איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח?
כותבי תוכן שיווקי שמביא המרות – האנשים שכותבים תוכן של דפי נחיתה שממיר קוראים ומביא מכירות — הם אנשים מיוחדים ונפלאים. הכתיבה שלהם ממגנטת ומושכת קוראים, לייצר המרות שבסופו של דבר מייצרות דליים של של כסף.
לא הייתים רוצים לרכוש את הכישרון הזה?
יש לי חדשות טטובות בשבילכם: זו רק כישרון חלקי. כל השאר זה רק טכניקה — טכניקה שתוכלו ללמוד ולשלוט בה. אתם – כן, אתם! — יכולים לשחרר את אותן סופור כוחות, כל עוד אתם מבינים את הטכניקות שפועלות.
הקדמה
בדרך כלל שיווק באמצעות תוכן תורם ומשפר את תהליכי המכירה באתר שלכם, כאשר אנחנו מייצרים תוכן רלוונטי ובעל ערך רב קהל היעד מקבל נחת והמון סיפוק, אבל זה לא נגמר כאן.
חד משמעית! בעידן הנוכחי, עסקים צריכים גם להרוויח כסף, אז התוכן השיווקי לקידום ופרסום באתר יהיה לא רק מאמר רגיל אלא באמת 100% תוכן שיווקי בעל ערך מוסף, לשם כך חשוב להגדיר יעדים ומטרות.
לאחר שהגדרנו את המונח הראשי לכתיבה שיווקית, כעת נסביר למה חשוב שהקורא יבין את הרעיון מאחורי המאמר ומה אתם מנסים לומר, כמו גם יהיה מסוגל לבצע בעצמו את מה שאתם מדריכים אותו עליו במאמר ה- "איך ל…" שבניתם.
איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח
חלק זה אמור להוות את עיקר הכתיבה בפוסט הבלוג ששלכם, אבל בנוסף תלמדו גם איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח, איך לכתוב פוסט מושלם צעד אחר צעד, איך לכתוב מאמר וכתיבה שיווקית מי צריך את זה ?
את התוכן שיצרתם עליכם לפרק למקטעים יחסית קצרים המאפשרים קריאה קלה ונוחה יותר. יותר מדי טקסט ברצף, ללא חלוקה לפסקאות קצרות, פוגע בחוויית המשתמש.
כמו כן, כל כמה פסקאות באותו נושא או רעיון חשוב ביותר שתהיה כותרת ברורה ורלוונטית, לארגון מיטבי, כמו גם בהירות לקורא ואופטימיזציה למנועי החיפוש.
בנוסף, פירוט הוראות לפי מקטעים מאפשר לך לכלול עזרים חזותיים לכל שלב, לפי הצורך, בצורה של GIF, תמונה או וידאו.
חשוב לזכור כי אתם חייבים להיות ברורים, תמציתיים ומדויקים במקטעים שאתם מספקים לקוראים שלכם.
כל "משפט חסר משמעות" נוסף למאמר עשוי לבלבל אותם, וכתוצאה מכך הקוראים לא ישיגו את התוצאות שהם התכוונו אליו. כנאמר, כל המוסיף גורע.
מבוא לכתיבה שיווקית נכונה
- טיפים ושיטות
- מחקר ואיסוף נתונים רלוונטיים
- הצעות, דוגמאות כתיבה ופורמולות מוכנות לכתיבה מנצחת
איך בונים נכון עמוד תוכן שיווקי
כותרת
0
זמן צפיה
סה"כ זמן צפיייה: 14 minutes 49 seconds
מבנה עמוד תוכן שיווקי
1. זוהי התכונה הברורה ביותר של דף נחיתה ארוך או טופס קצר
שלא יעבדו עליכם, הגודל כן חשוב… למעשה, גודל הכותרת הוא קריטי. כותרת אמורה להיות כתובה בגופן הגדול ביותר. אבל שלא תחשבו שגודל ומיקום הם הגורמים היחידים. התוכן עצמו חשוב באותה מידה, אם לא יותר.
הכותרת מובילה אל, ומתמזגת עם כותרת המשנה ועם הפסקה הראשונה במאמר.
כותרת משנה
אחרי כל כותרת נהדרת מגיעה כותרת משנה נהדרת לא פחות. כותרת המשנה משמשת לחיזוק והבהרת הכוח התופס את תשומת הלב של הגולש, ומדגישה את היתרונות שלה.
יש למקם את כותרת המשנה ממש בסמוך לכותרת הראשית. תמיד. הן הולכות יחדיו.
תמונה או וידאו אם צריך
תמונה
על פי מחקר פורסטר של מקקוויוי כיצד הווידיאו ישתלט על העולם' סרטון שווה 1.8 מיליון מילים. 1.8 מיליון מילים בדיוק. הנימוק שלו פשוט עד כדי מעצבן: אם תמונה שווה אלף מילים סרטון חייב להיות שווה לפחות 1.8 מיליון מילים. אבל תודו שיש משהו במה שהוא אומר.
עיקרי הדברים או היתרונות הבולטים
עד כה דנו רק בכמה מהתכונות הקצרות, שאף אחת מהן לא הופכת את הטופס או העמוד לארוך מספיק.
הנקודה שלי היא שזה המקום בו אתה פורס את עיקרי הדברים שלך. אבל שוב, הממטרה, לפחות בשלב זה, היא לא לכתוב עכשיו את מגילת אסתר. לפחות בשלב ההתחלתי, אנחנו לא מחפשים שיהיה פה משהו ארוך מדי.
אתה רק רוצה להסביר מה הם יתרונות המוצר ו / או השירות שאתה מציע, ומדוע הוא מדהים. ארבעה-חמישה משפטים, 200 תווים מקסימום. וזהו 😎.
קריאה לפעולה
מקמו את הקריאה לפעולה שלכם כמה שיותר מוקדם בעמוד. תמיד יהיו כמה משתמשים שפשוט רוצים לבצע רכישה מוקדמת. אתה חייב להתאים למשתמשים האלה את חווית המשתמש על ידי אפשרות המרה מהירה.
לדוגמה, דף הנחיתה של LimitOS עשה זאת ביעילות בכך שנתן למשתמשים הזדמנות להמיר מבלי לגלול.
תווי תקן, תעודות הסמכה וסיגנלים שמייצרים אמון
הסבר על המוצר או השירות
היתרונות של המוצר או השירות
המלצות
יותר CTA עם קריאה לפעולה אחרונה
תמיד תסיים חזק, עם קריאה לפעולה נוספת. באופן אידיאלי, מומלץ לפזר קריאות לפעולה בכל הדף.
תנו למשתמש אפשרות להמרה בהתחלה, אמצע וסוף .
ניסוי, בדיקה והפקת תובנות באופן רפטטיבי
חשוב מאוד שלאחר עליית דף הנחיתה לאוויר, תתחיל לבדוק אותו ולנתח את המידע. כל הנקודה במיטוב דפי הנחיתה היא לנסות לנצח את דף הנחיתה המקורי שלך עם גרסה משופרת. יכול להיות שתהיה זו כותרת חזקה יותר, או שאולי יש לך יותר מדי תמונות מסיחות דעת. לא משנה מה ההשערה שלך – צור גרסאות שונות ובדוק אותן, שוב ושוב!
מסקנות איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח
כּוֹתרת
כותרת משנה
תמונה
וִידֵאוֹ
עותק קצר
קריאה לפעולה
אותות אמון
הסבר על המוצר או השירות
היתרונות של המוצר או השירות
המלצות
יותר CTA (המרות)
A/B טסט
איך עושים זאת בצורה עקבית?
- יוצרים שיטה אחידה לכל התכנים שלכם.
- לאתר שלכם נכנסים גולשים לפני או אחרי שהם ביקרו באתרים של המתחרים שלכם.
- לכתיבת תוכן אישית אתם צריכים מיקור חוץ | ערך מוסף זה דבר דינמי, הקפידו לשנות ולבצע עליו A/B טסטים.
- כתיבת תוכן לאתר במחיר של 0.8 – 0.16 אגורות זה אולי טוב כמאמרים לקידום אתר אבל בהחלט לא כתוכן שיווקי טוב!
לכתוב תוכן שיווקי נכון זאת אומנות, התוכן שלכם זה הפנים של העסק שלכם. באתר שלכם הקוראים יכוליום להיות "ווינדו שופרס" או הקליינטים הכי טובים בעולם, הגבול ביניהם דק מאוד
147 מילים לסיכום
כתבו לקהל היעד שלכם, בצעו מחקר מילות מפתח בכדי לעשות גם קידום אתרים. התוכן חייב להיות מעניין, רלוונטי ועדכני. באמצעות תוכן עם ערך מוסף תגדילו משמעותית את אחוזי ההמרה שלכם. אל תתביישו לשכור שירותי כתיבת תוכן או כתיבה שיווקית של אנשי מקצוע. השיווק שלכם מתחיל ונגמר באיכות הכתיבה.
צריכים תוכן איכותי לאתר שלכם? אז למה אתם מחכים, שכרו את שירותיהם של מקצוענים שיעשו זאת עבורכם
איך לכתוב תוכן שיווקי מנצח | תבנית עמוד תוכן שיווקי | קבוצת GPR קידום ושיווק עסקים באינטרנט
תוכן שיווקי טוב