קידום אתרים בגוגל שירותי SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש)
האם אתם מחפשים שירותי קידום אתרים בגוגל (SEO קידום אתרים במנועי חיפוש)?
אנחנו ב - GPR SEOAGENCY קבוצה של שחיינים אולימפים בסגנון חופשי של: קידום אורגני,
קידום אתרים בגוגל. אופטימיזציה של מנועי חיפוש ( SEO ) בניית קישורים וTECHNICAL SEO.
עם 5 שנות של ניסיון בקידום אתרים במנועי חיפוש בארץ ובחו"ל
בכל שאלה הנוגעת לתכניות התמחור שלנו לעיל, אל תהססו לפנות אלינו!
לתשומת ליבכם הטבה ייחודית: הקרן לעידוד והצמיחה של עסקים קטנים ובינוניים
חבילות קידום אתרים עשה זאת בעצמך
במהלך הקורס קידום אתרים של GPR תגלו כיצד לבצע ...
למעבר לתוכנית הלימודים שלנו גלול לתחתית העמוד


בניית קישורים מתייחסת לתהליך קבלת דפים חיצוניים לקישור באתר שלכם.
מנועי חיפוש משתמשים בלינקים כדי 'לאנדקס' ברשת – הן בין עמודים שונים באתר שלכם והן בין אתרים שונים.
בניית קישורים הינה אחת הטקטיקות הנפוצות והיעילות בקידום אתרים. התהליך מצריך בסך הכול לשים קישור באתר מסוים כדי לקבל יותר תנועה לאתר שלכם.
יש ערך נוסף לבניית קישורים, והוא הגברת סמכות האתר שלכם.
למדו עוד על תחום בניית קישורים דרך המאמרים הבאים.


Rich Snippets
Rich Snippets, או בעברית סכמת אתרים, הינו תוצאות חיפוש משופרות אשר מוצגות באמצעות מנועי החיפוש בדף התוצאות. בניגוד לתוצאות אורגניות, Rich-Snippets מושכות ויזואלית את הגולש בצורה חזקה ביותר, כמו דירוג כוכבים, סרטונים שאלות ותשובות, סרטונים וכו'.
החל מ 2019 תיוג הנתונים הופך להיות חזק יותר ויותר, גוגל נותנת משקל גדול מאוד בדף התוצאות הראשון שלה לסכמת אתר, בכל הקשור לתוצאות מזיהוי קולי, מתכונים, ביקורות סרטים, שאלות ותשובות (FAQ), אירועים ועוד..
המשיכו למאמרים בנושא Rich-Snippets בגוגל


אופטימיזציה
ארכיון מאמרים מקיף ועדכני בנושא אופטימיזצית SEO
(מיטוב אתר להבנה טובה יותר של מנועי החיפוש אשר סורקים אותו).
מאמרים בנושא
און ואופ פייג' SEO מדריכים מקצועיים, לקידום מקומי, מחוץ לעמוד ובאתר עצמו.
הידעתם?
לאלגוריטם שלגוגל יש בעצם 246 פרמיטרים (ידועים) אשר משפיעים על תוצאות המיקומים ברשת החיפוש.


עדכוני אלגוריתם
או בשמו הרווח, הסיוט של מקדמי האתרים (או רק של אלו שלא אוהבים לעבוד קשה). עדכוני אלגוריתם (Algo-updates) מתרחשים כאשר גוגל משחררת אחת לכמה חודשים עדכון לאלגוריתם שלה. העדכונים נועדו להבטיח למשתמשים תוצאות חיפוש איכותיות ורלוונטיות יותר, בעידן שבו הנוף האינטרנטי משתנה כהרף עין, העדכונים יוצאים בתדירויות תכופות יותר ויותר.algo-updates, עיצוב אתרים, אפיון עיצוב בהתאמה אישית


מדריכים
כאן תמצאו מגוון מדריכים מושקעים בתחומים שונים בעולם ה-SEO לרבות:
שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות איך לכתוב מאמרי SEO, מהם הסיבות לכך שהאתר שלכם לא מתאנדקס בגוגל, הבדלים בין SEMRUSH ל MOZ לבין AHRAFS
ועוד..
צפיה וקריאה מהנה!


קידום אתרים טכני, או technical-seo, מתייחס לאופטימיזציה של אתרים ושרתים אשר מסייעים למנועי החיפוש לסרוק את האתר שלכם באופן יעיל יותר.
כדי לשפר את ביצועי האתר שלכם תצטרכו לדאוג למהירות אתר, אבטחה, שרתי אחסון, קוד נקי ומעודכן, תעודות SSL ועוד…להלן מספר מאמרים שיעזרו לכם בכל האספקטים הטכניים של קידום אתרים.


מנועי חיפוש
מה זה בעצם מנוע חיפוש ?
נעים להקיר את הרובוט.טקסט (ROBOT.TXT כל מה שאתר ככלים ודגשים לכתיבת מטא דסקריפשן מנצח


מאמרים בנושא און פייג' SEO ( קידום אתרים בתוך הדף או אופטימיזציה לאתר )


8 דברים שחשוב לדעת על קידום אתרים
שאלות ותשובות על הנושאים הכי מעניינים בקידום אורגני ברשת החיפוש
GPR SEOAGENCY
שירותי SEO מחברת GPR SEOAGENCY בהתבסס על מנוע החיפוש של גוגל, אנחנו מומחי שיווק מקוונים המשתמשים בטקטיקות SEO עם כובע לבן: מקומי - ממוקד ביצירת עסקים ולקוחות באזורכם. ניתוח מילות מפתח ותחרות, דיווח, מעקב אחר דירוגים בגוגל, שיווק דיגיטלי באתר / מחוץ לאתר, תג כותרת ואופטימיזציה של תיאור META, התאמת תג כותרת (H1, H2, H3), מיטוב תג ALT תמונה, אופטימיזציה של קוד HTML, קמפיינים לבניית קישורים
קישורים נכנסים ובניית קישורים, צפיפות מילות מפתח, מיקום קישור פנימי, קישור שבור ותיקוני שגיאה בסריקה, התאמות מבנה URL, ייעוץ ציטוטים עסקיים ומאגרי נתונים, התאמת תוכן ומיפוי מילות מפתח, הגדרת Google Analytics ו- Google Search Console, יצירת ויישום של מפת האתר של XML סימון סכמות / נתונים מובנים שילוב AMP (דפים ניידים מואצים), מיטוב מהירות דף יישום, SSL, תוצאות לקוח אמתיות ודירוג גוגל עולה: GPR SEOAGENCY
אז מה עושים שירותי השיווק באינטרנט והשיווק המקוון עבור העסק שלך? להלן צילום מסך של תוצאות של לקוח בו יישמנו אסטרטגיה אפקטיבית! לחץ כאןגיל רותם מנכל GPRמדוע לשכור אותנו עבור קידום אתרים אורגני? הטכניקות שלנו וחבילות קידום אתרים אורגני ב GPR מציעות גישה יעילה שאינה מסתמכת על אוטומציה לא יעילה. אנחנו נמנעים משימוש בטקטיקות מפוקפקות וטריקים זולים בכדי להערים על מנועי חיפוש. בטווח הארוך אלה אף פעם לא משתלמים, ולעתים קרובות גורמים יותר נזק מתועלת. הדרך האורגנית שלנו לבצע אופטימיזציה של אתרים למנועי חיפוש מובטחת שתסייע לחנות, מסעדה ו / או השירותים שאתם מציעים, בדגש על קידום עסקים מקומיים, לייצר יותר תנועה, יותר לקוחות והרבה יותר מכירות.
שירותנו משתלמים על אף שאנחנו שומרים על רמות איכות גבוהות ביותר, בהשוואה לסוכנויות שיווק דיגיטליות אחרות, ושומרים על מחירים נוחים לכל העסקים הקטנים והבינוניים. תמיד האמנו ששירותים ברמת הארגון אינם חייבים להיות נגישים רק לקומץ החברות הגדולות. כפי שרבים מהלקוחות שלנו יעידו, אנחנו מציעים שירותים ארגוניים במחירים עסקיים קטנים. קידום שמביא לקוחות עם ניהול קמפיין במחיר אטרקטיבי 500 ₪ 1000 ₪ בהתבסס על שיטות של brian dean backlinko ו ryan stewart webris
הטכנולוגיה נעה כל כך מהר, שרק להישאר מעודכן על הטרנדים והחידושים האחרונים מצריך השקעת מאמץ משמעותי. בשבילנו ב GPR זה לא אתגר עבורנו. שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים הוא גם התשוקה שלנו, ואנחנו דואגים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים דרך חינוך מקוון ולימוד עצמי. נראה לנו טבעי לחלוטין - אנחנו פשוט אוהבים את זה!
אם יש לך יועץ אחר או חברת שיווק דיגיטלית שאומרים שהם יכולים להבטיח תוצאות תוך 24 שעות, היזהר! אופטימיזציה למנועי חיפוש (יכולה) לקחת זמן לכתוב, להעלות ולקבל עבורה דירוגים, ואנחנו יודעים זאת. Brian Dean Backlinkoעם זאת, אנחנו מבינים כי מרבית לקוחותינו הושיטו יד לאחר שכבר חיכו יותר מדי זמן ולכן אנחנו שואפים לעבוד במהירות וביעילות כדי להשיג תוצאות מוקדם ככל הניתן. לפני שאנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח כדי לקבוע את התנאים האופטימליים לעבור עליהם, אנחנו עוברים על יעדי הלקוח והיעד האידיאלי שלו. כשמדובר ב- SEO מטרתנו להבטיח שאנחנו עוקבים אחר מילות מפתח שבאמת הגיוניות עבור העסק, כאלו שמבטיחות לא רק תנועה, אלא המרות (הגשות טופס, רכישות, שיחות טלפון וכו'). ההצעה שלנו של חבילות תמחור חודשיות דו שכבתיות מתאימה למגוון גדול של תקציבים לעסקים גדולים כקטנים.
אנחנו מבינים ומעריכים מאוד את ערכן של מערכות היחסים שאנחנו בונים, ועושים כמיטב יכולתנו תמיד לפנות ללקוחותינו בכנות ויושרה. השירותים שלנו מגיעים ללא עמלות או סעיפים מוסתרים. זה תלוי בנו פה ב GPR להראות לכם מדוע שירותי קידום אתרים אתנו הם הבחירה הנכונה עבור העסק הקטן או הבינוני שלך. צרו קשר עוד היום בכדי לדון בצרכי מיטוב החיפוש שלכם!
כשאומרים קידום דיגיטלי באינטרנט, בניית קישורים ואופטימיזציית העמודים הללו למנועי חיפוש זה הבסיס. לא משנה כמה זמן ואנרגיה השקעתם בבניית האתר וחיזוקו, אם לא עשיתם אופטימיזציה איכותית לדפים השונים, החטאתם את המטרה. תחשבו על חנות שלא בדיוק ברור אילו מוצרים מוצעים שם למכירה. על אותה תבנית, אתר ללא פרופיל קישורים ואופטימיזציה, גוגל לא מצליח להבין מה החנות מציעה. ככל שמחקר מילות המפתח איכותי יותר, והתכנים באתר רלוונטיים לשאלת הגולש ומעודכנים, כך עולים הסיכויים שהדף ידורג במיקומים גבוהים יותר.
חבילות (On Page) עבודות בתוך האתר
3 דרכים פשוטות להתחיל ON-PAGE SEO היום
ON-PAGE Premium 360
בין 12-30 דף/ מוצרסכמות נתונים מובנים (Schema Markup)
מחקר מילות מפתח (Keywords Research)
בדיקת דפים באתר (Page Audit)
בניית קמפיין ב SEM-RUSH
תוסף SEMrush SEO Writing Assistant
LiteSpeed Cache for WordPress
INDEX API
ON-PAGE קידום מקצועי
בין 5-12 דפים באתרסכמות נתונים מובנים (Schema Markup)
מחקר מילות מפתח (Keywords Research)
בדיקת דפים באתר (Page Audit)
בניית קמפיין ב SEM-RUSH
תוסף SEMrush SEO Writing Assistant
LiteSpeed Cache for WordPress
INDEX API
ON- PAGE קידום נקודתי
בין 1-5 דפים באתרסכמות נתונים מובנים (Schema Markup)
בדיקת דפים באתר (Page Audit)
בניית קמפיין ב SEM-RUSH
תוסף SEMrush SEO Writing Assistant
LiteSpeed Cache for WordPress
INDEX API
חבילות (OF- PAGE) עבודות מחוץ לאתר
חבילות ה- SEO מתקדמת / המקצועיות מיועדות לאתרים גודולים עם מס דפים שבין 51 ל -100:
OF- PAGE חבילה מקצועית
רק ב - 195X6 ₪ניהול גוגול סרץ' קונסול
Google Webmaster Console Management
תחזוקת מפת אתרים XML
הגדרת גוגל טאג וגוגל אנליטיקס
מיטוב פרופילים ברשת החברתית
ניהול תוכן ברשתות חברתיות
תוסף SEMrush SEO Writing Assistant
חידוש הגדרות ועדכונית תוספים ומנויים
חידוש הגדרות ועדכונית תוספים ומנויים
יצירת 2 פוסטים ובלוגים ברשת
image backlinks
infographic backlink's 2
פרסום 2 פוסטים
פרסום 2 פורס אורח
פרסום אנימציות ותמונות באתרי AMP
OF- PAGE חבילה מתקדמת
רק ב - 195X6 ₪ניהול גוגול סרץ' קונסול
Google Webmaster Console Management
תחזוקת מפת אתרים XML
הגדרת גוגל טאג וגוגל אנליטיקס
מיטוב פרופילים ברשת החברתית
ניהול תוכן ברשתות חברתיות
תוסף SEMrush SEO Writing Assistant
חידוש הגדרות ועדכונית תוספים ומנויים
חידוש הגדרות ועדכונית תוספים ומנויים
יצירת 2 פוסטים ובלוגים ברשת
image backlinks
infographic backlink's 2
פרסום 2 פוסטים
פרסום 2 פורס אורח
פרסום אנימציות ותמונות באתרי AMP
OF- PAGE חבילה בססית
רק ב - 195X6 ₪ניהול גוגול סרץ' קונסול
Google Webmaster Console Management
תחזוקת מפת אתרים XML
הגדרת גוגל טאג וגוגל אנליטיקס
מיטוב פרופילים ברשת החברתית
ניהול תוכן ברשתות חברתיות
תוסף SEMrush SEO Writing Assistant
חידוש הגדרות ועדכונית תוספים ומנויים
חידוש הגדרות ועדכונית תוספים ומנויים
יצירת 2 פוסטים ובלוגים ברשת
image backlinks
infographic backlink's 2
פרסום 2 פוסטים
פרסום 2 פורס אורח
פרסום אנימציות ותמונות באתרי AMP
פרק 1
- מבוא ל SEO
SEO 101 - קורס (2:38שעות) בקרוב באתר הורדות קורס או גישה מלאה באמצעות גוגל דרייב. בקרוב באתר
פרק 1: קורס קידום אתרים היסודות
01. ההיסטוריה של ה SEO. מה זה בכלל המונח SEO, הדינמיות שלו, מהו מנוע חיפוש, סוגי מנועי חיפוש ואיך הם עובדים (65:41)
02. איזה סוג של עבודה עושים אנשי SEO (קידום אתרים). סדר יום של מקדם אתרים, איזה משימות עושים על בסיס שבועי ואיזה על בסיס חודשי (90:31)
03. כלים פופולריים לקידום אתרים. הדרכה על SEMrush ,Ahrefs, מערכת כל יום, Majestic, Zefo, ופלטפורמות קידום נוספות (35:55)
04. התפתחות האלגוריתם של גוגל. (5:24)
פרק 2
- ניתוח טכני
ניתוח טכני - נושאים הקשורים לדירוג האתר שלכם. ב GPR יצרנו מדריך ביקורת SEO טכנית למתחילים שיעזור לכם לבצע מיטוב מקצועי באמצעות שיטות עבודה מומלצות.
פרק 2: קידום אתרים טכני
01. מבוא קידום אתרים טכני, איך לבצע ניתוח טכני לאתר, הכנת דוחות על ממצאים ותובנות של ניתוח טכני לאתר
02. בדיקת המדד של גוגל, אופטימיזציית מהירות ומיטוב. הבנת דוחות כלי מהירות העמוד (108:23)
03. הדרכת ווב מסטר (בדיקת קונסולת החיפוש של גוגל),הגדרת כלי סריקה, פירוש נתונים מדוחות כלי סריקה, בדיקת סכמת נתונים ותוצאות עשירות ברשת (32:16)
04. סיכום כל הפעולות של ניתוח טכני בתוך ומחוץ לאתר. בחינה ותבנית עבודה מסודרת (28:30)
פרק 3
- תוכן
פרק 3: פרמטרים של תוכן בקידום
01. ביקורת וניתוח תוכן באתר, מחקר מילות מפתח בסיסי, כיצד לקבוע איזה סוג תכנים עליכם לייצר (102:54)
02. ביקורת תוכן איכותית, איך לקחת מלאי תוכן ולקדם אותו הכי טוב, סקירת ארכיטקטורת אתרים, אופטימיזציה של מילות מפתח
03. כלים לבדיקת תוכן משוכפל, איך להימנע ממנו באתר שלכם, ניתוח פערים במילות מפתח (46:30)
04. חיפוש וניצול הזדמנויות של מילות מפתח חדשות, חישוב כמות זמן ביחס לרמת תחרות עבור מילות מפתח, תבנית כתיבת מאמרים לקידום ומונחי יסוד בתחום התוכן (27:52)
פרק 4
- ניהול תהליכים
פרק 4: ניהול פרויקטים
01. ביקורת קישורים באתר, חישוב כמויות קישורים לתחומים תחרותיים, כיצד לבדוק אם קישור מדומיין הוא איכותי, שלילת קישורים, מיטוב פרופיל קישורים עם ספאם.(38:34)
02. עבודה עם פלטפורמות ובלוגרים חיצוניים (שיטות למיקור חוץ), מציאת פרטי קשר באמצעות נינג'ה אאוטריטצ' Ninja Outreach, שליחת מיילים עם כלים ייעודיים. (126:32)
03. מבוא לניהול פרויקטים של SEO,Wireframing ומפרטי מוצרים, דיווח על התקדמות באמצעות Asana, Monday ו- Trello.
04. עבודת קידום אתרים עם טבלאות אקסל / ספרדשיטס, מילה על Python SEO, כלים ומשימות שניתן לבצעם באוטומציה. (108:30)
עוד מידע חשוב בנושא קידום אתרים
תשובות לשאלות הכי מעניינות