שיפור יחסי המרה באתר - GPR

איש מכירות שעובד ללא הפסקה

אם כבר בניתם אתר אינטרנט, לבטח השקעתם הרבה כסף, זמן, עיצוב ותוכן. ייתכן שכרגע אתם די מרוצים מהתוצאה. אם חשבתם שפה זה נגמר אז טעות גדולה בידיכם, היות ואתר אינטרנט ,דורש עבודה רבה בכמה מישורים ראשית את האתר יש לעדכן ללא הפסקה ולעבוד עליו באופן סיזיפי.

יותר טוב, מהר יותר, חזק יותר

יש לשפר ולהוסיף תכנים, חידושים ולגרום לאתר להיות מושך. יש להטמיע סרטונים, תמונות איכותיות ותחזוקה קפדנית, מה שיגרום לגוגל להעלות אותו למקומות הראשונים. יש לדאוג לפני כול, כי מבנה האתר יתרום בצורה משמעותית לקידומו במנועי החיפוש ברשת. ישנם קריטריונים שונים אשר באמצעותם, ניתן לבדוק כי האתר עובד, לדוגמא, אומדן נכון , כניסות לאתר, האם הייתה לכם כמות של פניות שנראה לכם שהיא קטנה מדי? ומה ההבדל בין אתר סטטי לאתר מכירות? התשובה היא שאתרי מכירות פונים לקהל יעד גדול ויתר הגולשים, פשוט גולשים במספר רב של אתרים, עד שהם יבחרו את האתר אשר ממנו הם ירכשו את המוצר שהם מתעניינים בו.

ייתכן והאתר שלכם מראה תנועה רבה של גולשים אבל הגולשים לא רוכשים ממנו
מוצרים- רוצים להבין למה זה קורה?

ישנן סיבות שונות, מדוע האתר שלכם אכן מראה תנועת גולשים אך אינו גורם לרווחיות ייתכן כי:
 האתר אינו מאורגן נכון בהיררכיה או בתוכן

Turn Your Website into a Sales Machine - GPR


 כלי הניווט או התפריט אינם תקינים או ידידותיים למשתמש


 העיצוב של האתר שלכם מיושן, או לא נעים לעין ואפילו אינו תקני


 חוסר בתוכן איכותי או שימוש בתכנים שאינם רלוונטיים או מקצועיים דיים

אנחנו יוצרים חווית משתמש של ליגת האלופות

אתר אינטרנט מקצועי, יעניק את הרושם הנכן לגולשים ואילו אתר, אשר לוקה בחסר במידע בסיסי לגבי השירותים, המוצר שהוא מציע מקשה על הגולשים לקבל את ההחלטה לרכוש מוצרים, או שהתוכן אינו משכנע ומניע לפעולה. פרטים אלה שהם כה חשובים באתר יעיד על חוסר מקצועיות והגולשים יוותרו על השירותים של בעל האתר.כאשר האתר שלכם עולה לאוויר, יש לאבזר אותו במידע רלוונטי, לעצב אותו נכון ולגרום לו להיראות ייחודי ומצליח. יש לדאוג לקוד נקי באתר ולהתחשב בקריטריונים הדינאמיים של גוגל אשר משתנים מעת לעת. גוגל אוהב אתרים מושקעים ודינאמיים ומדרג אותם במקוממות הראשונים. ישנם גולשים נאמנים אשר אוהבים אתרים מסוימים, בגלל הנוחות בשימוש, המראה והשימוש הקל באתרים אלה. כאשר גולשים אלה יזדקקו למוצרים שאתם משווקים באתר או לשירות שאתם מציעים, הם יגיעו אליכם, רק בגלל שאתם נמצאים בחוד החנית של המוח שלהם.


ניהול נכון של אתר מכירות


מי שמחזיק או שיש בבעלותו אתר מכירות, יודע כי מדובר בלא מעט עבודה. זוהי משימה לא פשוטה כלל ויש צורך להשקיע בתמונות איכותיות של קטלוג המוצרים, העלאת התמונות, שיפור המוצרים בחנות, מה שיקנה לגולשים חווית רכישה נעימה. הרבה בעלי חנויות מקוונות, אין להם את הזמן לנהל ולבטח ולא את הידע שיש למקדמי אתרים מקצועיים. יש לדעת, כי ניהול אתרי מכירות בידי מקצוענים בתחום זה, יבטיח לכם חשיפה מרבית ושירות יעיל ללקוחות. ניהול של חברה מקצועית תגרום לתנועה רבה של גולשים אשר ייחשפו למוצרים שלכם ואף ירכשו מכם מוצרים רבים.

אל תתפשרו על כלום ושום דבר, רק על…

תכלס האתר שלכם, יהפוך לאיש מכירות העובד ללא הפסקה אם רק תשכילו לתת אותו לאנשי המקצוע הנכונים. חברת GPR, מכירה ונושמת מדי יום את האסטרטגיות הנכונות לשיווק, כאשר הראייה שלה היא הרבה קדימה. אנחנו נתאים את הקידום והשיווק של אתרכם, על פי סוג העסק עם דגש חזק שכל הזמן ישתפר ושיחתור לליבם של קהל היעד שלכם, מה שיגרום לאתר שלכם לזנק למקומות הראשונים בזמן כה קצר שאפילו אתם תופתעו!

לסיכום בואו נעשה פה סדר

כאשר תיתנו לנו נהל לכם את האתר, לשדרג ולשפר את מה שאנו נמצא לנכון, תראו פתאום, איך הכול פשוט
עובד חלק, הכול מסודר, ברור וקולע בדיוק למטרה וכן, קל יהיה להשאיר פרטים. אנו ב- GPR, נשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ ולבנות לכם תוכנית שיווק וקידום לאתר, תוך שקיפות מלאה, ואסטרטגיות קידום במחשבה קדימה, מה שימשוך ויבדיל אתכם משאר האתרים.


די חלס השתכנעתי, תעיפו לי את האתר לחלל 🚀