מדריך בניית קישורים [לינקים חזקים לאתר] הכל מא'-ת'

3 הדרכים הקלות ביותר לאתר, להשיג את 70 הקישורים הראשונים שלו - 2019
ציון כללי

מדריך בניית קישורים לאתר בטכניקת WHITE HAT SEO נקייה שתגרום לאתר שלכם להיות חזק ואטורטיבי כבר מהשלב הראשון.

🚀 קחו את העסק שלכם לשלב הבא עם מדריך בניית קישורים

השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם עבור שירותי מדריך בניית קישורים!

הקדמה

ללא בסיס יציב של קישורים, האתר שלכם לא יהיה תחרותי ב- בתוצאות הדף במנועי החיפוש, גם אם אתם מבצעים כל דבר נכון אחר.

לכולם קורה שבנית הקישורים הראשונים הופכת למשימה מרתיעה ואפילו קשה במובן מסוים, במיוחד עבור קידום אתרי אינטרנט חדשים. החוכמה היא לא לחשוש כאן. בואו נעבור ביחד על בניית לינקים מזקים לאתר מא'-ת'.

LINKS, או בעברית קישורים הינו אמצעי מעבר מדף אחד לאחר. הם נוצרים באמצעות hypertext נבחר, שהוא בעצם חיבור של אובייקט אינפורמטיבי כמו תמונה, מילה או סרטון, הקישורים פועלים על מנת להפוח את השימוש והניווט באינטרנט למעניין יותר, קל,נוח, עדכני ורלוונטי.

בניית קישורים מתייחסת לתהליך תהליך של קבלת דפים חיצוניים לקישור באתר שלכם. מנועי חיפוש משתמשים בלינקים כדי 'לאנדקס' ברשת – הן בין עמודים שונים באתר שלכם והן בין אתרים שונים. בניית קישרים הינה אחת הטקטיקות הנפוצות בקידום אתרים, התהליך הוא לשים קישור באתר מסויים כדי לקבל יותר תנועה לאתר שלכם. יש ערך נוסף, לבניית קישורים והוא, הגברת
סמכות האתר שלכם. למדו עוד על תחום בניית קישורים דרך המאמרים הבאים..

מדריך בניית קישורים סקירה כללית

במאמר מקצועי זה: מדריך לבניית קישורים אחלוק איתכם שלוש שיטות מהירות ויחסית וקלות ללא כלים מתקדמים שזה אומר בחינם, מה שיסייע לכם לבנות בסיס יציב ולהרוויח קישורים שאתם בניתם.

מדריך לבניית קישורים
מדריך למתקדמים של AHRAFS למעבר לחצו על התמונה

ברוכים הבאים, הפעם, נדריך אתכם כיצד ניתן להשיג את הקישורים הראשונים, היות וכל אתר אינטרנט צריך להיות מסוגל להתחרות מול אנשים רבים. אני יודע שכאשר אתם מתחילים בבניית קישורים, רבים מכם נרתעים כי זה עלול להיות מורכב מאוד.

מדריך בניית קישורים בשיטה נקייה כמו שגוגל אוהב

אז תנו לי להוביל אותכם בדרך שלוקחת לאחרים כ3-4 שעות או אפילו חצי יום עבודה. נסו את שלושת הטקטיקות הבאות ואני ודי בטוח באופן וודאי, שהן הולכות לגרום לעסק שלכם להיות מאורגן נכון.

ULTIMATE BACKLINK STRATEGY מדריך בניית קישורים בשילוב עם קניית קניית הקישורים שלנו.. מחכה לכם הצעה סופר משתלמת בסוף המאמר .

לא מעוניין לקרוא מדריך בניית קישורים אלא רק לקנות קישורים? גלול עכשיו לסוף המאמר וקבל בונוס נדיר לקניית קישורים לאתר שלך

מבצע קניית קישורים 16.09.2020 GPR הזמנת קישורים לאתר
קניית קישורים בצבצע 🔥 מלאי מוגבל ל600 קישורים בלבד

נתחיל עם הקומץ הראשון של 50/70 קישורים שתצטרכו להתחיל להתחרות איתם. באמצעות כתיבת תוכן ומאמרים לדוגמא, הדרך תהיה ארוכה יותר, גם באמצעות מילות מפתח, הדרך תהיה ארוכה יותר. גם מעורבות ואינטראקציה עשויים להאריך את הדרך, אבל בכל זאת אתם פשוט חייבים שיהיה לכם בסיס מוצק לקישורים שמווה אבן דרך באסטרטגית ה off page seo (קידום מחוץ לאתר) שלכם, בואו ונתחיל מכאן..

שם המותג שלכם. שם הדומיין. שם בעלים

בעיקרון הראשון זה לחפש קישורים המגיעים תחת שם העסק או האתר, הדומיין שלך או מהשמות המייסדים או האנשים אשר הם מייסדי החברה או אלה המנהלים אותה.

המדריך לבניית קישורים

שלב ראשון: חפשו בגוגל את השמות "במרכאות".

אז, אם זה היה אני, גיל רותם וGPR, הייתי מחפש במרכאות את צמד המילים הבאות: "גיל רותם" או "GPR קידום אתרים" ולא את שם הדומיין בכתובת ה-URL. אבל בסרגל הכלים של גוגל, הייתי מבצע חיפוש על פי "GPR .CO . IL", כפי שציינתי כאן, או לפי "GPR+קידום אתרים". גיל רותם מומחה לקידום אתרים.

למילה GPR יש לה גם משמעויות אחרות, לדוגנה כמו התוכנית הכוכב הבא, מה שגורם לבלבול. אם זה מה שקורה גם לך, יש להשתמש בשם המותג שלך ועוד סימן מזהה, היות וזה נדיר שיקרה מצב אשר בו הכוכב הבא יוזכר יחד עם האופטימיזציה למנועי החיפוש.

לעיתים קרובות, GPR מוזכר יחד עם המילה קידום אתרים, עכשיו לדוגמה שלעסק שלכם קוראים חן הניקיון, עם הזמן וניתן לשלב את זה בחיפוש עצמו כך שכל אחד מחיפושים אלה, יגרום לרשימה ארוכה וכמויות אדירות של תוצאות החיפוש בגוגל.

שלב שני: בדוק ידנית את הדף נניח בין 50-100 תוצאות, בכדי לאשר כי..

1.הם מקשרים למקום הנכון ואם לא, במידה וקיימים אזכורים של גיל רותם אשר אינם מקושרים לGPR, אנו נצטרך לתקן את זה ואנו ניצור קשר עם האנשים הללו.

תקסט עוגן (anchor text

2.אם אתם יכולים לשלוט על טקסט העוגן ולראות מהיכן נקודות מיקום הקישור, עדכנו זאת. דוגמא, תוכלו ללכת אל "הלינקדאין שלי". ומשם יהיה קישור אל GPR. אני אוכל למשל לעדכן את זה, במידה והייתי בחברה אחרת או אם שם התחום של GPR השתנה מ- GPR SEO AGENCY רק ל-GPR.

3.אם יש טעות או משהו חסר, יש למצוא את האנשים הנכונים לשלוח להם מיילים שיתקנו זאת. כתוצאה מכך, אני אבצע את המהלך הבא- כל אזכור בגוגל, צריך שיהיה לו קישור בדף של האתר שלי, ניתן קבל את הקישור מתוך שם המותג, מתוך כתובת האתר, וממייסדים/בעלים ומנהלים. בדרך זו, ניתן יהיה להוציא המון קישורים מוצלחים, סמכותיים ורלוונטים.

דירוג סמכות אתר

אתרים וכלים המפרטים את המתחרים שלך

אז למעשה זה אומר שאנו הולכים ל… SPY ON THE ENEMY

צעד ראשון- זהה את 5 או 10 האתרים הבולטים ביותר של המתחרים שלך

אתרים כאלה שאנו מעוניינים להתחרות בהם ואף אנו רואים אותם כל הזמן בחיפוש, מוזכרים המון פעמים באתרי חדשות. או בכל פרסום אחר.

שלב שני- חפש בגוגל לא כל אחד בנפרד, אלה בשילובים של שניים, שלושה או ארבעה קישורים יחד

לדוגמא, אם אנו מעוניינים לפתוח חברה שמייצרת חומרי ניקיון, הייתי מחפש חברות ידועות כגון "סנו"ו "יעקובי" ו "H.G" ו סנט מוריץ ואז, אני אחפש ב- סנו, יעקובי חומרי ניקיון או H.G ו סנט מוריץ חומרי ניקיון , כל אלה הן רביעיות של שילובים אך הם עדיין שונים.

שלב שלישי- בקר בכל האתרים של SERP's באתר המכיל רשימת מתחרים רבים בכל סוג של פורמט, {מבנה, ספריות, השוואות, רשימה וכו'}

בכל אחד מהמקרים האלה, הייתי שולח, או הייתי מנסה ליצור קשר עם מי שמנהל את הרשימה והייתי אומר לו :"היי הארגון או החברה שלי גם שייכת לכאן, ממש כשם שהכנסת לרשימה את שאר החברות. אנו עושים את אותו הדבר בעצם, אם זה כאן , המותגים של מרקרים מחיקים ללוחות לבנים כגון: סנו, יעקובי, סנט מוריץ והאתר שלך שצריך יהיה להיות בקישור אל שם האתר שלך.

3. רשימת אתרים בשדה שלך אשר מפרטים אנשים, ארגונים, גיאוגרפיה עם אותן התכונות של האתר שלכם

זה האתר אשר מציב רשימות של אנשים או ארגונים בתחום מסוים, שדה מסוים, אזור מסוים ותכונות מסוימות או אפילו שילוב של שלושת אלה. אז אם הם מציינים אז כאן יש הרבה סוג עטים מחיקים מתוצרת אירופה כאשר חברות אלה יוסדו ע"י נשים. אז תוכל להגיד, ובכן,אלה הן תכונות מיוחדות, זוהי גיאוגרפיה וזה השדה שלי.

אני עצמי בעסקי ייצור, אני מייצר עטים ללוחות מחיקים, המייסדת של המפעל שלנו היא גם אישה ואנו נמצאים באירופה. זו למעשה הסיבה שאנו מחשיבים את שלושת הנתונים הללו. לפיכך, אנו צריכים להיות ברשימה. אז בעצם אתה מחפש רשימות נסוג זה שלא יציגו את המתחרים שלך, אבל זו הזדמנות טובה במיוחד לקבלת קישורים טובים.

מדריך בניית קישורים שלב אחר שלב.

שלב ראשון:

1.הכינו רשימת תחומי פעולה של הארגון שלכם. אז אנו נהיה רשומים בתחום הטכנולוגיה, או כיצרנים או תוכנה, שירותים, מימון או כל דבר אחר. תוכל להתחיל מהמאקרו ולהמשיך למיקרו בכל אחת מן הרמות הללו.

קישורים לקידום מקומי

2.מקם את האזור הגיאוגרפי שלך באותו הפורמט של מאקרו למיקרו
אם אתם מעוניינים להתפרס רחוק יותר, כל הארץ או ערים אחרות. לכל מחוז, אזור, עיר ואפילו שכונה, קיימים אתרי אינטרנט ברשימה. אלה הם למעשה סטארט אפים אשר מבוססים על כל הארץ, מחוזות( צפון/דרום/מרכז), ערים (ירושלים/תל אביב), שכונות וקהילות. פשוט תוכלו לומר לעצמכם:"אוקי אני הולך על זה וזה בהחלט עשוי להתאים לי". למדו עוד על בניית קישורים למותג של עסק מקומי בגוגל מי ביזנס או על קידום לוקאלי בגוגל

3 רשום את המאפיינים הייחודיים של העסק שלך האם העסק שלכם נוסד ע"י אדם שתכונותיו שונות מהרגיל? GPR ברור שמייסדת היית הייתה אימי דורית.

אז GPR בעצם נוסד ביזמות נשית. האם אתם ידידותיים לסביבה? או שאתם משקיעים בנפט ומעשנים במקומות ציבוריים, או שמע יש לכם מדיניות של חיסכון ושימוש באנרגיה ידידותית לסביבה, או שאתם חשים מחויבות כלשהי לתרום לצדקה כפי שחברת "טבע " עשתה.

או שיש לכם צוות שליטה מרחוק, שאתם מזדהים עם קהילת הלהטב"ים, או שיש לכם מדיניות של משפחה מאוד נדיבה. לא משנה אילו תכונות מעניינות יש לכם, כדאי לערוך רשימה ולשלב אותן.

Green energy word seo agency

שלב שלישי- חפש בגוגל רשימות אתרים, בעלי עסקים או ארגונים בעלי תכונות דומות לתחום או לאזור שלך

מדריך בניית קישורים
מדריך בניית קישורים

לדוגמא: נשות עסקים מקבלות תמיכה מאתרי יזמות או ארגונים למעמד האשא, GPR, הינה חברה שיוסדה על ידי יזמות נשית, כך שאני בהחלט יוכל להשיג את הקישור מרשימת אתרים כאילו.

או את רשימת החברות שנמצאות באיחוד/ארגון שיוסדו ע"י נשים, אני יכול להיות ברשימה של יצרנים כמו סנו ויעקובי לתכשירי ניקוי שגם נמצאים ברשימה כזו.

תוכלו למצוא הרבה כאלה. אם אתם מבצעים רשימה מסוג זה, תוכלו להתחיל ולחפש בגוגל ולמצוא את התוצאות ולהשתמש באותו תהליך שהזכרתי כאן.

האם אתם יודעים מה הדבר הנפלא בכל שלושת השיטות הללו? אין צורך בכלים. אתם לא תצטרכו לשלם עבור אף כלי ולא תצטרכו לדאוג עבור רישוי הדומיין, או כל הליך הסמכה אחר או לדאוג עבור אישור לכל מיני סוגים של קישורים ולשלם מחיר יקר. מדריך בניית קישורים GPR

יהיה ניתן לעשות זאת באופן ידני בעצמכם, באמצעות גוגל וזה מה שיביא להבאת הקישורים הראשונים שלכם באתר. במידה ויש לכם הצעות נוספות, תוכלו בבקשה להשאיר אותן כאן למטה בהערות ואני אצפה לשוחח עמכם שם. נתראה שוב בקרוב עם עוד מאמרים ומדריכים לקידום אתרים.

מסקנות

לא יודע כמה ההבנה יש לכם בקישורים, אבל היום,
זה הגורם מספר אחד בפרמטרים לקידום בגוגל.

אני כל הזמן מדבר על כך בכל הפלטפורמות שלי בפייסבוק
ובבלוגים ובפייבר. 

לא משנה אם אתם מקדמים סרטונים ביוטיוב או מקדמים את האתר שלכם, קישורים זה הדבר שגורם לאתר להגיע למקום הראשון
בין אם אנחנו מסכימים על זה או לא.

אז עכשיו החלטתי, אני מוכר קישורים למי שצריך 
ולא רק ללקוחות הרגילים שלי, אחרי הכל, ב GPR יש לי תשתית
רחבה מאוד וחבל לא להעלות אליה תוכן חדש 😇😇

פשוט מאוד – קישורים מביאים תוצאות מהירות יותר
ככל שנשיג יותר קישורים – ככה נגיע מהר יותר למקום ה-1
(כמובן שהייתי מציע בזהירות כדי לא להתפס בעין החמה של גוגל)

אז הורדתי את המחירים ב-50%!

  • 5 – קישורים: במקום 1000 רק 500 ₪
  • 12 קישורים: במקום 2150 רק 1000 ₪
  • 15 קישורים: במקום 2600 רק 1200 ₪ בונס כולל תוכן 😇
  • 20 קישורים: במקום 3600 רק 1500 ₪ בונס כולל תוכן+ 10 citations 😇😇
  • 25 קישורים: במקום 4200 רק 1800 ₪ בונס כולל תוכן+ 50 סיגנלים 😇😇😇

תגיות: מדריך בניית קישורים, קידום סרטונים ביוטיוב

דרגו את המאמר

דרגו את המאמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מדיניות פרטיות

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות - התשפ"ד 2024

תאריך עדכון המדיניות: אוגוסט 2025 | בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות

היי! 👋 אנחנו ב-GPR שמחים שהגעתם לאתר שלנו. הפרטיות שלכם חשובה לנו מאוד, ואנחנו רוצים להיות שקופים לחלוטין לגבי איך אנחנו מטפלים במידע שלכם.

עם כניסתו לתוקף של תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות (התשפ\\\"ד 2024), אנחנו לא רק עומדים בכל הדרישות החוקיות - אנחנו שואפים להיות הסטנדרט הזהב בישראל לגבי הגנת הפרטיות. למה? כי זה פשוט הדבר הנכון לעשות! 🌟

הנה העסקה: אתם לא חייבים לתת לנו שום מידע אישי. אבל אם אתם בוחרים לעשות זאת (למשל, כדי שנוכל לעזור לכם עם שיווק דיגיטלי), אנחנו מתחייבים להגן עליו כמו על זהב 🛡️

❤️ אני מאשר/ת שקראתי והבנתי את מדיניות הפרטיות של GPR, אני מעל גיל 18, ואני מרגיש/ה בטוח/ה לתת לכם לטפל במידע שלי בהתאם למה שכתוב כאן.

תוכן עניינים
  • מי אנחנו - מידע כללי
  • מידע אישי - הגדרות
  • איסוף מידע - מה ואיך
  • מדיניות Cookies וטכנולוגיות דומות
  • שימוש במידע - למה ואיך
  • שיתוף מידע עם צדדים שלישיים
  • הסכמה ואי הסכמה
  • זכויות המשתמש
  • תקופת שמירת מידע
  • אבטחת מידע
  • פרטיות קטינים
  • יצירת קשר ובעלות על המאגר
מי אנחנו - בואו נכיר! 😊

שלום וברוכים הבאים לבית שלנו ברשת! 🏠 אנחנו GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי, צוות של מומחים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים שפשוט אוהבים מה שהם עושים. האתר שלנו https://seoagency.co.il הוא המקום שבו אנחנו חולקים את הידע שלנו ועוזרים לעסקים לגדול ברשת.

מי אנחנו בקצרה:
  • החברה שלנו: GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי
  • הבית שלנו ברשת: https://seoagency.co.il
  • הממונה על הפרטיות (זה גם המנכ\\\"ל): גיל רותם
  • רוצים לדבר איתנו? GPRCOIL@GMAIL.COM
  • איפה אנחנו: ירושלים הקדושה ❤️

אנחנו מאמינים שכל אדם זכאי לפרטיות מלאה ברשת. לא משנה אם אתם פשוט מבקרים באתר כדי לקרוא מאמר, משאירים תגובה, או רוצים לשמוע עלינו יותר - הפרטיות שלכם קדושה בעינינו! זה לא רק משפט יפה - זה באמת מה שאנחנו מאמינים ולפי זה אנחנו פועלים 💪

עד כמה אנחנו רציניים בקשר לזה?

ברצינות המקסימלית! מדיניות הפרטיות הזאת לא רק עומדת בכל הדרישות החוקיות החדשות (ואנחנו גאים בזה!), אלא גם כתובה בשפה ברורה וחברותית כי אנחנו חושבים שמגיע לכם להבין בדיוק מה קורה עם המידע שלכם.

ההסכם שלנו איתכם

השימוש באתר הזה אומר שאתם מסכימים למדיניות הפרטיות שלנו. אבל אל תדאגו - אם משהו לא ברור, אנחנו כאן לענות על כל שאלה! פשוט תכתבו לנו 📧

מה זה \\\"מידע אישי\\\"? בואו נסביר! 📚

אוקיי, אז קודם כל - מה זה בעצם \\\"מידע אישי\\\"? זה לא משהו מסובך! בעצם זה כל דבר שיכול להגיד למישהו מי אתם. החוק החדש (תיקון 13) מגדיר את זה באופן מאוד ברור:

דוגמאות למידע אישי (הרשימה הפשוטה):
  • השם שלכם (ברור, נכון? 😊)
  • האימייל שלכם
  • מספר הטלפון שלכם
  • כתובת ה-IP של המחשב/נייד (זה מספר שמזהה את הממתסב שלכם)
  • איך אתם גולשים באתר (איזה דפים, כמה זמן וכד\\\')
  • מה שאתם כותבים בטפסי יצירת קשר
  • התגובות שאתם משאירים באתר

בקיצור - אם משהו יכול להוביל אלייכם באופן אישי, זה נחשב מידע אישי. אנחנו מתייחסים לכל המידע הזה עם כבוד מקסימלי וזהירות מקסימלית! 🛡️

איך אנחנו אוספים מידע (ומתי ולמה) 🤝

בואו נדבר בכנות - מתי ואיך אנחנו אוספים מידע עליכם? אנחנו נותנים לכם את התמונה המלאה בלי \\\"אותיות קטנות\\\":

מידע שאתם נותנים לנו ברצון (כי אתם רוצים!) 💝
  • טפסי יצירת קשר: כשאתם רוצים לדבר איתנו על פרויקט או שאלה - השם, אימייל, טלפון והודעה שלכם
  • תגובות באתר: כשאתם משתפים את הדעה שלכם על מאמר (אנחנו אוהבים תגובות! 😊)
  • הרשמה לניוזלטר: כשאתם רוצים לקבל את העדכונים הכי חמים שלנו על שיווק דיגיטלי
  • העלאת תמונות: אם אתם משתפים תמונות באתר (אנחנו לא שומרים מידע על המיקום שלכם מהתמונות)
מידע שנאסף אוטומטית (זה טכני, אבל נסביר!) ⚙️
  • איך אתם גולשים: איזה דפים אתם אוהבים, כמה זמן אתם נשארים, מאיזה דפדפן אתם משתמשים
  • כתובת IP: זה כמו כתובת דיגיטלית של המחשב שלכם (צריך לנו כדי שהאתר יעבוד!)
  • קבצי יומן: מידע טכני שעוזר לנו לשמור על האתר בטוח ותקין
השותפים החיצוניים שלנו (השירותים המגניבים) 🌟
  • Gravatar: זה מה שמביא את תמונת הפרופיל שלכם לתגובות (אופציונלי לגמרי!)
  • YouTube ו-Vimeo: כשאנחנו מציגים סרטונים מגניבים באתר
  • Google Fonts: זה מה שעושה את הגופנים באתר יפים וקריאים

הדבר החשוב להבין: כל המידע הטכני הזה נחוץ כדי שהאתר יעבוד טוב ויהיה בטוח. זה לא שאנחנו צריכים את זה כדי לרגל אחריכם - זה פשוט איך אתרים עובדים! אנחנו משתמשים במידע הזה רק כדי לתת לכם חוויה טובה ולשמור על האתר בטוח 🔒

בואו נדבר על עוגיות! 🍪 (לא הסוג הטעים)

אז מה זה בעצם עוגיות (Cookies)? אלה קבצים קטנטנים שנשמרים במחשב או בנייד שלכם ועוזרים לנו לזכור אתכם ולתת לכם חוויה טובה יותר באתר. בואו נפרק את זה לכם:

איזה סוג עוגיה?בשביל מה?כמה זמן?האם חובה?
עוגיות בסיסיותכדי שהאתר יעבוד (ללא זה פשוט לא עובד!)עד שתסגרו את הדפדפןכן, חובה
עוגיות תגובותלזכור את השם שלכם בתגובות (נוחות!)שנה אחתאופציונלי
Google Analyticsלהבין איך אתם משתמשים באתר (אנונימית!)עד שנתייםנשמח להסכמה
עוגיות שיווקלהציג לכם תוכן רלוונטיעד שנהרק אם אתם רוצים
איך אתם שולטים על העוגיות? 🎛️

אתם הבוסים! אתם יכולים לחסום, למחוק או לנהל את כל העוגיות דרך הדפדפן שלכם. זה פשוט!

מקורות מידע מועילים:

רק שתדעו: אם תחסמו את כל העוגיות, יכול להיות שחלק מהדברים באתר לא יעבדו כל כך חלק. זה לא הסוף העולם, אבל החוויה עלולה להיות פחות נעימה 😅

שימוש במידע - למה ואיך

שימושנו במידע אישי נעשה רק בהתאם למטרות הבאות:

מתן שירותים
  • מענה לפניות ובקשות שירות
  • מתן הצעות מחיר מותאמות
  • ביצוע פרויקטים והתקשרויות
  • תמיכה טכנית ושירותי לקוחות
תקשורת ושיווק
  • שליחת ניוזלטר ועדכונים (רק לרשומים)
  • התראות על שירותים חדשים
  • קמפיינים שיווקיים מותאמים
  • פנייה יזומה ללקוחות קיימים
שיפור השירות
  • ניתוח התנהגות משתמשים באתר
  • שיפור חוויית המשתמש
  • פיתוח שירותים וכלים חדשים
  • זיהוי ומניעת תגובות זבל
דרישות חוקיות
  • תיעוד לצורכי רגולציה
  • הגנה משפטית
  • עמידה בדרישות רשויות
שיתוף מידע עם צדדים שלישיים

אנו נעביר את המידע האישי שמסרתם לנו לצדדים שלישיים רק במקרים הבאים:

נותני שירות טכניים
  • שירותי אחסון ענן: אחסון גיבויים מאובטחים
  • שירותי אימייל: משלוח ניוזלטרים והודעות
  • שירותי אנליטיקס: Google Analytics לניתוח תעבורה
  • מניעת זבל: שירותים אוטומטיים לזיהוי תגובות זבל
שירותים חיצוניים באתר
  • YouTube (Google LLC): הטמעת סרטונים
  • Vimeo Inc.: הטמעת סרטונים
  • Google Fonts: גופני אינטרנט
  • Gravatar (Automattic): תמונות פרופיל
דרישות חוק
  • צו בית משפט או הוראת רשות מוסמכת
  • הגנה על זכויותינו החוקיות
  • מניעת הונאה או פעילות בלתי חוקית

העברת מידע לחו\\\"ל: חלק מהצדדים השלישיים (Google, YouTube, Vimeo) פועלים מחוץ לישראל, בעיקר בארה\\\"ב ואירופה. אנו נוקטים באמצעים מתאימים להבטחת הגנת המידע גם לאחר העברתו לחו\\\"ל.

התחייבותנו: אנו לא מוכרים או משכירים מידע אישי לצדדים שלישיים למטרות מסחריות. כל העברת מידע נעשית אך ורק לצורך השגת המטרות המפורטות במדיניות זו.

הסכמה ואי הסכמה

מחובתנו להדגיש כי אינך מחויב/ת למסור לנו מידע אישי, וכי כל מסירת מידע אישי נעשית מתוך בחירתך החופשית להשתמש באתר ו/או ליצור קשר בדרכים אחרות.

משמעות ההסכמה:

שימושך באתר מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות הנוכחית זאת לרבות איסוף, עיבוד ושיתוף המידע האישי כמפורט בה.

משמעות אי-הסכמה:
  • ללא מסירת פרטי קשר, לא נוכל להשיב לפניות או לספק מידע נוסף
  • אי מסירת פרטים בטפסי הרשמה עלולה למנוע קבלת עדכונים שיווקיים
  • אי הסכמה לשימוש בעוגיות עשויה להגביל את יכולתנו להציג תוכן מותאם אישית
  • ללא הסכמה לתגובות, לא תוכלו להשתתף בדיונים באתר
שינויים במדיניות

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן את מדיניות הפרטיות בכל עת. המשך שימוש באתר לאחר עדכון המדיניות ייחשב כהסכמה למדיניות העדכנית. אנו ננקוט באמצעים סבירים לעדכן על שינויים מהותיים במדיניות.

זכויות המשתמש

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות, יש לכם הזכויות הבאות:

זכויותיכם המלאות:
  • זכות עיון: לקבל מידע על הנתונים השמורים עליכם
  • זכות תיקון: לבקש תיקון מידע שגוי או לא מדויק
  • זכות מחיקה: לבקש מחיקת המידע שלכם (\\\"הזכות להישכח\\\")
  • זכות הגבלה: להגביל את השימוש במידע במקרים מסוימים
  • זכות ניידות: לקבל את המידע בפורמט מובנה וניתן להעברה
  • זכות התנגדות: להתנגד לעיבוד מידע למטרות שיווק
  • זכות ביטול הסכמה: לבטל הסכמה שניתנה בעבר
איך להפעיל את זכויותיכם?

ניתן לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות:

  • שליחת אימייל ל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • מילוי טופס יצירת קשר באתר
  • פנייה בכתב
זכויות ספציפיות באתר
  • תגובות: ביכולתכם לערוך או למחוק תגובות שהשארתם
  • חשבון משתמש: במידה ויש לכם חשבון, תוכלו לעדכן את המידע האישי בכל עת
  • ניוזלטר: ביכולתכם לבטל מנוי בכל עת באמצעות הקישור בהודעות

זמן תגובה: אנו מתחייבים להגיב לבקשותיכם תוך 30 יום ממועד הפנייה. לפניות כלליות נגיב תוך 48 שעות.

במקרה של חוסר שביעות רצון מטיפולנו בפנייתכם, תוכלו לפנות לרשות הגנת הפרטיות: https://www.gov.il/he/pages/contact_us_1

תקופת שמירת מידע

אנו שומרים את המידע שלכם לתקופות הבאות:

לפי סוג מידע
  • פניות שירות: עד 3 שנים מתום מתן השירות
  • תגובות באתר: ללא הגבלת זמן (לזיהוי תגובות זבל)
  • מנויי ניוזלטר: עד לביטול המנוי
  • נתוני אנליטיקה: עד 26 חודשים (ברירת מחדל של Google)
  • עוגיות: לפי ההגדרות שבחרתם (עד שנה)
  • טפסי יצירת קשר: 90 יום (מחיקה אוטומטית)
מחיקה אוטומטית

במקרים הבאים המידע יימחק באופן אוטומטי:

  • בתום התקופה שנקבעה לכל סוג מידע
  • לאחר ביטול הסכמה למשתמשי ניוזלטר
  • בעקבות בקשה מפורשת למחיקה
  • טפסי יצירת קשר - מחיקה אוטומטית כל 90 יום

שמירה לצרכים חוקיים: מידע שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות יישמר בהתאם לדרישות החוק גם לאחר בקשת מחיקה.

אבטחת מידע

אנו מפעילים מערכות ונהלים מתקדמים על מנת להגן על המידע האישי של המשתמשים באתר:

אמצעים טכניים
  • הצפנה: כל המידע מועבר בחיבור מוצפן (SSL/HTTPS)
  • חומות אש: הגנה מפני גישה לא מורשית
  • גיבויים מאובטחים: גיבוי קבוע ובטוח של כל הנתונים
  • עדכוני אבטחה: עדכון שוטף של כל המערכות
אמצעים ארגוניים
  • גישה מוגבלת למידע לעובדים מורשים בלבד
  • הדרכות אבטחת מידע לכל הצוות
  • נהלי עבודה קפדניים לטיפול במידע רגיש
  • מעקב וניטור פעילות במערכות

הגבלות אבטחה: חשוב להבהיר כי אתרי אינטרנט ומערכות ממוחשבות אינן יכולות להיות מאובטחות ב-100%. לכן, אין אנו יכולים להבטיח חסינות מוחלטת מפני סיכוני אבטחה או גישה ללא הרשאה למידע. אנו לא נהיה אחראים לנזק שיגרם ככל שיגרם למשתמשים ו/או לכל גורם אחר.

פרטיות קטינים

האתר מיועד למשתמשים בגיל 18 ומעלה, ואין בכוונתנו לאסוף מידע אישי על משתמשים מתחת לגיל זה.

מדיניות לגבי קטינים:
  • איננו אוספים במודע מידע אישי מקטינים מתחת לגיל 18
  • שימוש באתר על ידי קטינים מותר רק בהשגחת הורים
  • הורים אחראים לפעילות ילדיהם באתר
  • במקרה של איסוף מידע מקטין ללא הסכמת הורים, נמחק אותו מיידית

להורים: אם אתם מאמינים שילדכם שיתף מידע אישי באתר שלנו, אנא צרו עימנו קשר מיידית ונמחק את המידע.

יצירת קשר ובעלות על המאגר

GPR - ג\\\'י.פי.אר שיווק דיגיטלי הינה בעלת השליטה במאגרי המידע בכל הנוגע לפעילות המתוארת במדיניות זו.

ממונה על הגנת הפרטיות
  • שם: גיל רותם
  • אימייל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • אתר: https://seoagency.co.il
  • עיר: ירושלים
פניות ותלונות

בכל פנייה/בקשה/תלונה/שאלה/הצעת ייעול בנוגע למדיניות זו, אנא צרו עימנו קשר:

  • אימייל: GPRCOIL@GMAIL.COM
  • טופס יצירת קשר באתר
  • תגובות באתר (למידע כללי בלבד)
זמני תגובה
  • פניות כלליות: תוך 48 שעות
  • בקשות הפעלת זכויות: תוך 30 יום
  • תלונות: תוך 7 ימי עבודה
  • בקשות מחיקה דחופות: תוך 24 שעות
פנייה לרשויות הפיקוח

במקרה של חוסר שביעות רצון מטיפולנו בפנייתכם, תוכלו לפנות גם ל:

  • רשות הגנת הפרטיות: www.gov.il/privacy
  • רשם מאגרי המידע: 02-6467652
הדין החל

על מדיניות פרטיות זו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע למדיניות זו יהיה בבתי המשפט בישראל.


זכויות יוצרים © 2025 גיל רותם GPR שירותי פיתוח ושיווק דיגיטלי. All rights reserved.

אין להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך מבלי לקבל אישור מראש מהבעלים.

זכויות יוצרים © 2025 גיל רותם GPR שירותי פיתוח ושיווק דיגיטלי. All rights reserved.
אין להעתיק, להפיץ או לשנות את המסמך מבלי לקבל אישור מראש מהבעלים.