסמכים אלה נחשבים כבקשת HTTP אחת. אז ישיר שלך כאן הוא לנקות ו"לצמצם "קבצים אלה.

יש לך מגוון אפשרויות כגון:

בטל קוד מיותר, עיצוב ומרחב לבן
צמצמו את גודל הקובץ באמצעות מדחסים כמו GZip או Brotli
תמונות "צמצם" באמצעות כלי דחיסת תמונות בכמויות גדולות
2) סמך על טעינה עצלה

"טעינה עצלה" היא כאשר אתה נמנע מייד מהעמסת משאבים שאינם קריטיים. במקום זאת, תחילה נטען את הקבצים הקלים והחשובים ביותר. ניתן יהיה "לדחות" תמונות, קבצי Javascript מסוימים ותגובות JSON בהמשך תהליך הטעינה.

3) מיטוב גופנים

לאחר מכן, חפש כמה פתרונות לייעול הגופנים. כמעט כולם מתגעגעים להיבט זה של טעינת האתר, אך גופנים יקרים באותה מידה כמו תמונות. כמה אסטרטגיות בהן תוכלו להשתמש הן:

צמצם את מספר הגופנים שבהם אתה משתמש (וגם בחר בגופני אינטרנט)
צמצם את "קבוצות המשנה" של הגופנים שהאתר שלך טוען
יישם אסטרטגיות טעינת גופנים מותאמים אישית (באמצעות rel = "preload" בתגית "קישור", שמורה לדפדפן להעדיף משאב זה)
4) שקול מחדש מודעות על גבי דף ומוקפצים

בואו נהיה כנים כאן: אף אחד לא אוהב חלונות קופצים ואף אחד לא באמת מגיב למודעות בדף (אלא אם האצבע שלו מחליקה לרגע). מלבד היותם מעצבנים ממש, הם גם מאטים את דף האינטרנט שלך, מפריעים לחוויית המשתמש וגורמים לאתר שלך להרגיש פחות מקצועי.

ומאז 26% ממשתמשי ארה"ב בכל מקרה מסתמכים על טכנולוגיית חסימת מודעות, כדאי שתחשוב מחדש על מודעות ומודעות קופצות בעמוד לטובת:

שיווק מחדש (פיקסלים למעקב)
PPC (לשלוט בנוסחת המודעה של תשלום לקליק בגוגל)
מודעות מדיה חברתית (פלטפורמה שונה לחלוטין בה תוכלו להתחבר לאתר שלכם)
5) השתמש בשיטות העבודה המומלצות של CSS לזמני טעינה מהירים של עמודים

ישנם כמה דברים סביב CSS שתוכלו ליישם מיד. CSS מייצר אתרים יפים, אך הוא יכול להיות כבד משאבים.

להקל על כך על ידי:

הימנע משימוש בביטוי CSS לחישוב מיקומים בדף
הצב הפניות של CSS בחלק העליון וסקריפטים לתחתית (זה מאפשר לדפדפן למצוא את כל המידע על גליונות סגנון מייד)
החצנה קבצי CSS כך שהדפדפן יכול ליישם מטמון
סיכום

כאשר אתה מנהל את האתר או את דפי האתר שלך באמצעות כלים כמו תובנות ה- PageSpeed ​​של גוגל, עליך לכוון לרמת חביון נמוכה. האיחור בבקשות מסמן את משך הזמן שלקוח (הדפדפן) ממתין לתגובה לבקשה.

עד עכשיו אתה בטח תוהה מהו זמן טעינת דף טוב. יתכן שכבר ידעת שגוגל ממליצה שלא ייקח יותר משתי שניות לטעון את חלקי התוכן הראשונים באתר שלך. אבל אתה צריך גם לכוון לציון מהירות העמוד בין 92 ל 100.

הסינכרוניות בין כל גורמי הדירוג היא תהליך שתצטרך לצבוט כל הזמן. אבל החדשות הטובות הן שהמוסכמות מפורשות, והכלים העומדים לרשותך זמינים באופן נרחב. אתה לא צריך להיות פיקח טכנית – אתה רק צריך להיות מחויב לפרטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *